• Ik wil graag 'art' oftewel 'kunst' in japanse tekens op mijn rug. Omdat ik niet als een idioot de verkeerde tekens wil hebben, kan iemand dit voor dezekerheid controleren voor mij :$ En weet iemand misschien of ik ergens andere lettertypes kan vinden voor die kanji? :D

    Aanschouw;



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik vind 'm wel heel mooi.. Maar ik ben bang dat ik ga falen als ik probeer te vertalen.
    Maar als je hem wel laat zetten, post je dan een foto?


    26 - 02 - '16

    Pantheon schreef:
    Ik vind 'm wel heel mooi.. Maar ik ben bang dat ik ga falen als ik probeer te vertalen.
    Maar als je hem wel laat zetten, post je dan een foto?


    Jahoor, dankje! De tekens komen wel onder elkaar btw.

    Caedere schreef:
    (...)

    Jahoor, dankje! De tekens komen wel onder elkaar btw.


    Awesome c:


    26 - 02 - '16

    Volgens mij is het wel goed, want ik heb even gezocht en kreeg dit:
    Alleen ik zou het voor de zekerheid nog wel even bij iemand navragen die het echt weet. :].

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 21:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor iemand die van kunst houdt, is dit wel het toppunt van creativiteit


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Voor iemand die van kunst houdt, is dit wel het toppunt van creativiteit


    wauw dankjewel voor die opmerking. Ik hoop dat je er zelf heel blij van word enzo hè. :)

    Caedere schreef:
    (...)

    wauw dankjewel voor die opmerking. Ik hoop dat je er zelf heel blij van word enzo hè. :)

    Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het sarcasme. Ik wil niet aanvallen, maar ik vind het nu niet echt creatief. Maar dat is ieder zijn mening.


    Take me to wonderland

    Caedere schreef:
    (...)

    wauw dankjewel voor die opmerking. Ik hoop dat je er zelf heel blij van word enzo hè. :)


    Oh, doe niet zo butthurt :Y), ik snap dat de tattoo vast veel voor je betekend. Maar misschien zijn er nog wel mooiere manier om dit te symboliseren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Itami schreef:
    (...)
    Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij was het sarcasme. Ik wil niet aanvallen, maar ik vind het nu niet echt creatief. Maar dat is ieder zijn mening.


    Dat van mij was ook sarcasme liefje en als je alleen maar negatief gaat reageren hoeft het van mij niet. Ik zet een tattoo samen met een vriendin van mij, ze neemt zelf ook japanse tekens dus het gaat er niet om dat ik van kunst houdt, het gaat erom dat ik het ook nog eens een mooie betekenis vind. Ik heb overigens meer tattoos en de tattoos zelf vind ik kunst, daarbij maakt het me niet uit of iets al 10 keer is gedaan of niet, een tattoo neem je als je hem zelf mooi vind en het kan me echt helemaal niet schelen of het creatief is of niet :'D Het is in elk geval geen sterretje boven mijn reet. Ik stelde gewoon een simpel vraagje en hoef daar geen sarcastisch negatief commentaar op.

    Licet schreef:
    (...)

    Oh, doe niet zo butthurt :Y), ik snap dat de tattoo vast veel voor je betekend. Maar misschien zijn er nog wel mooiere manier om dit te symboliseren.

    Oh fail :') Ik zag de andere sarcasme niet.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 21:32 ]


    Take me to wonderland

    Licet schreef:
    (...)

    Oh, doe niet zo butthurt :Y), ik snap dat de tattoo vast veel voor je betekend. Maar misschien zijn er nog wel mooiere manier om dit te symboliseren.


    Ik symboliseer mijn tattoo hoe ik dat wil?

    Caedere schreef:
    (...)

    Dat van mij was ook sarcasme liefje en als je alleen maar negatief gaat reageren hoeft het van mij niet. Ik zet een tattoo samen met een vriendin van mij, ze neemt zelf ook japanse tekens dus het gaat er niet om dat ik van kunst houdt, het gaat erom dat ik het ook nog eens een mooie betekenis vind. Ik heb overigens meer tattoos en de tattoos zelf vind ik kunst, daarbij maakt het me niet uit of iets al 10 keer is gedaan of niet, een tattoo neem je als je hem zelf mooi vind en het kan me echt helemaal niet schelen of het creatief is of niet :'D Het is in elk geval geen sterretje boven mijn reet. Ik stelde gewoon een simpel vraagje en hoef daar geen sarcastisch negatief commentaar op.

    Ik mag negatief reageren als ik dat wil. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ik mag negatief reageren als ik dat wil. :')


    Wauw, wil je nu een sticker?

    Ik kan de simpele Japanse tekens lezen, maar dit gaat me even een stapje te ver. :')
    Google translate may be retarded, it's worth a try.
    Ik kreeg hetzelfde als jij hebt. :Y)

    Caedere schreef:
    (...)

    Wauw, wil je nu een sticker?

    Jesus, voor een keer dat ik eens niet pissed reageer...
    Sorry dat ik je roze bubbel moet doorprikken, maar mensen gaan nu eenmaal negatief reageren op wat je doet. Neem alles eens niet zo serieus.


    Take me to wonderland