• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Ben ik de enige die een obsessie heeft met boeken die er mooi uitzien?


    ja en dan vooral met oude mooie boeken - ik heb hier in mijn kamer al een stuk of 10 die ik gewoon puur heb omdat ze te mooi zijn, waaronder twee gruwelijk dikke dichtbundels met poezië die me volgens mij helemaal niet aanspreekt. Gewoon omdat ze mooi Jugendstil en Art Deco versierd zijn en gouden paginaranden hebben


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regenboogvis schreef:
    (...)

    Ja, Sirius is eigenlijk twee sterren die je ziet als 1


    Aight da's best wel awesome :o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    het is allemaal mooi en aardig en leuk dat daten, maar mijn fucked up slaapritme is nu gewoon geeneens een ritme meer. Ik kan in principe te pas en te onpas in slaap vallen en dan uren doorslapen of juist helemaal niet of telkens wakker worden om het kwartier. STOP


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pontmercy schreef:
    (...)

    Aight da's best wel awesome :o


    I know right


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meh


    26 - 02 - '16

    hahaha ik kan geen cv opstellen of zo I need death of een template hiervoor


    because i knew you, i have been changed for good

    Regenboogvis schreef:
    (...)

    ja en dan vooral met oude mooie boeken - ik heb hier in mijn kamer al een stuk of 10 die ik gewoon puur heb omdat ze te mooi zijn, waaronder twee gruwelijk dikke dichtbundels met poezië die me volgens mij helemaal niet aanspreekt. Gewoon omdat ze mooi Jugendstil en Art Deco versierd zijn en gouden paginaranden hebben


    Ja, inderdaad! Ik durf ook soms boeken te kopen, omdat ze er mooi uit zien.


    What would Emma do?

    Dit is een slechte keuze en ik weet dat het een slechte keuze is, dus dan is het in ieder geval duidelijk wie toekomst-Inge de schuld mag geven. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lol, dat tweede plaatje in de beginpost is zo iets wat ik vroeger voor mijn vader heb gemaakt op een echte kei, toen ik nog op de basisschool zat ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    Dit is een slechte keuze en ik weet dat het een slechte keuze is, dus dan is het in ieder geval duidelijk wie toekomst-Inge de schuld mag geven. :')


    Oeh, tegenwoordige-Felicia is nieuwsgierig. (wbw)


    What would Emma do?

    S A M.

    I feel like shit. Wanneer houdt dit op aub? :c
    #Haataanziekzijn


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Triskele schreef:
    Lol, dat tweede plaatje in de beginpost is zo iets wat ik vroeger voor mijn vader heb gemaakt op een echte kei, toen ik nog op de basisschool zat ;'D


    Haha, ze komen beide uit mijn gastenboek. ;D


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Oeh, tegenwoordige-Felicia is nieuwsgierig. (wbw)


    Het is een stuk minder interessant dan het klinkt, haha. :'D Ik stel weer eens studiespul uit dat ik allang had moeten doen, dit keer om hopelijk nog wat te kunnen schrijven voordat ik over een half uurtje weg moet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat tweede plaatje roept bij mij juist herinneringen op aan het feit dat ik die fenomenale woordgrap in ons schooltoneelstuk heb weten te krijgen :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.