• geef een compliment over de foto boven je.

    De laatste was ik:


    26 - 02 - '16

    Je hebt echt prachtige ogen. Echt heel gaaf.


    Miep

    die bril staat je echt heel goed. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    O Gosh, zalig haar! Dat wil ik ook, maar het mijne moet altijd stijl vallen, ofcourse :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt een mooie haarkleur (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Je hebt echt hele mooie ogen!


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.



    Je hebt mooie ogen!

    Ik vraag me af wat mensen echt van elkaar vinden :W Op sommige mensen kun je gewoon geen compliment geven, omdat jij hem/haar niet mooi vind. Betekent niet dat die persoon het niet is voor iemand anders.

    Ik zie maar al te vaak dat het dan gewoon over over random dingen gaat die ze om hebben. Niet dat hoeft te beteken dat die persoon niet mooi is, maar goed.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 19:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vraag me af wat mensen echt van elkaar vinden :W Op sommige mensen kun je gewoon geen compliment geven, omdat jij hem/haar niet mooi vind. Betekent niet dat die persoon het niet is voor iemand anders.

    Ik zie maar al te vaak dat het dan gewoon over over random dingen gaat die ze om hebben. Niet dat hoeft te beteken dat die persoon niet mooi is, maar goed.

    idk, als ik een persoon echt niet mooi vind ofzo, reageer ik gewoon niet, zo simpel is dat..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)
    idk, als ik een persoon echt niet mooi vind ofzo, reageer ik gewoon niet, zo simpel is dat..

    Beter :Y)

    Mijn reactie was btw. gewoon een statement en niet bedoeld / gericht op iemand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Beter :Y)

    Mijn reactie was btw. gewoon een statement en niet bedoeld / gericht op iemand.

    het leek me gewoon simpel. ik zou het raar vinden als mensen wel reageren, als ze niets goeds over de persoon weten te zeggen.
    mensen zeggen ook alleen maar wat over mijn haar. like, oke dus de rest van mijn gezicht is dus lelijk.
    nee, oke, neem dat niet serieus het was maar een grapje, zo zielig vind ik mezelf niet. ;x en ik bedoel zo wel, dat mogen mensen vinden toch.

    like, omdat ik hierboven iets heb gezegd over een bril. maar dat ging over de persoon met bril en niet alleen de bril.
    Maar ik snap je punt ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    BiebsMahone schreef:



    Je hebt mooie ogen!


    Jij hebt echt een geweldig leuke haarkleur ;o


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Super mooie ogen!

    (Deze is net genomen om iemand na te doen, dus rare foto x'd)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Mooi haar! Normaal houd ik niet zo van dat haar bij jongens, maar jou staat het goed!



    Mijn nieuwe haar ^^.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 20:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je bent echt een heel mooi meisje.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.

    Jezebel! Jij bent echt knap [:



    De rechtse (Brooke de linkse, haha).


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5