• Hallo Quizlettertjes,

    Ik heb gisteren Rutger een mailtje gestuurd met de mededeling dat Quizlet niet wilde en heb vanochtend antwoord gehad. Hij was ervan op de hoogte en ook bezig met het oplossen ervan, helaas ging dat niet zo makkelijk en simpel als het zou moeten doordat naamservers (als je snapt wat dat is) niet altijd willen meewerken.
    De reden waarom Quizlet eruit lag was door problemen met Cloudflare. Deze heeft de laatste tijd veel problemen gehad met onder andere hun DNS-servers en Proxy servers. Cloudflare zorgt ervoor dat het opvragen van website's sneller opgevraagd kunnen worden, stabieler worden en ook beschermd zijn voor aanvallen en helpt om bepaalde veelvoorkomende beveiligingslekken te stoppen.

    Rutger gaat nu weer verder met het zoeken en oplossen van het trage server probleem.

    Dat was het weer, ik dacht dat jullie dit wel wilden weten. :Y)

    Wat extra uitleg:

    Naamservers (Ook wel DNS-Servers in het Engels) zetten bv. een URL (dus bijvoorbeeld "Quizlet.nl") om naar een IP adres. Zonder dit weet bv. een webbrowser niet waar hij naar toe moet gaan. Die fout ken je vast wel: "DNS fout", "DNS server niet gevonden" of zoals Google Chrome zo mooi melde: "ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED".

    Doordat die van Cloudflare niet werkten kon het IP adres niet worden opgezocht en kon er dus geen verbinding worden gemaakt.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 16:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tortura schreef:
    (...)
    Je wist klaarblijkelijk dus niet hoe ik het bedoel, dus volgende keer graag je kritiek bij je houden. Alvast bedankt. :].


    Doe alsjeblieft niet zo butthurt


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Doe alsjeblieft niet zo butthurt

    Jij zei dat ik overdreef, terwijl dat nergens op sloeg, dus ik zeg enkel dat je het de volgende keer bij je moet houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, genoeg? Is het klaar? Goedzo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ja, genoeg? Is het klaar? Goedzo.

    I'm done, dude, don't worry. I have nothing more to say. At this moment.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    Ja, genoeg? Is het klaar? Goedzo.

    Niet dat het 100% clear is, maar goed ik ben blij dat Q het nu weer doet :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Square schreef:
    Ik snap er niet veel van, maar het is goed dat er een soort uitleg is. Ik blijf erbij dat ik hoop dat ze binnenkort een oplossing kunnen vinden. Hup Rutger en mensen die ik niet ken maar die volgens het vorige topic te weinig waardering krijgen, jullie kunnen het wel. *O*


    Bad decisions make good stories.

    Thanks man :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Square schreef:
    Ik snap er niet veel van, maar het is goed dat er een soort uitleg is. Ik blijf erbij dat ik hoop dat ze binnenkort een oplossing kunnen vinden. Hup Rutger en mensen die ik niet ken maar die volgens het vorige topic te weinig waardering krijgen, jullie kunnen het wel. *O*


    I lol'd :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Thanks voor de uitleg! Goed om te weten dat ze er mee bezig zijn. (:


    You are beautiful, you are love.

    Fijn dat er iets aan gedaan wordt!


    Tijd voor koffie.

    Hij ligt er nu ook steeds uit. :')

    Dragneel schreef:
    Hij ligt er nu ook steeds uit. :')

    Dat heeft met dit probleem niks te maken. Dat ligt gewoon bij de host.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat heeft met dit probleem niks te maken. Dat ligt gewoon bij de host.

    Ja, dacht ik al. Ik wist niet of nog meer mensen dit hadden.

    Same here...

    Wanneer kun je weer bellen/smsen eig voor de credits? Dat duurt nu volgens mij ook wel een paar maand?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus