• Justin Bieber is de populairste persoon op Twitter. Althans zo lijkt het, maar een studie heeft aangetoond dat dat helemaal niet zo is.

    Bijna de helft van Biebers 37 miljoen volgers zou fake zijn, wat Lady Gaga opnieuw de populairste maakt. Ook Katy Perry heeft een massa valse volgers.


    Bron

    Niet dat het me echt interesseert, maar ik kwam het toevallig tegen op facebook. :')


    Take me to wonderland

    Dat is best zielig.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beetje falend. Nou vraag ik me wel af of fans al die extra accounts hebben gemaakt, of dat er mensen voor betaald krijgen om de hele dag fake followers te maken. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Beetje falend. Nou vraag ik me wel af of fans al die extra accounts hebben gemaakt, of dat er mensen voor betaald krijgen om de hele dag fake followers te maken. x')

    Ik zou er niet van schrikken als het dat tweede is. :')


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Beetje falend. Nou vraag ik me wel af of fans al die extra accounts hebben gemaakt, of dat er mensen voor betaald krijgen om de hele dag fake followers te maken. x')

    Dat tweede. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sommige beroemdheden kopen volgers. He could be one of them...
    Nou doet hij het natuurlijk niet zelf maar zijn management team o.d.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    LOOOL je kan volgers kopen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hoeft het niet eens perse te kopen.
    Een vriend van me had het zonder te zeggen ook bij mij gedaan, ik opeens zo'n 1,000 volgers. Maar na 1/2 dagen zijn ze ook allemaal weer weg, en is het weer je gewone aantal twitter volgers.
    Het zijn allemaal rare accounts met rare namen en rare bio's zoals deze. Ik heb geen idee hoe hij dat toen had gedaan, trouwens. Maar het is wel irritant. :-p


    Alleen maar tranen van geluk

    Wie zegt dat het waar is?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Doo schreef:
    (...)
    Dat tweede. (cat)


    From these ashes, I will rise

    SPECS schreef:
    Wie zegt dat het waar is?(cat)
    Als we zo beginnen kunnen we beter niets meer geloven wat er in de krant staat XD


    Life is hard and then we die

    Ha, dat was wel te verwachten! En Justin Bieber zal heus wel niet de enige zijn bij wie dit zo is..


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Heb het vandaag ook gelezen, haha. Vraag me af wie/wat die 'fake' followers dan wel zijn.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    xPhaedra schreef:
    Ha, dat was wel te verwachten! En Justin Bieber zal heus wel niet de enige zijn bij wie dit zo is..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Was al eerder eens een artikel over. Verbaasd me echt niet en JB is niet de enige. Elke grote artiest heeft dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    Wie zegt dat het waar is?(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,