• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics. Begin jij ? :) ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    (Is goed :3)
    Matheo 'Eliot' Frost
    Verdiept zat ik in mijn boek te lezen,we zaten nu al zo'n 5 uur in het bussje en er was niet echt iets te doen,ook was er erg veel verkeer ,maar we waren toch eindelijk in Parijs.Ik kijk even vanuit mijn ooghoeken door het raam,het was een wonder dat we geen fille hadden.
    In de verte kon je ook de eifel toren zien. Verder keek ik weer in mijn boek en zo'n half uur later stopte het busje met rijden.
    Ik haalde mijn blik weer naar buiten en zag het huisje waar wij een paar weken gingen logeren.
    De begeleider zei ook dat we mochten uitstappen en dat deed ik maar al te graag even mijn benen uitstrekken.
    Ik stopte mijn boek terug in mijn rugzak en deed mijn jas dan aan om naar buiten te gaan.Toen ik uitgestapt was voelde ik direct de koude wind door mijn haren blazen.Dit ging nog een leuke winter worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brandon Andrew Norrington

    Ik stapte ook naar buiten toen het busje stopte en rekte me even uit. Omdat ik half de rit had zitten slapen, deden nu al mijn spieren pijn. Zo comfortabel was het niet om te liggen, zeker niet als je tas ook nog tegen je aangepropt staat. Ik wreef met mijn hand door mijn ogen en keek toen naar het huisje. Het zag er echt zo gezellig uit! Hier had ik al meteen zin in. En het sneeuwde ook nog. Ik hield zoveel van de winter. Gezellig samenzijn, wat klooien in de sneeuw, warme chocolademelk, Kerstmis, nog wat klooien in de sneeuw. Ik zuchtte even tevreden en deed toen mijn tas om mijn rug. Met mijn panda-muts over mijn hoofd getrokken omdat er weer dikke vlokken naar beneden begonnen te dwarrelen, begon ik mijn weg door de sneeuw naar het huisje te maken. Even keek ik om waar de anderen bleven.

    Shawn Matthew Bronxx

    Even keek ik naar de schets die ik de hele weg had gemaakt. Door mijn oortjes klonk er wat zachte muziek op de achtergrond. Tijdens de reis had ik me wat afgezonderd van de rest, omdat ik even rustig wilde kunnen tekenen. Ik keek even op toen ik de bus voelde stoppen. Matheo en Brandon stapten al uit. Waren we er al? Ik deed een oortje uit en keek naar buiten. Voor de bus, was het huisje waar we in gingen verblijven, voor de hele winter. Ik deed zorgvuldig mijn tekening tussen mijn schetsboek en ruimde mijn potloden op. Nadat ik alles had ingepakt, trok ik mijn beanie over mijn hoofd en deed mijn handschoenen aan, toen ik zag hoe koud het buiten wel niet moest zijn. Gelukkig had ik genoeg warme kleren bij. Ik deed mijn rugzak over mijn rug en stapte de bus af.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    EDIT; beetje interactie tussen die mensen hier, anders lopen we meteen vast. :'D
    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "BUT THEY WERE CHRISTMASES WHEN YOU WERE MINE" Werd er zo'nbeetje in mijn oor geschreeuwd, en meteen schrok ik wakker en trok de oortjes uit mijn iPod. Ik was waarschijnlijk in slaap gevallen en had vervolgens op de volumeknop geleund: typisch mij. Ik gaapte, rekte me uit en keek uit het raam: we waren eindelijk in Parijs. Ik slikte, Parijs. Daar kwam mijn vader vandaan, en dat was iets waar ik nog steeds niet graag over na dacht. Ik knipperde snel mijn tranen weg zodat niemand het zou zien, en keek rond. Het leek erop dat iedereen nu wel klaar was met die eeuwige busreis, en eerlijk gezegd had ik er zelf ook wel genoeg van. Ik bleef een beetje wezenloos uit het raam staren en wreef in mijn ogen: Ik was in slaap gevallen met mijn lenzen, dus mijn ogen deden best wel pijn. Iets later zag ik het huisje waar we gingen logeren, ziet er gezellig uit dacht ik vrolijk, en nog iets later mochten we uitstappen. Vrolijk stond ik op, pakte mijn tas en liep snel door het gangpad: de bus uit. Ik wachtte even tot Shawn uit de weg was voor ik uit de bus sprong, want ik ben zo klein dat ik moest springen, en ik gleed meteen uit en belandde met mijn gezicht in de sneeuw, waarbij ik toch bijna tegen Shawn aanviel. "Sorrysorrysorrysorry!" zei ik, maar wel met een klein lachje. Ik was nou eenmaal onhandig, daar kon ik ook niets aan doen. Goed begin van de winter... Dacht ik bij mezelf, en grinnikend krabbelde ik weer overeind, waarna ik de sneeuw van me af klopte.

    Alex James Adams
    Ik glimlachte terwijl ik zachtjes mee zong met If my heart was a house, en zette het volume nog ietsje harder. Ik was al bijna de volle 6 uur uit het raam aan het staren, en ik had het nu wel gezien. Ik pakte mijn iPod en begon maar wat spelletjes te doen. Veel beters had ik toch niet nu. Ik hield nooit zo van busreizen: Ik vond het best om stil te zitten, maar geef me dan wel iets te doen, een piano, desnoods wat huiswerk ofzo. En ik werd wagenziek, altijd. Ik was mijn pillen vergeten en zat me dus al de hele busreis in te houden. Uiteindelijk kwam de begeleider naar me toe, om me te zeggen dat we de bus uit mochten. Ik bedankte hem, pakte mijn tas en jas en liep de bus uit. Ik knipperde even met mijn ogen tegen het felle licht, en glimlachte toen: Ik had altijd al veel van sneeuw gehouden, en hier lag behoorlijk veel. Bovendien was de kou heel aangenaam, na die warme, saaie, lange busreis. Ik strekte mijn benen even, en begon toen te lopen richting het huisje.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 19:49 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    - had de edit niet gezien x] -

    Brandon Andrew Norrington

    Ik stapte ook naar buiten toen het busje stopte en rekte me even uit. Omdat ik half de rit had zitten slapen, deden nu al mijn spieren pijn. Zo comfortabel was het niet om te liggen, zeker niet als je tas ook nog tegen je aangepropt staat. Ik wreef met mijn hand door mijn ogen en keek toen naar het huisje. Het zag er echt zo gezellig uit! Hier had ik al meteen zin in. En het sneeuwde ook nog. Ik hield zoveel van de winter. Gezellig samenzijn, wat klooien in de sneeuw, warme chocolademelk, Kerstmis, nog wat klooien in de sneeuw. Ik zuchtte even tevreden en deed toen mijn tas om mijn rug. Met mijn panda-muts over mijn hoofd getrokken omdat er weer dikke vlokken naar beneden begonnen te dwarrelen, begon ik mijn weg door de sneeuw naar het huisje te maken. Even keek ik om waar de anderen bleven.

    Shawn Matthew Bronxx

    Ik voelde een duw tegen mijn rug en stapte wat geschrokken opzij. Victoire lag naast me in de sneeuw. Ik zuchtte even en keek haar toen met een kort glimlachje aan. ' Het is niet erg...' zei ik terwijl ik mijn tas wat verder over mijn schouder deed. Het was eigenlijk best grappig dat ze gewoon -plof- in de sneeuw beland. Dat zou echt alleen maar haar kunnen overkomen. Ik mocht haar wel. Ze had nog wat sneeuw in haar haar hangen. ' Erm, je hebt nog..' zei ik aarzelend terwijl ik wees naar haar roodbruine haar.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [mijn topics, ik schrijf zo wel iets ... ben nog bezig een stukje voor een wedstrijd (:]


    Do what people say you can't.

