• zou het niet makkelijker zijn als je je eigen topic zelf kon sluiten in plaats van het aan een moderator te vrgen? is toch veel makkelijker!!!


    What would Emma do?

    Eigenlijk wel maar ook weer niet.
    Wel; Je kan als er ruzie komt en er zijn geen mods online dan kan je zelf het topic sluiten enzoo.
    Niet: Omdat het anders niet leuk meer is. Like; er gaan veel mensen misbruik van maken zoals als hun topic uhmm bijvoorbeel niet goed gaat die metee sluiten en dan daarna een nieuw topic openen en dan zijn er weer zoveel topics. [/Mijn mening]

    Eigenlijk wel maar ook weer niet.
    Wel; Je kan als er ruzie komt en er zijn geen mods online dan kan je zelf het topic sluiten enzoo.
    Niet: Omdat het anders niet leuk meer is. Like; er gaan veel mensen misbruik van maken zoals als hun topic uhmm bijvoorbeel niet goed gaat die metee sluiten en dan daarna een nieuw topic openen en dan zijn er weer zoveel topics. [/Mijn mening]
    agree ^^


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    I,k vindt het wel een goed idee.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    needatisvoordemod'scausealsjezelfgaatsluitensluitjeanderetopicsookvoorniksenjaikhebgeenzininspatie.


    Lalalalalalalala.

    Eigenlijk wel maar ook weer niet.
    Wel; Je kan als er ruzie komt en er zijn geen mods online dan kan je zelf het topic sluiten enzoo.
    Niet: Omdat het anders niet leuk meer is. Like; er gaan veel mensen misbruik van maken zoals als hun topic uhmm bijvoorbeel niet goed gaat die metee sluiten en dan daarna een nieuw topic openen en dan zijn er weer zoveel topics. [/Mijn mening]


    das ook weer waar, niet aan gedacht.

    maar ik wil eigenlijk vooral weten: word quizlet er traag van?


    What would Emma do?

    (...)

    das ook weer waar, niet aan gedacht.

    maar ik wil eigenlijk vooral weten: word quizlet er traag van?


    weet ik niet.


    Lalalalalalalala.

    alleen je eigen topic's, he!!!


    What would Emma do?

    ooh ja dan vind ik het wel handig^^


    Lalalalalalalala.

    Kan je met iets minder uitroeptekens werken, Dat komt nogal bruut enschreeuwerig over --' Je kan evengoed gewoon punten gerbruiken.


    En nu ga ik naar Doornroosje kijken x-)

    Kan je met iets minder uitroeptekens werken, Dat komt nogal bruut enschreeuwerig over --' Je kan evengoed gewoon punten gerbruiken.


    En nu ga ik naar Doornroosje kijken x-)


    laathaartoch.

    anneliesgettingcrazy.


    Lalalalalalalala.

    (...)

    laathaartoch.

    anneliesgettingcrazy.


    Neej ik meen het.
    Ik ga naar Doornroosje kijken ^^
    Da's een kei mooie film <3

    Kan je met iets minder uitroeptekens werken, Dat komt nogal bruut enschreeuwerig over --' Je kan evengoed gewoon punten gerbruiken.


    En nu ga ik naar Doornroosje kijken x-)



    oh sorry, ik ben een boek over piraten aan het schrijven en ik ben het al een beetje gewoon van met zoveel intonatie te werken ^^


    What would Emma do?

    DOEI KIDDOOO'S<33
    VANDAAG ZIE JE ME HIER NIET MEER^^
    Want ik ga nu zoals ik al gezegd heb naar Doornroosje kijken en daarna mag ik niet meer op de computer want ik ga naar een concert ^^

    LOVEYU(H)

    DOEI KIDDOOO'S<33
    VANDAAG ZIE JE ME HIER NIET MEER^^
    Want ik ga nu zoals ik al gezegd heb naar Doornroosje kijken en daarna mag ik niet meer op de computer want ik ga naar een concert ^^

    LOVEYU(H)



    heel leuk, maar dit topic gaat dus NIET over doornroosje


    What would Emma do?