• Ik heb weer een keer zin om een leuke story te schrijven. Ik schrijf dan nog wel drie story's. Alleen aan twee story's schrijf ik bijna niet meer. Het leek mij leuk om dit met twee andere mensen te schrijven in plaats van één.
    Hier een lijstje waar ik graag over schrijf en waar niet zo graag over.

    Hier schrijf ik graag over:
    1 One Direction
    2 Big time rush
    3 Gewoon helemaal onbekende mensen.
    4 Iets over de modellen wereld of gewoon de mode wereld.
    5 Over een populair iemand schrijven of juist totaal niet.
    6 Een verhaal over meerdere bekende mensen zoals One Direction en Ariana Grande

    Waar ik liever niet overschrijf

    1 Twilight
    2 The Hunger Games ( heb de film en boeken niet gelezen, heb geen flauw idee waar het overgaat)
    3 The Wanted ( Ik vind hun muziek goed maar eerlijk gezegd ken ik hun namen niet eens en dan schrijf je een beetje moeilijk een story)
    4 Iets over elfjes en Feeën.

    Je mag natuurlijk ook gewoon wat voorstellen dan zeg ik wel of ik het leuk vind;). Ik kies trouwens woensdag middag de twee co auteurs.
    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik schrijf geen fanfics en ik schrijf heel graag fantasy. Dus dat gaat 'm niet worden denk ik.


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Ik schrijf geen fanfics en ik schrijf heel graag fantasy. Dus dat gaat 'm niet worden denk ik.

    denk het ook niet xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    hee ik ben ook een proud directioner en Mixer :) dus ik vind het wel leuk om met jou verhaal te schrijven x

    * slowly backs away *
    Nope, gaat 'm niet worden.

    Starbuckster schreef:
    hee ik ben ook een Belieber en Mixer :) dus ik vind het wel leuk om met jou verhaal te schrijven x

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 21:10 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I want !

    Okeee ik kies vrijdag iemand want, morgen ben ik weg en ik wilde graag nog even bij jullie story's kijken. Een beetje naar jullie schrijfstijl :)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Misschien kunnen we met zijn alle 1 verhaal beginnen? Dan nemen we allemaal een karaktar en dan starten we een verhaal ofzo?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Misschien kunnen we met zijn alle 1 verhaal beginnen? Dan nemen we allemaal een karaktar en dan starten we een verhaal ofzo?


    Ja dat lijkt mij ook wel leuk. 1 co Auteur extra maakt ook niet uit. Wat vinden de andere daarvan?
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Iemand al een idee voor de story?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Starbuckster schreef:
    hee ik ben ook een proud directioner en Mixer :) dus ik vind het wel leuk om met jou verhaal te schrijven x

    xkusjelieke schreef:
    (...)


    sorry ik ga al met de andere 3 meiden hier boven schrijven. Alleen één heeft nog niet gereageerd. Dus ik hou je naam zeker achter:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.