    Matheo 'Eliot' Frost
    "Komen jullie nog?"grijns ik naar de anderen ,ik had zin om het huis te verkennen.
    Ik moest ook even mijn lach inhouden toen ik Victoire in de sneeuw zag liggen. Ik richtte me dan weer op het huis en baande me dus een weg door de sneeuw.
    Iedereen had een soort van kaart gekregen,wat diende als sleutel van het huis.Ik zag Brandon niet ver voor me en ik liep naar hem toe.
    "En heb je zin in winter in Parijs."vroeg ik hem dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [ghehe :3]
    Alex James Adams
    Ik glimlachte terwijl ik zachtjes mee zong met If my heart was a house, en zette het volume nog ietsje harder. Ik was al bijna de volle 6 uur uit het raam aan het staren, en ik had het nu wel gezien. Ik pakte mijn iPod en begon maar wat spelletjes te doen. Veel beters had ik toch niet nu. Ik hield nooit zo van busreizen: Ik vond het best om stil te zitten, maar geef me dan wel iets te doen, een piano, desnoods wat huiswerk ofzo. En ik werd wagenziek, altijd. Ik was mijn pillen vergeten en zat me dus al de hele busreis in te houden. Uiteindelijk kwam de begeleider naar me toe, om me te zeggen dat we de bus uit mochten. Ik bedankte hem, pakte mijn tas en jas en liep de bus uit. Ik knipperde even met mijn ogen tegen het felle licht, en glimlachte toen: Ik had altijd al veel van sneeuw gehouden, en hier lag behoorlijk veel. Bovendien was de kou heel aangenaam, na die warme, saaie, lange busreis. Ik strekte mijn benen even, en begon toen te lopen richting het huisje.

    Victoire
    Ik lachte vrolijk toen hij een beetje geschrokken reageerde, dat had ik nou altijd als ik weer eens tegen iemand aan viel, alsof mensen er nooit aan wenden. Nou ja, het was ook wel heel stom hoor, maar ik kom gewoon niet uit die bus anders, en het was heel glad. "Erm, je hebt nog..." zei Shawn, en wees naar mijn haar. Ik grinnikte "oeps." zei ik, terwijl ik mijn haar door mijn haar haalde, en zo goed mogelijk alle sneeuw eruit probeerde te krijgen. "Is het weg?" vroeg ik, terwijl ik mijn knalroze handschoenen uit mijn zakken haalde: die sneeuw was koud, heel koud, en mijn handen bevroren bijna. Dat was wel een nadeel van al die sneeuw: het was prachtig hoor, maar moest het nou zo koud zijn? Ik zag dat Matheo zijn lach in moest houden, en grinnikte, hem zou ik later nog wel terugpakken.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:03 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    (je hoeft niet heel de tijd je ene post opnieuw te posten hoor ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oude gewoonte haha ^^


    And right from that moment, you took my breath away.

    Luna June River

    Ik was een beetje aan het dromen en had niet door dat de andere al uitgestapt waren. Snel volgde ik. Ik strekte mijn benen. De hele weg had ik naar buiten gekeken. Naar de sneeuw, de bomen en alles wat voorbij raastte. Ik liep naar het groepje toe, die ik gelukkig wel kende. Ik vond het best moeilijk namelijk om met nieuwe mensen vrienden te maken. ''Hoi!!'' riep ik vrolijk.
    Ik keek even naar het huisje. Het was best wel iets waar ik zou kunnen overleven.


    Do what people say you can't.

    - oh, dat doe ik anders altijd x3 -

    Brandon Andrew Norrington

    Ik keek even om naar Matheo. "En heb je zin in winter in Parijs? " vroeg hij me. " Zeker wel! Wat dacht je dan." zei ik met een grinnikje. Ik was gek op de winter, en zeker als het ergens was waar je anders nooit kwam. Met een theatrale zucht keek ik naar de anderen. " Zeg, blijven jullie daar nog staan of hoe zit het?" riep ik ietwat ongeduldig. Ik liep al een stukje verder naar het huis en zag dat er op het trapje al een berg sneeuw was ontstaan, ook door de sneeuw die van het dak af en toe naar beneden schoof, omwille van het gewicht. " Jij ook?" vroeg ik aan Matheo, terwijl ik in mijn handen een sneeuwbal begon te maken. Ik zag Luna naar ons toelopen. " Hey'" zei ik met een glimlachje.

