• Wauw, de tijd is ineens snel gegaan en binnenkort is het alweer tijd voor de examens!
    Deze week heb ik mijn laatste echte schoolweek, waarna de komende weken nog gevuld zullen zijn met tentamens, proefexamens, bijlessen etc.
    Wie doet er hier dit jaar nog meer eindexamen? En wat gaan jullie daarna doen?


    Tell me about it, stud.

    Ik ben heel blij dat ik pas examen heb over 2 jaar :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Iedereen alvast veel succes gewenst die eindexamen doet! Ik mag nog lekker een jaartje wachten ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb gewone examens in juni en ben nu al aan het blokken. Bah vermoeiend, zeker als je al van 4u 's ochtends wakker bent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb mijn laatste SE´s en echte schooldagen al gehad. Deze week nog 3 dagen bespreken van alle SE´s en daarna alleen nog maar examentraining.
    Het gaat zo snel dit jaar. Voor je het weet heb je al examen. Waar ik nu al zenuwachtig voor ben. Maar als ik slaag wil ik graag de academische pabo doen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik had vorig jaar examens en volgens jaar weer :P
    Haha, eerst Mavo en nu Havo.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik studeer wel af dit schooljaar, maar ik heb gelukkig geen examens. ^^
    Succes aan iedereen die ze wel heeft!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Al lang klaar, ik heb nu paasvakantie (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ooo gut, nog een maandje te gaan. (no_chears)
    Bah, ik moet er niet aan denken dat ik straks voor de tweede keer aan mijn eindexamens zit. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Beckett schreef:
    Al lang klaar, ik heb nu paasvakantie (:

    Het gaat hier om eindexamens in Nederland. Dat is wat anders dan in België. :p


    Take me to wonderland

    Ik wil niet ik wil niet ik wil niet! Wanneer ik slaag ga ik Rechten doen in Utrecht, maar eerst slagen D: Ik ben echt zo bang om te zakken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan, dus ik hoef gelukkig niet meer!
    Als de SE's je goed afgingen moeten de CSE's je ook wel lukken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb dit jaar ook eindexamen. Mijn laatste SE's waren vorige week, deze week heb ik nog mondelingen, dan drie weken les/proefexamens/etc., dan meivakantie en dan... CSE's D:
    Maar ik denk dat het wel goed moet komen, want ik sta er prima voor met mijn SE's. (: Geen enkele zes, alles zeven of hoger. *kijkt trots* ^^
    Het enige waar ik wel echt voor stress en heb gestresst, zijn de mondelingen. Ik heb morgen mijn laatste, Frans en ik ga echt sterven D:
    Maar ja, ik zeg wel nu dat ik geen stress heb voor mijn CSE's, maar dat heb ik wel als het meivakantie is, dan stress ik mezelf helemaal dood waarschijnlijk xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Illuminati schreef:
    Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan, dus ik hoef gelukkig niet meer!
    Als de SE's je goed afgingen moeten de CSE's je ook wel lukken.
    Ja, of slechte/lage cijfers halen voor je SE's en vervolgens je CSE's goed doen..

    Dat is bij ons gebeurd. In de wiskunde B klas waren maar twee voldoendes.. Ik met nog een ander meisje. De rest was onvoldoende. Ook hadden we voor natuurkunde een hele tijd geen les gehad in het 4e jaar van de havo, omdat de docent ernstig ziek was en er natuurlijk geen vervanging was. Deze lessen zouden nog ingehaald worden door middel van extra lessen maar dit is natuurlijk nooit gebeurd.

    Maarja, op een gegeven moment zijn we toch maar eens met onze afdelingsleider gaan praten en hebben ze iemand buiten de school ingehuurd om wiskunde uit te leggen en te oefenen. Nou bleek hij ook heel goed te zijn in natuurkunde en scheikunde dus hebben wij als beta-klas de twee weken voor de examens lange dagen op school gezeten om deze vakken nog eens goed te oefenen en met succes, want (bijna) iedereen was geslaagd, ondanks de fikse onvoldoendes bij wiskunde etc. Na eerst een foute keus gemaakt hebben qua opleiding studeer ik nu Toegepaste Biologie.

    Dan ga je toch een beetje twijfelen aan de moeilijkheidsgraad van de SE die door die docent werden gemaakt.....


    Maar ik heb mijn examen dus al gehad.. heb wel over 2 weken weer tentamens. Maar voor iedereen die examens heeft: Heel veel succes!!!

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:08 ]

    Ik heb dit jaar ook eindexamen. Maar ik ben toch iets minder nerveus nu ik mijn cijfer van mijn profielwerkstuk heb teruggekregen; een 9!
    Dus ik hoop toch wel te slagen dit jaar! Daarna ga ik pedagogische wetenschappen studeren.

    Iedereen alvast succes. Ik heb het vorig jaar gehaald, goddank.


    Bad decisions make good stories.