• Er zijn al een aantal topics over Bleach, maar die zijn van twee jaar geleden of ouder. Ik neem aan dat ik dan wel een nieuwe mag maken?


    Dit is niet echt een goede trailer, maar laat wel mooi wat stukjes uit de anime/openings zien zonder teveel weg te geven.(:

    15-year-old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town.


    Eigenlijk kent iedereen die anime/manga kent Bleach wel, één van de bekendste die er is. (: Maar wie van jullie leest/kijkt Bleach ook echt? Plaats hier alles over Bleach wat je maar wilt! :Y) Spoilers graag in spoiler taggs, voor iedereen die - net als ik - nog niet zo ver is in het verhaal.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik blijf steeds hangen, omdat ik niet zo van de lange dialogen ben. Ben nu bij episode 75 en heb twee manga pockets. Volume 1 t/m 6 dus. :Y)

    En veel mensen zeggen dat Bleach op den duur een echt shit wordt. Ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 20:10 ]

    Dragneel schreef:
    Ik blijf steeds hangen, omdat ik niet zo van de lange dialogen ben. Ben nu bij episode 75 en heb twee manga pockets. Volume 1 t/m 6 dus. :Y)

    En veel mensen zeggen dat Bleach op den duur een echt shit wordt. Ben benieuwd.


    Dat hoor ik ook altijd, ja. Ikzelf ben bij 59 en ben nog steeds heel enthousiast. :Y) Maar ik ben benieuwd, inderdaad.
    De manga ben ik nog niet aan toegekomen. Maar die wil ik ook gaan lezen als ik wat verder ben met de anime.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat hoor ik ook altijd, ja. Ikzelf ben bij 59 en ben nog steeds heel enthousiast. :Y) Maar ik ben benieuwd, inderdaad.
    De manga ben ik nog niet aan toegekomen. Maar die wil ik ook gaan lezen als ik wat verder ben met de anime.

    Ik vond de eerste Soul Society arc. nogal lang, beetje té lang.

    Well ik neem het me voor om er aan te beginnen one day :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb de anime volledig gezien en volg de manga. De anime vond ik goed maar de manga begint nu echt wel langdradig te worden.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    Ik heb de anime volledig gezien en volg de manga. De anime vond ik goed maar de manga begint nu echt wel langdradig te worden.

    Wait, wut. Is die al sinds 2001 ongoing?

    nouja, ik mag eigenlijk niks zeggen, One Piece is ookal sinds 1998 ongoing

    Ik kijk of lees het zelf niet. Vind het wat te veel aan hoofdstukken , afleveringen. Ook al moet het erg goed zijn .


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    xSlagroomx schreef:
    Ik kijk of lees het zelf niet. Vind het wat te veel aan hoofdstukken , afleveringen. Ook al moet het erg goed zijn .


    Dat had ik eerst ook, maar het is echt de moeite waard! Plus, je hoeft niet iedere week te wachten op een nieuwe episode als het spannend is, hehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)