• Zeiktopic alert

    Ik heb er vrij lang over nagedacht om dit topic aan te maken, en ik weet ook niet precies wat ik hiervan verwacht. Maar ik voel me niet zo goed. Vorige week hebben mijn ouders me gemeld dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan. Iedereen in mijn omgeving veracht me, mensen waarmee ik hoopte te kunnen praten weigeren zelfs naast me te zitten. Ik ben het on-aantrekkelijke mollige kind in de klas die dagelijks belachelijk wordt gemaakt voor een goede lach. Ik ben een sociaal misbaksel, elke keer als ik mijn mond overtrek kom ik over als een autist die alleen ongepaste opmerkingen kan maken. Ik ben nog nooit een relatie gehad. Ik ben een van de meest onproductieve personen die ik ken, ik ken mezelf nergens toe zetten, zelfs niet de dingen die ik leuk vind. Ik veracht mijn stem, ik praat soms lange tijden niet omdat ik niet wil dat mensen mijn stem horen. Ik heb een 'fobie' voor foto's in de zin dat, het zien van een foto van mezelf zie, het mijn hele week kan verpesten. Ik beledigd mensen onbedoeld, ik was vroeger vrij luid. Maar nadat verschillende mensen me keer op keer er aan herinnert hebben wat voor irritante bitch ik ben, probeer ik geforceerd mijn mond dicht te houden.

    Ik weet dat ik een goed leven heb, zeker. Maar ik heb het gevoel dat ik alsof ik dingen goed verkloot heb.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Awwh ):
    Ik weet precies wat je doormaakt, ik heb me zelf ook een tijdje zo gevoeld. Ik vond mezelf te dik terwijl ik nauwelijks een bmi van 17 had. Op een gegeven moment had ik een bmi van 16 en waren mijn ribben te tellen. Dat maakte me toen ook echt ongelukkig. Nu kan ik mezelf nog steeds niet echt mooi vinden, maar ik heb geprobeerd mezelf te accepteren, alles een plekje te geven. Ik vind het echt rot dat je je zo voelt. Want ik vind je juist helemaal niet beledigend maar iemand die juist voor een beetje humor zorgt op het forum.
    *Hug*


    26 - 02 - '16

    Ik weet precies wat je doormaakt. Ik heb hetzelfde op dit moment. Het stomme eraan is dat ik al die pijn en het mezelf in slaap wenen heb omgezet naar iets waar ik spijt van heb, maar goed ja.

    Lieve schat, het is echt niet het einde van de wereld dat je nog geen relatie hebt gehad hoor.(no_chears)
    Je bent 15, je leven is eigenlijk nog maar net van start gegaan, alles wordt wel beter als je echt uitgaat en zo.
    Dan leer je vanzelf wel leuke mensen kennen.
    Je moet echt wat meer zelfvertrouwen hebben, dan komt alles wel goed.
    Kijk naar mij, ik ben ook niet mager, maar ik trek me echt niets aan van wat anderen van me denken.
    Ja, ik maak mezelf soms erg belachelijk, maar uiteindelijk lach ik er zelfs mee aangezien je echt het beste van je leven moet maken.
    De mensen die niet eens naast je willen zijn grote idioten dat ze zo iemand als jij laten schieten.(cat)
    Ze beseffen niet eens wat ze missen als ze je niet leren kennen.
    En wat rot van je ouders...Ik kan best geloven dat het niet erg prettig voor je is.

    Als er iets is, mag je me altijd PB'en.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ahw, ik kom naar je klas en zal naast je zitten. :3
    Weet je, je zou jezelf niet moeten forceren om te zwijgen. Tenzij je iemand echt hard kwetst met wat je zegt natuurlijk, al is dat soms moeilijk om te weten wanneer je iemand kwetst met iets en wanneer niet. Probeer een middenweg te zoeken? Ik geef ook wel vaak commentaar op mensen, maar even later lach ik dat weg. De meeste mensen weten dat ik het niet meen en als ik het meen, dan hebben ze het niet door.
    En je bent niet de enige die nog geen relatie heeft gehad. Relaties zijn overrated. Heel veel mensen die ouder dan jou zijn, hebben ook nog geen relatie gehad. Gewoon wachten tot die iemand toevallig voorbij komt gesloft.
    Ik heb je nog niet gezien, dus ik weet niet wat je verstaat onder mollig, maar dan is er in ieder geval meer om van te houden. Je moet niet dun zijn om mooi te zijn. ^^
    En als er mensen zijn die problemen met je hebben, fuck them! Er zijn genoeg mensen die geen problemen met je zullen hebben. Sommigen moeten je nog gewoon beter leren kennen. :p

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 0:14 ]


