• Ik denk erover om een helix piercing te nemen.
    zo'n eentje dus. maar ik heb dus een paar vragen :

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen?
    - Schieten of laten piercen?
    - Hoe duur is het ongeveer?
    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?

    Als je een van die dingen weet zou je me erg helpen, want ik wil eerst er echt zeker van zijn dat ik geen enge bloemkooloren van die dingen krijg :$ want daar ben ik bang voor.


    We can only learn to love by loving.

    Het staat heus niet asosiaal, veel van mijn vriendinnen hebben het en het ziet er juist mooi uit ;)

    Ik zou het laten piercen als ik jouw was, want het is kraakbeen. En volgens mij doen de juweliers het niet meer.

    Bij een piercing shop is het rond 40 euro.
    Maar ik durf je niet te vertellen hoelang het duurt voor dat het genezen is...

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 18:50 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Doen.
    Ik zou het laten schieten. De rest weet ik niet, sorry D:

    ik zou het persoonlijk niet doen :3
    en ik kan niet meer vertellen van de rest :3

    aso is het zeker niet meer, er zijn zoveel mensen die er een hebben.

    je kan ze inderdaad niet meer laten schieten bij een juwelier, hiervoor zul je echt naar een piercer moeten, prijzen verschillen, meestal tussen de 35 en 60 euro, afhankelijk van welke stad/shop

    Ik heb er zelf 1 =) (dinsdag 4 weken)

    - Ik ben bang dat het asociaal staat dus wat vinden jullie? doen of niet doen?
    aso is het niet 9 van de 10 keer vallen je haren erover heen xd
    - Schieten of laten piercen?
    ik heb het laten schieten =)
    - Hoe duur is het ongeveer?
    bij ons is er een juweliers zaakje die schiet gratis =) alleen voor de knopjes moet je betalen.. de goedkoopste knopjes zijn 5 euro en de duurste 8 (je hebt wel dan 2 knopjes)
    (je kan zelf ook een goed ontsmette zweer knopje meenemen hier.)

    - Hoelang duurt het voordat het ongeveer genezen is?
    je mag pas na 6 weken een andere oorbel in doen (drm dat ik weet dat ik hem dinsdag 4 weken heb xd)
    de eerste paar dagen krijg je er best wel last van.
    en later gaat het steeds minder.
    ik zelf heb er nu helemaal geen last van =).

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 19:16 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb er zelf 1, bijna 2 jaar geleden laten schieten in een goede juwelier!
    Als je hem laat schieten zoek dan een goede juwelier op die professioneel is en hou er rekening mee dat het schieten gevaarlijker kan zijn dan het piercen.
    Mijn helix schieten wat 15 euro en het genezen duurt super lang! Er gaat sowieso een half jaar tot een jaar overheen voordat het helemaal genezen is.
    Hou er ook rekening mee dat het heel snel kan gaan ontsteken (komt onder andere ook omdat je haar erbij hangt, er shampoo, wax, haarlak, gel bij kan komen etc.
    Ik heb echt een half jaar niet op me rechter oor kunnen slapen want het deed super veel pijn omdat die piercing erin zat (met een bolletje viel het overigens nog wel mee maar ik heb hem na 6 weken verwisseld in een ringetje en toen deed die weer enorm pijn).


    dream, dare, fly!

    stoer,doen als k jouw was ;)


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik wil er zelf ook een, dus asociaal is het zeker niet!
    Maar je kunt dat waarschijnlijk niet meer laten schieten (niet bij mij toch), ik heb gehoord dat je het moet piercen. Ik heb wel mijn andere (tweede) oorring laten schieten, en dat was 9 euro.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Je kan het trouwens nog wel laten schieten, bij bepaalde juweliers... Dus als je het wil laten schieten moet je even langs de juweliers gaan en informatie vragen...
    Bij piercen ben je al snel een stuk of 30 tot 50 euro kwijt maar het is wel veel veiliger


    dream, dare, fly!

    "Op internet heb ik veel informatie opgezocht. Ik kwam erachter dat een oorbel schieten in het kraakbeen niet zo goed was, je kraakbeen versplinterd hierdoor en je hebt kans op bloemkooloren (misvormde oren). Daarnaast mogen juwelieren in het kraakbeen geen oorbel meer schieten, maar toch wordt het soms nog gedaan."

    dit is voornamelijke info die je op internet zal vinden als je bij google 'helix piercing schieten' invult. Het is sterk af te raden om het te laten schieten, ook al zullen er nog wel mensen zijn die het hebben gedaan. Uiteindelijk is aan jou de keuze waar je het doet, maar loop geen onnodig risico, en laat je goed informeren door een piercer of juwelier, zij zullen je de beste informatie kunnen geven.

    ik heb er 1 laten schieten bij een goede vriend van me, heb er niks aan overgehouden enzo
    en zou ook niet weten waarom het asociaal zou zijn ;p bij mij was het gratis vanwege mijn vriend, maar normaal (bij mij) was het 7 euro


    Love is overrated

    -Ik zelf vind het niet asociaal staan ;p
    -Ik heb het laten schieten[bij de drogist]
    -Die van mij kostte 5 euro ofzo xd
    -6 weken ofzo ;p maar eerst kon ik er niet op liggen en deed het een klein beetje pijn, maar nu voel ik er echt helemaal niks meer van ;p

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 20:38 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Hoezo kan een piercing of tattoo assosciaal zijn? oO


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik heb er ook een :'D

    - Gewoon doen
    - Schieten
    - Geen idee
    - Het zelfde als bij een oorbel ongeveer.

    Ik zou het doen nicol, niks engs aan je voelt alleen een klein prikje! _O_


    -

    @ Valerius,, nu ik zo lees denk ik dat ik na die 6 weken lang nog ga wachten op ringetje XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you