• Hey,

    ik heb de komende twee weken tentamens. Deze tentamens gaan bepalen of ik moet blijven zitten of over mag en ik doe echt mijn best, maar mijn concentratie is echt helemaal weg. Ik heb harstikke veel moeite met het beginnen met leren en als ik dan eindelijk aan het leren ben lukt het niet. Ik ben harstikke snel afgeleid, krijg het gewoon niet in mijn hoofd en dit zorgt ervoor dat ik alleen maar meer moeite heb met het beginnen.

    Heeft iemand misschien tips voor een betere concentratie?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik heb dat ook. Probeer in stapjes te leren; een uurtje leren en dan even een kwartier wat anders doen.


    Bad decisions make good stories.

    Ja, gooi je laptop, computer en/of mobiel van je kamer. Sluit jezelf op in je kamer met boeken, drinken en fruit en begin met leren. Problem solved.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een leerkracht van me zei dat zij vroeger ook totaal geen concentratie had, dus zij nam om de vijf minuten pauze. Maar tijdens die vijf minuten moet je wel proberen om geconcentreerd te werken. Dus met niks prullen en zeker niet op de pc gaan. Neem na die 5 minuten een pauze van 5 minuten oifzo. ^^


    Take me to wonderland

    Gooi je computer weg :')
    Vraag je ouders er een wachtwoord op te zetten als je zuinig bent. Zorg wel dat ze het teruggeven na de tentamenweek. Het is misschien niet alles, maar wel een vaak meespelende factor.

    Oh, en succes!(flower)


    Tijd voor koffie.

    Laptop, muziek en gsm weg.
    Ik heb zelf ook helemaal geen concentratie omdat ik mijn laptop tijdens het leren nodig heb, maar toen ik een keer zonder al die spullen leerde ging het heel goed.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Wat bij mij altijd helpt is een dvd'tje aanzetten + mijn balkondeuren open. Heerlijk, kan ik wel uren doorgaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DarkSavior schreef:
    Ja, gooi je laptop, computer en/of mobiel van je kamer. Sluit jezelf op in je kamer met boeken, drinken en fruit en begin met leren. Problem solved.

    Zo makkelijk is het niet.
    Dan is je pen oppeens heel intressant om mee te spelen, en kijk daar, een vogel! En wat is dat geluid? Oh de verwarming, laat ik daar eens naar gaan luisteren.
    En dit is niet overdreven, ik heb dit echt.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Anarose schreef:
    Ik heb dat ook. Probeer in stapjes te leren; een uurtje leren en dan even een kwartier wat anders doen.


    Dit is het beste, denk ik. Jezelf opsluiten werkt niet (bij mij niet in ieder geval). Dus probeer inderdaad in stapjes te leren. Leer een uur, neem dan even pauze, en dan ga je er weer tegenaan. Probeer ook niet een hele dag hetzelfde vak te leren; leer beter elke dag vijf verschillende vakken, dan kun je je aandacht er beter bij houden (heb ik dan). Want als je de hele dag wiskunde gaat zitten leren, krijg je er echt de pest in en kun je je daar op een gegeven moment echt niet meer op concentreren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)
    Zo makkelijk is het niet.
    Dan is je pen oppeens heel intressant om mee te spelen, en kijk daar, een vogel! En wat is dat geluid? Oh de verwarming, laat ik daar eens naar gaan luisteren.
    En dit is niet overdreven, ik heb dit echt.

    Zet muziek op, dat helpt vaak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik lever altijd al m'n technologie in bij m'n moeder en zeg dat ik ze pas in de avond weer terug wil. Het helpt enorm :)

    DarkSavior schreef:
    Ja, gooi je laptop, computer en/of mobiel van je kamer. Sluit jezelf op in je kamer met boeken, drinken en fruit en begin met leren. Problem solved.


    This.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er soms ook problemen mee. Als je echt wilt over gaan dan ga je gewoon meteen na school leren. Zorg dat je mobiel ver van je af ligt. Als je dan klaar bent met leren kun je lekker doen want je wilt.


    I still think of the guitar bible.