• Hii;
    Het viel me gewoon heel erg hard op dat het meeste taalgebruik van de Q'ers ontzettend mooi is. Zelfs als sommigen mensen in een topic reageren heb ik vaak zoiets van: Wauw, dat heeft ze/hij mooi verwoord! Nu vraag ik me af of ik eigenlijk de enige ben, of ik de enige ben die hier versteld van staat.

    Audacity schreef:
    Geloof me, spendeer een half jaar no-life je vrije tijd op Quizlet en je schrijft als een pro. Natuurlijk schrijven de meeste van ons verre van perfect, maar Q heeft mij zéker beter leren schrijven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Svale schreef:
    Helemaal mee eens! Ik heb ook wel op andere forums gezeten, maar daar typte iedereen "sms-taal", ds 1/2 v/d tijd snapte k dr nix van. :')


    dat is echt gewoon hatelijk !

    IamAlice schreef:
    Vind ik ook.

    Ik heb wel gemerkt dat het iets is wat zich ontwikkeld, want als ik oude dingen teruglees denk ik 'heb ik dit geschreven?'

    (en dat had ik ook toen ik iets van engels uit de eerste terug vond. 0.o)


    Oefening baart kunst (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Sagitta schreef:
    Dat vind ik wel mooi aan Q. ^^
    Ik moet zeggen, dat Quizlet enorm heeft meegeholpen aan mijn taalontwikkeling.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik blader wel eens door de pagina's in topics heen gewoon om te kijken hoe mensen verwoorden wat ze denken. Quizlet heeft mij -en ik denk, iedereen- enorm geholpen op het gebied van taal. En ik denk dat dat alleen maar in ons voordeel werkt, maar ik snap zeker wat je bedoeld. Er lopen hier een aantal mensen rond die ik écht enorm bewonder, gewoon door de zinsopbouw...


    Miep

    Als je hier verkeerd schrijft wordt er meteen op je vingers getikt door grammar nazi's dus je moet wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Als je hier verkeerd schrijft wordt er meteen op je vingers getikt door grammar nazi's dus je moet wel :Y)

    Dit. :')


    Take me to wonderland

    Dat is zeker waar. Soms denk ik, hoe kan die persoon zo mooi schrijven of iets verwoorden.

    Haha, moet je eens kijken naar topics uit 2008. Toen schreef lang niet iedereen in Algemeen Beschaafd Nederlands. Toen was het cool om in msn-taal te schrijven, en iedereen die hier goed 'ingeburgerd' was kon dat precies volgen. Dat is nu echt verbeterd, al vind ik het wel sneu voor newbies van een jaar of 12 als zij heel vrolijk aankondigen dat ze hier nieuw zijn en dan gelijk een opmerking krijgen over hun manier van schrijven. Zij hadden beter een paar jaar geleden kunnen komen.

    Krull schreef:
    Haha, moet je eens kijken naar topics uit 2008. Toen schreef lang niet iedereen in Algemeen Beschaafd Nederlands. Toen was het cool om in msn-taal te schrijven, en iedereen die hier goed 'ingeburgerd' was kon dat precies volgen. Dat is nu echt verbeterd, al vind ik het wel sneu voor newbies van een jaar of 12 als zij heel vrolijk aankondigen dat ze hier nieuw zijn en dan gelijk een opmerking krijgen over hun manier van schrijven. Zij hadden beter een paar jaar geleden kunnen komen.


    Net zoals het cool was al die smileys te gebruiken. Verschrikkelijk. Ik kan me echt ergeren aan mensen die bepaalde smileys gebruiken. Uit de balk gebruik ik er maar 3 of 4 en voor de rest gewoon niet.


    Miep

    Zenk joe. (bat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Spotgaai schreef:
    Na een tijdje krijg je vanzelf een mooier taalgebruik. Als ik mijn oude verhalen terug lees wil ik ze het liefst verbranden en vergeten, zo slecht. Dat is al een stuk verbeterd :]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het is een schrijverssite, ergens mag je dat dan ook wel verwachten. Maar inderdaad, er zitten echt een stel goede verwoorders tussen.


    Bad decisions make good stories.

    Bij het lezen van de titel had ik verwacht dat het juist over slecht taalgebruik zou gaan. :') Maar ik denk wel dat je gelijk hebt, ja. Het helpt natuurlijk ook dat bijna iedereen hier ook regelmatig schrijft, maar het is gewoon heel prettig dat de meeste mensen op Q een redelijke woordenschat hebben en tenminste een poging doen om zich aan grammatica- en spellingsregels te houden. Dat is lang niet overal op het internet zo, dus ik vind dat we daarvoor best een complimentje verdienen als site vol tieners. (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:04 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik dacht dat ik de enige was die daar vaak verbaasd over was. & soms denk ik dat alleen ik dat niet kan. (:


    Save me from myself.