    Shawn Matthew Bronxx

    Ik keek toe hoe ze haar haar uitschudde. " Is het weg?" vroeg ze. Even keek ik ook op de achterkant van haar hoofd, waar nog wel wat hing. Ik haalde het voorzichtig uit haar haar, bang dat ik eraan zou trekken. " Nu wel." zei ik met een flauw glimlachje. Ik keek met een zucht naar Brandon, die naar ons stond te roepen. " Zullen we dan maar?" vroeg ik Victoire toen ik mijn blik terug van Brandon afwendde. Ik had ook wel zin om het huis te verkennen, maar ik kwam er nooit zo voor uit zoals sommige anderen hier.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:12 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Alex James Adams
    Ik zette mijn iPod weer aan tijdens het lopen, en begon zachtjes mee te zingen. Ik was nooit zo spontaan als de anderen, dus ik wachtte wel tot er iemand naar mij toe zou komen. Tuurlijk, ik vond ze allemaal aardig, ik was gewoon moe en dan heb ik nooit zo'n zin om vrolijk te doen met mensen. Niets mis mee, toch? Wake me up when september ends begon te spelen, en ik glimlachte. De vorige keer dat ik in Frankrijk was, had ik niet kunnen stoppen met dit liedje spelen. Mooie tijden waren dat, maar dit ging zeker weten ook heel leuk worden. Ik bleef even staan en keek naar mijn voetstappen in de sneeuw. Op de een of andere manier vind ik dat altijd heel mooi. Ik bleef nog heel even staan kijken, en liep toen verder, richting het huisje.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    "Mercii" glimlachte ik vrolijk, toen hij de laatste sneeuw uit mijn haar had gehaald. Even keek ik naar Brandon, die stond te roepen, naar Alex die zoals gewoonlijk stilletjes achter de rest aan liep, en toen weer naar Shawn. "Zullen we dan maar?" vroeg hij aan mij, precies op hetzelfde moment dat ik het aan hem wilde vragen. Ik knikte. "Heb je er een beetje zin in?" Vroeg ik met een klein glimlachje, waarna ik mijn te grote tas weer omhoog hees. Dat ding was ongeveer twee keer zo groot als ik, maar gek genoeg was hij niet heel zwaar. Ik keek even rond naar de sneeuw, en naar het hutje: Hier kon ik wel overleven, ik voelde me meteen helemaal thuis.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Matheo 'Eliot' Frost
    " Zeker wel! Wat dacht je dan." zei hij met een grinnikje en draaide zich dan om naar de andere.
    " Zeg, blijven jullie daar nog staan of hoe zit het?" riep hij ongeduldig naar de andere. Ik keek nog even naar het huis.
    Het was mooi blauw en het dak was helemaal bedekt met sneeuw die een berg sneeuw naast het trapje lag.
    " Jij ook?" vroeg hij me dan en ik knikte.Ik had altijd al naar Parijs gewild om eens lekker te ontspannen.
    Luna kwam wat achtergelopen en begroette de groep vrolijk.


    (ik zal denk ik nog een meisje maken ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Brandon Andrew Norrington

    Ik glimlachte naar Mateo toen hij knikte en liet de klomp sneeuw van mijn linker naar mijn rechterhand gaan. Eigenlijk had ik zin om het tegen iets of iemand aan te gooien, maar ik wist niet tegen wat, of wie. Even keek ik rond en zag Alex die een eindje verderop liep. Zou ik? Ik beet peinzend op mijn lip en keek dan of iemand anders me bekeek. Altijd als ik iets van plan was, had iemand het wel gezien. Alex liep een eindje verder. Nu had ik de sneeuwbal toch gemaakt, dan kon ik hem maar evengoed gooien ook. Ik mikte op hem en smeet de sneeuwbal naar hem toe. Meteen daarop ging ik me verstoppen achter Luna. " Stt" zei ik fluisterend, wat wat vreemd klonk omdat ik moest lachen.

    Shawn Matthew Bronxx

    "Heb je er een beetje zin in?" vroeg ze me. Ik keek even op en knikte toen. " Ja hoor." zei ik en wierp een blik op haar tas. " Lukt het ?" vroeg ik toen ze er wat moeite mee had. Ze was minstens een kop minder groot dan mij, en die tas kwam bij mij tot bij mijn borst. Wat stak ze er toch allemaal in? Als je wat te kort kwam, dan kocht je het hier toch gewoon? Ik keek voor me en zag nog net Brandon een sneeuwbal gooien naar Alex. Hoofdschuddend lachte ik zachtjes. Wat waren het soms toch kleuters.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?