• Fame comes with a price • One Direction



    Het leven van de wereld beroemde band 'One Direction' is niet zoals iedereen denkt. Het is geen rozengeur en maneschijn, zoals je voor de camera ziet. Als de camera's uitgaan neemt het leven van de jongens, maar ook dat van hun vriendinnen en familie, een heel ander karakter aan. Iedereen kampt met zijn eigen problemen. Niets en niemand is meer veilig voor de paparazzi en ook heeft niemand meer een eigen leven. Alles is bekend en open en bloot op internet te vinden. De problemen kunnen dan nog wel geheim blijven, maar voor hoe lang kan Liam nog verborgen houden dat hij bezorgd is om zijn zusje, dat elk moment een terugval kan krijgen naar haar oude gedrag? Hoe lang kan Louis geheim houden dat hij op de verkeerde manier is opgekomen voor zijn vriendin? Niall, die ongelukkig is door dat zijn zusje en vriendin niet met elkaar kunnen opschieten, maar ook in de publiciteit komen? Dat de vriendin van Zayn een duister geheim heeft waar zelfs hij niet vanaf weet. En als laatste Harry, waar blijkt dat zijn vriendin zwanger is, maar haar bedriegt omdat hij het niet aan kan?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Regels:
    -De rpg is vooral gericht op de nadelen van het leven van de jongen en degene die een belangrijke rol in hun leven spelen. Hou er rekening mee dat er dan ook geen happy end is. Tenminste niet gelijk. Dit proberen we hier mee te vermijden.
    -Geen one-liners. Minimaal 5 regels
    -Ervaring hebben met minimaal 2 RPG's. We willen een snel doodlopende RPG vermijden.
    -Maximaal twee personages per persoon ( Jongen en Meisje)
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Phrases en Magicales maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen en let er op dat je elkaar reacties eerst leest voor je reageert.

    Meedoen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen:
    One Direction:
    Harry Edward Styles - quin98
    Liam James Payne - Depay
    Louis William Tomlinson - Magicale
    Niall James Horan - WindSky
    Zayn Javadd Malik - DamnBieber

    Friends and family:
    Vriendin Harry: WindySky - Samantha Ashley Bullock
    Vriendin Liam: Pebble - Adelynn Elizabeth Johnson.
    Vriendin Louis/zusje Liam: Phrases - Ophelia Annabelle Payne
    Vriendin Niall: nessje - Devaney Ciarra Shanessa Aily
    Vriendin Zayn: Malino - Jade Santana Desouris
    Zusje Niall: Magicales - Danelea Caitlin Horan
    Zus Zayn: BigFatLiar - Madeline Malik
    Beste vriendin Harry (eventueel degene waarmee hij 'vreemdgaat'): DamnBieber - Angel Jasmine Moon
    Beste vriendin Liam: Semper - Payton Wren Perosser
    Beste vriendin Louis: Lavigna - Clarisse Infelia Bond
    Beste vriend Niall: BigFatLiar - Vincent Mo McBrook

    x Loves Phrases &' Magicales

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 22:22 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: Liam Payne
    Volledige naam: Liam James Payne
    Roepnaam: Liam
    Leeftijd: 19 jaar.
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Liam is een lieve spontane jongen die eigenlijk iedereen altijd probeert te helpen. Hij staat altijd klaar voor mensen en heeft altijd een goede raad voor iedereen. Met Liam kan je ook wel lachen en gek doen, dus het is niet zo dat hij altijd serieus is. Liam is wel erg verstandig en denk vaak goed na over de dingen die hij doet. Liam houdt totaal niet van ruzie's en probeert die ook altijd te vermijden.
    Extra: -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Love it! Staat er bij.

    Het is nu enkel even wachten op BigFatLiar voor ik het topic in elkaar kan zetten. :] x

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 17:37 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol
    Zus Zayn

    Volledige naam

    Madeline Malik

    Roepnaam
    Maddy

    Leeftijd
    21

    Uiterlijk



    Innerlijk
    Maddy de ouder zus van zayn lijkt ondsettend veel op hem qua karrakter. Ze rookt geeft veel om haar family en is niet dol op water, hoewel zij in tegenstelling tot zayn wel heeft leren zwemmen. Er is een verschil tussen de 2, Zayn houd van de aandacht, maar maddi heeft er echt een hekel aan. Ze houd namelijk wel van zingen enzo, maar wil niet beroemd worden om de reden dat iedereen haar dan zou blijven lastig vallen. Helaas nu Zayn beroemds is, is dat alsnog het geval. Ze is wel erg bijdehand en zit vol humor, gelukkig kan ze serieus zijn als het nodig is. Netzo als Zayn kan ze heel boos worden, maar zij is qua woede toch wel anders. Zayn moet zig inhouden om iemand niet in elkaar te slaan, daar heeft zij nooit last van gehad. Als je haar echt boos maakt zal ze er alles aan doen om je sociale dood te geven, maar dan ook echt alles. Verder is ze ook goed in mensen negeren.

    Extra
    --

    [ik weet het klopt vast niet precies met de echte zus, big woop had geen zin om de naam enzo op te zoeken]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 17:55 ]


    Dont say why me, say try me

    vul nu de laatste rol in


    Dont say why me, say try me

    Rol
    Vrien Niall

    Volledige naam

    Vincent Mo McBrook

    Roepnaam
    Vinc/Mo

    Leeftijd
    18

    Uiterlijk




    Innerlijk
    Vinc is een bisexueele jongen. Hij is voor niets of niemand bang en komt altijd voor zijn vrienden op. Hoewel hij nog nooit een echte relatie met een jongen heeft gehad, weet hij al lang dat hij wel op jongens valt. Alleen jammer dat jongens niet altijd op hem vallen. Hij durft er prima voor uit te komen. Er is niet veel bijzonders aan hem behalve het feit dat hij goed is in vrienden maken en best wel druk is meestal

    Extra
    --


    Dont say why me, say try me

    Yay! Alles is ingevuld (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    dus waneer beginnen we?


    Dont say why me, say try me

    Het liefst zou ik nu meteen het speeltopic aanmaken, maar aangezien ik er zeker het eerste topic veel bij wil zijn, wacht ik daarmee tot hopelijk morgenavond. Morgen komt er in verband met pasen wat familie dus dan ben ik vrijwel de hele middag weg. Ik zal echt proberen morgen het topic aan te maken. x


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yes! Ik moet morgen de hele dag werken, dus ik ben ook pas 's avonds online. Ik vind het wel fijn dat morgenavond het topic pas aangemaakt wordt, dan kan ik ook gewoon fatsoenlijk en op tijd reageren. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    mij maakt het niet uit zolang het maar niet 's ochtends is... wan bv 8 sochtends is hier 3 uur sochtends.... 2 uur zodra de zomer tijd in gaat....


    Dont say why me, say try me

    Ik ben morgenavond juist niet online ivm werk en een verjaardag. Maar dat maakt niet uit, dan mag Pebble tot zolang Liam wel besturen voor me.
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    IK WIL BEGINNUUUH! :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    IK WIL BEGINNUUUH! :3


    Dont say why me, say try me

    ben ik serieus de enige jongen buiten de 1D boys?


    Dont say why me, say try me

    Ja er stond ook maar 1 jongen gepland


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,