    Take me to wonderland

    Bedank allemaal voor de lieve woorden, ik wist niet dat het zo kon helpen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Well... yaknow ik heb zelf ook een kloteperiode achter de rug. Enne ik weet niet hoe het bij jou zit, maar probeer te kijken naar de dingen die je wel hebt, naar de mensen die je wel steunen en aardig voor je zijn. Als er maar één iemand is, eentje maar, waarvan jij weet dat die een arm om je heen kan slaan en zeggen dat 't allemaal goed komt, dan overtreft dat alle fuckers die je naar beneden proberen te halen.
    En weet je wat ik denk? Soms moet je dingen even goed laten verkloten om weer vooruit te kunnen. Iemand zei me ooit eens: sometimes you need to take a step back to move forward.
    And tussen jou en mij en iedereen die het lezen wil: hier hebbie er nog eentje met ongepaste opmerkingen zitten :].


    No growth of the heart is ever a waste

    If people try to get you down, it only means you're above them.

    Dat je nog geen relatie heb gehad is echt niet erg hoor, er zijn ook nog mensen boven de 20 die nog geen relatie hebben gehad, maar uiteindelijk komt het wel.
    En weetje wat ik een voordeel vind aan iets gevuldere mensen, ze knuffelen zo geweldig ;D Dun zijn is ook niet alles hoor. Als je er erg mee zit, probeer dan GEZOND aftevallen, dus meer groente en fruit, en minder koekjes :3
    En dat je ouders uitelkaar gaan, dat vind ik echt heel rot voor je :C


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Volgens mij moet die periode in mijn leven nog komen. Maar schat, het komt goed. *hug*


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wat vervelend van je ouders! maar geef niet op, het is even een donkere periode voor je, maar de zont komt weer schijnen. en die vriendje komt een keer, bij mij was het vrij laat, voor ik mijn eerste (echte) vriendje had.. namelijk 19e. Je moet er juist niet naar zoeken, want dan komen ze nooit. En dun zijn is niet alles. Je denkt dat je jezelf dan misschien beter en mooier gaat voelen, maar het kan ook doorslaan. waardoor je een eetstoornis ontwikkeld. net als mij. een idiote tijd. Blijf gezond eten en 1 uur per dag bewegen. dat is genoeg.. Meid, volgens mij heb je ook veel leuke kanten. als je jezelf meer gaat afkraken.. dan kom je in een zwarte put, waar je moeilijk uit komt. Dus houd het vol en zoek desnoods nieuwe vrienden( maybe hier op quizlet) en blijf praten meid! uit je gevoelens(K)


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Wat verschrikkelijk kut, ik begrijp je precies. Zelf heb ik nog niet precies een oplossing gevonden, maar als dat gebeurt, laat ik het je weten!
    Als je wilt pb'en ben ik er voor je. (Samen met half Quizlet)


    Tijd voor koffie.

    Knap kut dat de mensen die jij, waarschijnlijk, vertrouwde niet eens meer bij jou in de buurt willen komen. Heb ik ook meegemaakt en het komt best hard aan. Maar ik heb er mee leren leven en ik hoop dat jij dat ook kunt. Het gaat misschien niet zo makkelijk maar ja.. Wat moet je anders?
    Ik wens je veel sterkte en hoop dat je zo snel mogelijk uit je dip komt!
    Damn, ik ben echt slecht in troosten en dat soort dingen. Sorreh.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 12:19 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hey alles komt goed ,ook al duurt het even , ik zat ook in zo een" mood " maar hoe hard het nu kan zijn , je moet positief blijven . Mensen kunnen soms zo verschrikkelijk zijn , geloof me ik weet wat je doormaakt . Maar krop niet alles op , als je het aan niemand durft te vertellen schrijf erover het helpt.....
    Je zou toch ook graag hebben dat je ouders wer happy zijn ? en als dat samen niet gaat , dan moet het anders ...... Je zou ze toch ook niet graag zien ruzie makn he ? en die kut mensen die jou beledigen , ik kan niet tegen zulke mensen als ik jou zou zijn zou ik echt een mijn mening in hun gezicht zeggen en zeggen dat ze moeten stoppen ! zoiets kan gwn niet , , ga anders naar een leerkracht of wat dan ook !

    Heel veel sterkte ! en mijn pb staat altijd open ! :)


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ah, dat is inderdaad allemaal zwaar klote. Die kinderen moeten gewoon hun bek tegen je houden (: Je zit nu waarschijnlijk op de middelbare school, als je gaat studeren kun je weer helemaal op nieuw beginnen op school. Dat is altijd een fijn gevoel. Ik wens je in ieder geval veel succes en ik hoop dat het snel beter met je zal gaan.


    I still think of the guitar bible.