• Hallo Quizlettertjes,

    Ik heb gisteren Rutger een mailtje gestuurd met de mededeling dat Quizlet niet wilde en heb vanochtend antwoord gehad. Hij was ervan op de hoogte en ook bezig met het oplossen ervan, helaas ging dat niet zo makkelijk en simpel als het zou moeten doordat naamservers (als je snapt wat dat is) niet altijd willen meewerken.
    De reden waarom Quizlet eruit lag was door problemen met Cloudflare. Deze heeft de laatste tijd veel problemen gehad met onder andere hun DNS-servers en Proxy servers. Cloudflare zorgt ervoor dat het opvragen van website's sneller opgevraagd kunnen worden, stabieler worden en ook beschermd zijn voor aanvallen en helpt om bepaalde veelvoorkomende beveiligingslekken te stoppen.

    Rutger gaat nu weer verder met het zoeken en oplossen van het trage server probleem.

    Dat was het weer, ik dacht dat jullie dit wel wilden weten. :Y)

    Wat extra uitleg:

    Naamservers (Ook wel DNS-Servers in het Engels) zetten bv. een URL (dus bijvoorbeeld "Quizlet.nl") om naar een IP adres. Zonder dit weet bv. een webbrowser niet waar hij naar toe moet gaan. Die fout ken je vast wel: "DNS fout", "DNS server niet gevonden" of zoals Google Chrome zo mooi melde: "ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED".

    Doordat die van Cloudflare niet werkten kon het IP adres niet worden opgezocht en kon er dus geen verbinding worden gemaakt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 16:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ancore schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo geweldig met al die termen, vooral niet met internet termen, omdat ik vaker praat met mijn vader over hardware en software. Ik weet vaak net iets meer van een computer dan het gemiddelde meisje, maar vaak wel veel minder dan de gemiddelde jongen. Alsnog bedankt, ik snap het nu wel beter :Y)

    Zou je eens 1 dag met ons mee moeten lopen op school. Je zou gek worden van de vaktermen waarmee we gooien :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zou je eens 1 dag met ons mee moeten lopen op school. Je zou gek worden van de vaktermen waarmee we gooien :x

    Ik ken meiden die al gek worden als ik begin over de geavanceerde instellingen bij het installeren van Adobe, dus die rennen gillend je school uit. Ik zou alleen al mijn haren uit mijn hoofd trekken :')


    From these ashes, I will rise

    Dit doet.... Pijn.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Dit doet.... Pijn.

    Awh, sowwy ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Awh, sowwy ;c


    Ik zal het tegen mijn brein zeggen!


    Searching heavens for another earth

    Brain. No. Stahp. Can't think. Can't confirm. Error.

    Nou, wel fijn dat het voor nu nog even werkt. Hoe lang of kort dat moge zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Nou, wel fijn dat het voor nu nog even werkt. Hoe lang of kort dat moge zijn.


    Niet overdrijven


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Zou je eens 1 dag met ons mee moeten lopen op school. Je zou gek worden van de vaktermen waarmee we gooien :x


    Maar ik denk dat als jij bij iemand anders zijn/haar opleiding/school zou komen dat je ook gek zou worden van de vaktermen.


    Physics is awesome

    Tortura schreef:
    Nou, wel fijn dat het voor nu nog even werkt. Hoe lang of kort dat moge zijn.


    † Love? I want to sleep.

    Licet schreef:
    (...)

    Niet overdrijven

    Wat nou, overdrijven? Ik zeg enkel dat ik het fijn vind.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het niet overdreven hoor /gayhand


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tortura schreef:
    (...)
    Wat nou, overdrijven? Ik zeg enkel dat ik het fijn vind.


    Het was niet negatief bedoelt, maar het klonk net alsof je vond dat Quizlet heel veel offline is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Het was niet negatief bedoelt, maar het klonk net alsof je vond dat Quizlet heel veel offline is.

    Je wist klaarblijkelijk dus niet hoe ik het bedoel, dus volgende keer graag je kritiek bij je houden. Alvast bedankt. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Nou, wel fijn dat het voor nu nog even werkt. Hoe lang of kort dat moge zijn.


    26 - 02 - '16