• Ik wil vanavond een film kijken, maar ik weet echt geen film.
    En aangezien ik al heel veel films heb gezien, is mijn inspiratie van hier tot tokio, maar niet heus.
    Maar goed ik zoek dus een film en ik wil het liefst een romantische komedie ofzo kijken.
    Het liefst niet met heel veel andere talen erin dan Engels want ik kijk online en heb dus geen ondertiteling.

    Dus weet iemand een leuke film? ^^
    Het hoeft niet persé een romantische komedie te zijn, alles is goed behalve horror, want die durf ik niet alleen te kijken hahha!


    Ivar Oosterloo.

    Babel komt vanavond op televisie, zonder reclame. Een van mijn persoonlijke favoriete. Maar romatische komedies zijn niet helemaal mijn genre, maar als je iets komisch zoekt is Role Models of Snatch heel grappig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik kijk geen romantische komedie, omdat ik dat zóó saai en verschrikkelijk vind. Maar ik ben wel een fan van horror, dus ik zou niet geen film weten :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorry, ik kijk geen romantische komedies. :p En het niveau van de humor van de films die ik zie, zijn veel te laag. x'D


    Take me to wonderland

    Als je ze online wilt kijken, heb ik nog wat films die ik leuk vond. ;p

    - Love Actually.
    - American Pie.
    - Mean Girls. (2).
    - Friends with Benefits.
    - Letters to Juliet.
    - Larry the Toothfairy. (Oké, daar moet je wel een beetje mijn humor voor hebben. ;p)
    - Just go with it.
    - Sex and the city.

    Ik kijk graag romantische komedies, vandaar...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Intouchables._O_


    Miep

    Rumpleteazer schreef:
    Intouchables._O_


    ^Die is zo leukk!

    Je kan altijd op IMDb zoeken per genre ; )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van romantische komedies, dus geen idee, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    The Wedding Planner


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ten Things I hate about you! :9~ Al heb je die waarschijnlijk al wel eens gezien als je van romcoms houdt. Mama's Boy en The Opposite of Sex zijn ook heel leuke films.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It's a boy girl thing. Die schijnt ook erg leuk te zijn. Ik ga hem zelf nog een keer kijken :Y)


    26 - 02 - '16

    The Accidental Husband.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Now Is Good, ik weet niet of het een goede films is, heb hem van de week gedownload en moet hem nog kijken de Nederlandse titel is volgens mij 'Voor ik dood ga',
    Jeremy Irvine en Dakota Fanning hebben de hoofdrollen.

    Verder vind ik Waiting For Forever een mooie film en People Like Us.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    People Like Us.

    Ik hou van Elizabeth Banks.


    help

    Ik ga er dan niet een ander topic voor aanmaken. Maar wat vinden jullie nou echt een goede jankfilm? Ik heb daar zin in, om met wat snacks even te gaan janken. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 22:16 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    Ik ga er dan niet een ander topic voor aanmaken. Maar wat vinden jullie nou echt een goede jankfilm? Ik heb daar zin in, om met wat snacks even te gaan janken. :Y)


    Om de film van die Akita.. Hachiko of zo, moest ik janken. Maar ik ben gewoon raar :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.