• Ik wil graag 'art' oftewel 'kunst' in japanse tekens op mijn rug. Omdat ik niet als een idioot de verkeerde tekens wil hebben, kan iemand dit voor dezekerheid controleren voor mij :$ En weet iemand misschien of ik ergens andere lettertypes kan vinden voor die kanji? :D

    Aanschouw;



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Caedere schreef:
    (...)

    Ik symboliseer mijn tattoo hoe ik dat wil?


    Ik neem aan dat je met je tattoo wilt aangeven dat je iets met kunst hebt. Het hoeft van mij niet op een orginele manier, maar er zijn misschien wel manieren die je mooier vindt. Ik zelf vind aziatische teksten best ordinair.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Itami schreef:
    (...)
    Jesus, voor een keer dat ik eens niet pissed reageer...
    Sorry dat ik je roze bubbel moet doorprikken, maar mensen gaan nu eenmaal negatief reageren op wat je doet. Neem alles eens niet zo serieus.


    Ja ik vind die negatieve reacties zo onnodig, net of ga ik mijn idee veranderen omdat een of andere quizlet user het oncreatief vind, maar ik wilde niet gemeen overkomen op jou hoor.

    Clash of the opinions. Koop uw kaartjes nu.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 21:44 ]

    Licet schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat je met je tattoo wilt aangeven dat je iets met kunst hebt. Het hoeft van mij niet op een orginele manier, maar er zijn misschien wel manieren die je mooier vindt. Ik zelf vind aziatische teksten best ordinair.


    Dat mag.

    Caedere schreef:
    (...)

    Ja ik vind die negatieve reacties zo onnodig, net of ga ik mijn idee veranderen omdat een of andere quizlet user het oncreatief vind, maar ik wilde niet gemeen overkomen op jou hoor.

    Ik probeerde je mening ook niet te veranderen. :p Ik geloof best dat jij dat mooi bent, maar ik niet en ik zei dat gewoon. ^^ Daarmee wilde ik echt niet dat je een andere tattoo ging nemen.


    Take me to wonderland

    Ik ken twee Japanse woorden voor kunst.
    Bij het woord dat jij gevonden hebt, staat het eerste teken voor kunst en het tweede voor techniek.
    Het andere woord dat ik ken is:


    Bij deze staat het eerste teken voor schoonheid en het tweede is weer techniek.
    Omdat ik niet goed wist wat het verschil tussen deze twee woorden is, heb ik het even opgezocht.
    Het verschil zit in het soort kunst.
    Bij het tweede woord gaat het specifiek over teken- en schilderkunst, architectuur, beeldhouwen en dat soort dingen.
    Het eerste woord (dat woord dat jij gevonden hebt) is veel breder en gaat ook over podiumkunsten.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Kan je niemand echt Japans opzoeken?
    Ik heb even gewoon art ingetypt en het hangt er echt wel vanaf welk soort kunst je bedoeld.
    http://tangorin.com/general/art

    Je eerste teken is sowieso juist, dat betekend kunst op zich. Alleen moet je nog eens goed nadenken over het tweede teken.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het lekker wel een gaaf idee. Aangezien iedereen het afgezaagd vind en niet meer neemt, zal je het al minder tegenkomen. Daarbij is het eigenlijk ook een mooie plek ervoor. :3 Ik kan het toch niet lezen, maar ik hoop voor je dat hij mooi wordt, Van. :3


    Your make-up is terrible

    Me likes! Al zou ik zelf geen Japanse tekens nemen, het ziet er wel mooi uit hoor ^^ Ik wil ook met een vriendin dezelfde tattoo maar dan moet ik nog vier jaar wachten en zij ook >.<


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Caedere schreef:
    (...)

    Ja ik vind die negatieve reacties zo onnodig, net of ga ik mijn idee veranderen omdat een of andere quizlet user het oncreatief vind, maar ik wilde niet gemeen overkomen op jou hoor.

    Wil net zeggen :'D. Het enige wat je vraagt is of de tekst correct is, gaan mensen lopen zaniken over wat anders. More useless than Sakura.
    And yes, ik ben zelf nu ook useless bezig door dit te schrijven.
    Maar wat je eigenlijk zou moeten doen is het aan een Japanner vragen. Ik zal even mijn Filippijnse netwerk aanspreken, misschien dat zij Japanners kennen :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sagitta schreef:
    Kan je niemand echt Japans opzoeken?
    Ik heb even gewoon art ingetypt en het hangt er echt wel vanaf welk soort kunst je bedoeld.
    http://tangorin.com/general/art

    Je eerste teken is sowieso juist, dat betekend kunst op zich. Alleen moet je nog eens goed nadenken over het tweede teken.

    Het tweede teken klopt. Ik zit in het tweede jaar japanologie en het is een teken dat ik ken, het betekent techniek.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    De makkelijkste manier om erachter te komen is door naar een Japanner te gaan, te vragen of hij/zij het woord kunst op wil schrijven in het Japans. Daarna zoek je een andere Japanner er vraag je wat er staat. Zo weet je zeker dat het goed is en je niet in de zeik wordt gezet met een verkeerde tekst. Succes

    Misschien naar een sushi (of ander Japans) restaurant gaan en het vragen aan iemand? Vaak werken daar wel Japanners. Of kom naar de Keukenhof. Genoeg Japanners voor iedereen (:


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Misschien naar een sushi (of ander Japans) restaurant gaan en het vragen aan iemand? Vaak werken daar wel Japanners. Of kom naar de Keukenhof. Genoeg Japanners voor iedereen (:


    Aziaten die in een Japans restaurant werken, zijn niet altijd Japanners. Zolang ze er Aziatisch uitzien is het oké.
    Iemand die japanologie studeert, zal het wel weten. Misschien kan je Airashii het beste volgen (lol)


    This place is a paradise only if you're here (Paradise - Infinite)

    Ik vind dat soort tekens wel mooi. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.