• Jihaaa, eindelijk, morgen wordt ik 16XD lol. Ik ben echt blij maar mijn verjaardag word minder. Morgen zijn mijn vriendinnen het eerste twee uur er alle drie niet. Een heeft intake en twee moeten klimmen... Vervolgens mag ik tot 16;10 op school zitten. Als ik om half vijf dan eindelijk naar huis mag ligt mijn lieve baan de folders te wachten.... Ik vind mijn baan opzich leuk maar nu baal ik ervan. Ik weet al een deel van de cadeautjes ; 1D kaartje voor concert en een nieuwe horloge. En vrijdag wordt stressen.. 12 uur uit, eten, folderen, haren doen, dan komen mijn broer zijn collega's voor geluidsapparatuur te brengen, omkleden, opmaken, en natuurlijk van te voren douchen en eten en dan om half 8 komt mijn vriendin die het hele weekend blijft en dan feesten tot iets van 1 uur half 2.. De volgende dag lekker beautyavond met mijn vriendin halen.Haar iets belangrijks proberen te vertellen wat gaat falen en zondag voor familie en vrienden....

    Volgens mij is dit totaal niet interessant maar ik wou het jullie vertellen :Y) dus hoe ziet jullie weekend eruit?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alvast gefeliciteerd!_O_

    Nou, ik ga dit weekend leren, fangirlen, huiswerk maken, slapen en dat was het. :Y)

    Ehm, oké, cool. Alvast gefeliciteerd.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Laxus schreef:
    Ehm, oké, cool. Alvast gefeliciteerd.


    Take me to wonderland

    Alvast gefeliciteerd!!!!!
    Wel jammer idd dat je toch nog je krantenbaantje hebt en school, mjah het leven zit helaas soms tegen :p

    Mijn weekend ziet er saai uit. Misschien dat ik mee doe aan koppeldarttoernooi maar dat is nog even te bekijken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alvast gefeliciteerd! ^^

    Ik heb komend weekend - volgens mij - niet heel veel te doen. Het zijn meer de weken daarop dat ik het druk ga krijgen, dus ik denk dat ik zal proberen zo veel mogelijk te schrijven en wat huiswerk te maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alvast gefeliciteerd! ^^
    Mijn weekend wordt ontzettend spannend, ik heb namelijk zaterdag selectie voor de Kunstacademie in Arnhem, voor de opleiding Creative Writing. (: Er zijn in totaal drie rondes waar ik doorheen moet komen en ik ben er nu door één in, zaterdag is dus de tweede. Spanneeeeend.
    Zondag moet ik waarschijnlijk werken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alvast gefeliciteeeerd!
    Mijn weekend wordt, denk ik, heel gewoontjes. Beetje leren, relaxen.


    The odds are néver in our favor.

    Alvast gefeliciteerd!
    Dit weekend, mmm, ik zou eigenlijk moeten leren, maar ik vrees op een motivatiegebrek.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Alvast gefeliciteerd!
    Dit weekend, mmm, ik zou eigenlijk moeten leren, maar ik vrees op een motivatiegebrek.


    26 - 02 - '16

    Alvast gefeliciteerd.
    Ook ik zit vast aan school- en gewoon werk. Jij heel veel plezier!


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Laxus schreef:
    Ehm, oké, cool. Alvast gefeliciteerd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anarose schreef:
    Alvast gefeliciteerd!
    Dit weekend, mmm, ik zou eigenlijk moeten leren, maar ik vrees op een motivatiegebrek.

    + Een klas genoot van mij wordt morgen ook 16 c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Parachutes schreef:
    Alvast gefeliciteerd! ^^
    Mijn weekend wordt ontzettend spannend, ik heb namelijk zaterdag selectie voor de Kunstacademie in Arnhem, voor de opleiding Creative Writing. (: Er zijn in totaal drie rondes waar ik doorheen moet komen en ik ben er nu door één in, zaterdag is dus de tweede. Spanneeeeend.
    Zondag moet ik waarschijnlijk werken.
    opehh spannend, veel succes..

    iedereen bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) opehh spannend, veel succes..

    iedereen bedankt


    Thanks! (bloos)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Thanks! (bloos)
    hihi i love that smiley oke nu stop ik met praten en ga ik braaf leren voor mijn herkansingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan