• Fame comes with a price • One Direction



    Het leven van de wereld beroemde band 'One Direction' is niet zoals iedereen denkt. Het is geen rozengeur en maneschijn, zoals je voor de camera ziet. Als de camera's uitgaan neemt het leven van de jongens, maar ook dat van hun vriendinnen en familie, een heel ander karakter aan. Iedereen kampt met zijn eigen problemen. Niets en niemand is meer veilig voor de paparazzi en ook heeft niemand meer een eigen leven. Alles is bekend en open en bloot op internet te vinden. De problemen kunnen dan nog wel geheim blijven, maar voor hoe lang kan Liam nog verborgen houden dat hij bezorgd is om zijn zusje, dat elk moment een terugval kan krijgen naar haar oude gedrag? Hoe lang kan Louis geheim houden dat hij op de verkeerde manier is opgekomen voor zijn vriendin? Niall, die ongelukkig is door dat zijn zusje en vriendin niet met elkaar kunnen opschieten, maar ook in de publiciteit komen? Dat de vriendin van Zayn een duister geheim heeft waar zelfs hij niet vanaf weet. En als laatste Harry, waar blijkt dat zijn vriendin zwanger is, maar haar bedriegt omdat hij het niet aan kan?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Regels:
    -De rpg is vooral gericht op de nadelen van het leven van de jongen en degene die een belangrijke rol in hun leven spelen. Hou er rekening mee dat er dan ook geen happy end is. Tenminste niet gelijk. Dit proberen we hier mee te vermijden.
    -Geen one-liners. Minimaal 5 regels
    -Ervaring hebben met minimaal 2 RPG's. We willen een snel doodlopende RPG vermijden.
    -Maximaal twee personages per persoon ( Jongen en Meisje)
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Phrases en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen en let er op dat je elkaar reacties eerst leest voor je reageert.

    Meedoen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen:
    One Direction:
    Harry Edward Styles - quin98
    Liam James Payne - Depay
    Louis William Tomlinson - Magicale
    Niall James Horan - WindSky
    Zayn Javadd Malik - DamnBieber

    Friends and family:
    Vriendin Harry: WindySky - Samantha Ashley Bullock
    Vriendin Liam: Pebble - Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vriendin Louis/zusje Liam: Phrases - Ophelia Annabelle Payne
    Vriendin Niall: nessje - Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Vriendin Zayn: Malino - Jade Santana Desouris
    Zusje Niall: Magicales - Danelea Caitlin Horan
    Zus Zayn: BigFatLiar - Madeline Malik
    Beste vriendin Harry (eventueel degene waarmee hij 'vreemdgaat'): DamnBieber - Angel Jasmine Moon
    Beste vriendin Liam: Semper - Payton Wren Perosser
    Beste vriendin Louis: Lavigna - Clarisse Infelia Bond
    Beste vriend Niall: BigFatLiar - Vincent Mo McBrook

    x Loves Phrases &' Magicales

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 22:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jup. Van pretty little liars. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Harry
    Volledige naam: Harry Edward Styles
    Roepnaam: Hazz/ hazza
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Innerlijk; Harry is een spontane jongen. Hij is erg sociaal en maakt gauw vrienden. Dat is ook wel goed want Harry houdt er niet zo van om alleen te zijn. Veder is hij en lieve en vrolijke jongen, maar hij wordt ook heel vaak gezien als player. Zo kan hij zich ook wel gedragen.Hij versiert graag veel meisjes en gebruikt het feit dat hij er goed uitziet en dat hij natuurlijk beroemd is. Ondanks dat Harry weet dat die knap is is die niet heel egoïstisch. Harry is iemand die graag bij zijn vrienden is en daar veel plezier mee maakt, vooral als je het over zijn 4 beste vrienden hebt. Bij hun in de buurt is die meestal ook heel erg druk. Ondanks dat Harry een enorme flirt is zal hij nooit iemand kwetsen omdat hij zelf ook weet hoe dat voelt. Harry snapt niet hoe mensen slechte vooroordelen kunnen hebben. Hoe mensen hem kunnen haten, zonder dat ze hem kennen. Hij wilt graag weten wat die verkeerd doet waardoor ze hem zo haten. Hij wilt graag zijn best doen om die mensen tevreden te maken maar hij denkt dat die niet meer dan zichzelf kan zijn, al probeert hij zich af en toe wel een beetje te veranderen.
    Extra:

    Rol: Niall
    Volledige naam: Niall James Horan
    Roepnaam: Niall, Ni, Nialler
    Leeftijd: 19 jaar, zijn verjaardag is op 13 september
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Niall is een hele lieve jongen die alleen maar het beste wilt voor zijn familie en vrienden. Hij is erg sociaal, is altijd in voor fun en kan eigenlijk met iedereen wel opschieten. Soms heeft hij wat tijd voor zichzelf nodig en is hij wat stiller, maar over het algemeen hoor je hem altijd en overal. Hij is altijd aanwezig en is een echte praatgraag. Hij werkt erg hard voor zijn dromen en is dan ook iemand die er vol voor gaat en niet zomaar opgeeft. Toch is hij niet altijd even zeker over alles, maar dit laat hij niet blijken. Zijn sombere gevoelens zijn voor hem alleen en die toont hij zelden. Zijn vrolijke zelf toont hij wel volop, zeker voor zijn vier beste vrienden, zijn vriendin en zijn zusje. Deze zes betekenen alles voor hem, samen met zingen.
    Extra: /


