• Aan de hand van dit topic kwam ik op het volgende idee:

    Elk account mag maar 2 topics in elke subsectie van RPG forum hebben. Dus twee in het rollentopic gedeelte, twee in het speeltopic gedeelte, etc. Dit zal wel betekenen dat deze dingen ook echt in een aparte sectie moeten staan.
    Je mag een nieuw topic aanmaken als je niet meer dan twee topics hebt in een subsectie. Dus, als je 1 topic in een RPG subforum hebt, mag je er nog eentje aanmaken. Daarna moet je wachten totdat een van de twee vol zit. 2 is natuurlijk relatief en zou veranderd kunnen worden.

    DIt is redelijk makkelijk te doen in mijn beleving, doordat je het aantal topics dat iemand in een subsectie heeft met een simple SQL query kan opvragen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 12:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het een heel goed idee, ookal ben ik geen RPG'er, maar hoort dit niet in het subforum "Suggesties over RPG's"?


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Ik vind het een heel goed idee, ookal ben ik geen RPG'er, maar hoort dit niet in het subforum "Suggesties over RPG's"?
    Hmmm, ik vond het hieronder beter passen, doordat het echt gaat over het aanpassen van iets op Quizlet. Maar als de mods vinden dat het daar hoort verplaatsen ze het wel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het wel een goed idee, wat ik irriteer me echt eindeloos aan hoeveel RPG's sommige gebruikers steeds opnieuw starten.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dauth schreef:
    (...)Hmmm, ik vond het hieronder beter passen, doordat het echt gaat over het aanpassen van iets op Quizlet. Maar als de mods vinden dat het daar hoort verplaatsen ze het wel :Y)

    Mja, het is ook jouw keus, maar ik vond het persoonlijk beter daar passen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Top plan, sommige mensen maken er simpelweg té veel aan. Misschien als er een limiet komt doen ze beter hun best een rpg lopende te houden en aantrekkelijker te maken e.d.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Top plan, sommige mensen maken er simpelweg té veel aan. Misschien als er een limiet komt doen ze beter hun best een rpg lopende te houden en aantrekkelijker te maken e.d.
    Dat is ook de hoofdreden voor deze suggestie. Ik irriteer me er echt heel erg aan en ik ben niet de enige. (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    BastiIIe schreef:
    Top plan, sommige mensen maken er simpelweg té veel aan. Misschien als er een limiet komt doen ze beter hun best een rpg lopende te houden en aantrekkelijker te maken e.d.

    En ik zie dat sommige user wekelijks nieuwe aanmaken en dat dezelfde steeds meedoen eraan. Lijkt me toch best nutteloos.


    Your make-up is terrible

    Twee à drie is ook wel een goed limiet, meer kun je er echt niet goed draaiende houden denk ik zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Top plan, sommige mensen maken er simpelweg té veel aan. Misschien als er een limiet komt doen ze beter hun best een rpg lopende te houden en aantrekkelijker te maken e.d.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind het een heel goed plan en vindt twee ook een prima aantal! Eén vraag/opmerking:

    Daarna moet je wachten totdat een van de twee vol zit.


    Als je nou twee doodgelopen RPG's hebt in onbepaalde tijd en geen van die topics zal ooit vol zitten, telt het dan ook niet meer mee als een van jouw twee topics wanneer je er een slotje op laat zetten door een moderator? Want anders is dat wel heel onhandig. Niet dat ik zoveel RPG's aanmaak, maar ik zie het nog wel eens gebeuren dat anderen daar last van gaan krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 12:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Als je nou twee doodgelopen RPG's hebt in onbepaalde tijd en geen van die topics zal ooit vol zitten, telt het dan ook niet meer mee als een van jouw twee topics wanneer je er een slotje op laat zetten door een moderator? Want anders is dat wel heel onhandig. Niet dat ik zoveel RPG's aanmaak, maar ik zie het nog wel eens gebeuren dat anderen daar last van gaan krijgen.
    Een slotje is gelijk aan een gesloten topic, dus ja, dan zou je gewoon weer een nieuwe kunnen aanmaken. Tenminste, dat is wel de bedoeling :Y)

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 13:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Een slotje is gelijk aan een gesloten topic, dus ja, dan zou je gewoon weer een nieuwe kunnen aanmaken.


    Key key, helemaal top. Dan is het waarschijnlijk ook veel duidelijker voor de mensen die afwachten of een RPG wel of niet dood is en zich dus afvragen of het nog zin heeft om te reageren, want de topic eigenaar is dan soort van verplicht om het topic te laten sluiten. Anders kan het later problemen geven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Goed idee, maar dan zou ik het fijner vinden als het binnen een bepaalde tijd geldt. Bijvoorbeeld maximaal 1 RPG per maand, of 2. Als je wacht tot het topic volloopt of wordt gesloten, kan dat erg lang duren omdat het soms gewoon niet gebeurt.


    :)

    Ik vind het een heel goed idee, aangezien sommige mensen veel te veel rpg's openen. Dan lopen rpg's ook minder snel dood


    Spoiler alert: you will save yourself

    Finnow schreef:
    Goed idee, maar dan zou ik het fijner vinden als het binnen een bepaalde tijd geldt. Bijvoorbeeld maximaal 1 RPG per maand, of 2. Als je wacht tot het topic volloopt of wordt gesloten, kan dat erg lang duren omdat het soms gewoon niet gebeurt.
    Dan vraag je aan een moderator of het topic gesloten kan worden, zoals hierboven besproken. Daarna kun je gewoon weer een nieuw topic openen :Y)

    Ik, persoonlijk, ben tegen een tijdgebonden iets. Dat verneukt in mijn ogen het doel van dit dee. Dan kan je namelijk alsnog 10 topics tegelijk hebben, als je maar lang genoeg wacht.

    [ bericht aangepast op 28 april 2014 - 13:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.