    Rol: Vriendin Harry
    Volledige naam: Samantha Ashley Bullock
    Roepnaam: Sam
    Leeftijd: 18 jaar, verjaardag is op 22 april
    Uiterlijk:



    Sam is niet erg groot, maar 1.67 cm lang en daarom houd ze ook zo van hakken. Ze heeft blauwe ogen en bruine haren die ze vaak in een knot, staart of vlecht draagt. Doordeweeks draagt ze niet heel veel make-up, maar voor een feestje of andere belangrijke gelegenheden vind ze het leuk om zich uitgebreid op te maken
    Innerlijk: Sam is een ijverig lief meisje die alleen maar het beste wil maken van haar leven. Ze is overal voor in, wilt alles wel eens proberen en leeft met zo min mogelijk zorgen. Een combinatie van een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en YOLO is haar motto. Toch zal dit niet je eerste gedachte zijn als je Sam leert kennen, want dan is ze namelijk nogal stil en ietwat verlegen. Ze leeft pas echt op als ze je al wat langer kent en zich volledig bij je vertrouwt. Maar dan is ze ook echt gelijk erg uitbundig, enthousiast en druk. Toch heeft ze ook haar momenten dat ze iets meer in zichzelf is gekeerd en het liefste alleen is met haar gedachten. Ze is aardig slim en school was voor haar dan ook een makkie. Ze kan alleen niet tegen mensen die iets niet snappen, ook al is het al drie keer uitgelegd. Deze mensen vind ze dom en beneden haar niveau. Ze kan dan erg scherp zijn tegen hen. Toch is ze over het algemeen aardig tegen onbekenden. Ze is het liefst met haar vrienden en vriendje. De dingen die haar het meest irriteren zijn meisjes die ruziën om niks, bouwvakkers die 's ochtends vroeg geluiden maken en kleine kinderen tussen de leeftijd 0 en 12.
    Extra: Voor ze Harry's vriendin werd, was ze een fan van One Direction, maar niet een fan die alles van de jongens volgden op twitter en tumblr of ook maar ging gillen als ze hun naam hoorden.
    Ze studeert in Londen psychologie, maar dit is meer omdat ze eigenlijk niet wist wat ze moest gaan doen na high school.


    Goed zo? Ik vroeg me eigenlijk af, is ze al in het begin van de story zwanger van Harry, of komt ze dat later pas te weten?

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 18:03 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mijn Q is op inactief gezet door de toetsweek. Ben er nu een half uurtje, maar heel weinig nog de rest van de week. Alhoewel donderdag en vrijdag ben ik vrij, maar weet niet hoe dat loopt (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    | Maakt niets uit, voor nu zijn we nog op zoek naar een Liam en enkele reservaties moeten nog worden ingevuld, dus geen haast.
    Succes! x

    En WindSky: wat zou jij prettiger vinden? |


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Thank you (: I need that

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 17:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phrases schreef:
    | Maakt niets uit, voor nu zijn we nog op zoek naar een Liam en enkele reservaties moeten nog worden ingevuld, dus geen haast.
    Succes! x

    En WindSky: wat zou jij prettiger vinden? |


    Ik denk dat als ze het ergens in het begin te weten komt. Geen idee hoe, maar dat zien we dan wel weer, ofzo?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Rol: Vriendin Niall
    Volledige naam: Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Roepnaam: Dev, Ciarra, Nessa
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Devaney is een heel erg sociaal persoon. Vriendelijk, geduldig, betrouwbaar, humoristisch en zeker niet verlegen, maar wel heel erg druk. Ze maakt gemakkelijk nieuwe vrienden, kan zich goed aanpassen aan situaties. Altijd luistert ze naar mensen, hoe vervelend de verhalen ook kunnen zijn en geeft mensen advies wanneer ze het nodig hebben. Zij vertelt nooit wat door als anderen dat niet willen en zet zichzelf altijd op de tweede plaats.
    Aan de andere kant als ze mensen niet mag, laat ze dat ook echt blijken. Dat zijn moment dat je moet oppassen en niet te ver moet gaan. Verder is ze ook nooit bang haar mening te laten horen, wat door mensen vaak als een negatieve eigenschap wordt gezien, maar dat houd Devaney niet tegen om het niet te doen.
    Extra: Devaney heef een niet al te goede band met Danelea. Zeg maar gerust helemaal geen goede band.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    mag ik een bester vriend van iemand en de zus van zayn?


    Dont say why me, say try me

    Nu toch alleen nog Liam?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    BigFatLiar: Of course! Ik hoop dat je hem zo snel mogelijk kunt invullen. x
    Edit: En wiens vriend zou je willen spelen?

    nessje: in principe wel, hoewel - als het een beetje lang gaat duren - ik hem ook best open wil laten tot we iemand hebben gevonden, maar wel alvast kunnen spelen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 17:26 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil Liam wel?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ah, that would be nice! :c Ik zet je er op. x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ik weet het nier phrases kies maar iemand voor me ga nu de zus van zayn in vullen

    damnbieber WE ARE FAMILY


    Dont say why me, say try me

    Euh, een vriend van Niall? En voor everyone: I would love you all to call me Gaby. x

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 17:40 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.