• De uitleg van Emrys
    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?

    De site.
    Het eerste topic.


    Mensen die meedoen
    Emrys | Taraluis - Dear World,
    50K

    Melieke | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    25K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    10K

    Square | Squares - Catch me if you can
    15K

    Reid | ... - Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    20K

    Sofinite | EllenQuizlet - Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer
    15K

    Mulford | GreyWolfMoon - Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | Sugarflake - Chapters of life
    30K

    Separatoo | ... - ...
    25K

    Lizor | Lizor - For The King
    20K

    Gehenna | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - Apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    15K

    MyLintis | Demesio - Voor altijd normaal
    25k

    ImAwesome | ... - ...
    13k

    Audacity | Chanice - Limbo
    15k

    Moams | maartje1998
    20k

    Pluqplu | Pluq - Eindeloos
    50K

    PlagueRat | jealous princess - Midnight Rose
    25k

    Naamswijzigingen doorgeven graag.



    Word Wars
    Doordeweeks
    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19:30


    In het weekend
    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 10:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Met mijn ouders en zusje. ^^ Ik heb er inderdaad wel zin in, maar we gaan precies van zaterdag tot maandag/dinsdag, dus net de laatste paar dagen van de maand. Niet heel handig hiervoor.
    Maar goed, ik erger me vooral aan mijn school, die heeft bedacht dat het leuk zou zijn om me eerst een rooster te geven voor komende week waar in stond dat ik steeds maar ongeveer halve dagen zou hebben, om me afgelopen donderdag nog even mee te delen dat ik daarnaast wel iedere dag van twaalf tot half vier met mijn PWS bezig moet. Yay met zwaar sarcasme voor lange, verplichte werkmiddagen terwijl ik thuis stukken productiever zou kunnen zijn. ><

    In ieder geval maakt dit alles me alleen nog maar meer vastbesloten om die 15k sowieso wel nog te halen. Moet mogelijk zijn. :Y)


    Dat is echt precies verkeerd getimed! Lijkt me aardig frustrerend, net als school. Dat komt me trouwens bekend voor, doordat mijn proefwerkweek rooster zo werd aangepast dat er ruimte was voor extra koorrepetities op het laatste moment en we daardoor een nogal ongelukkig rooster van lange dagen en proefwerken leren op een dag kregen :'D Waar gaat je PWS trouwens over? ^^
    Haha, ik begrijp wel dat het je vastbesloten maakt om die 15K te halen!

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:34 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)

    Dat is echt precies verkeer getimed! Lijkt me aardig frustrerend, net als school. Dat komt me trouwens bekend voor, doordat mijn proefwerkweek rooster zo werd aangepast dat er ruimte was voor extra koorrepetities op het laatste moment en we daardoor een nogal ongelukkig rooster van lange dagen en proefwerken leren op een dag kregen :'D Waar gaat je PWS trouwens over? ^^
    Haha, ik begrijp wel dat het je vastbesloten maakt om die 15K te halen!


    Ugh, dat is nog erger. Ik heb tenminste geen proefwerken komende week, gelukkig. ><
    Mijn PWS is een geschiedenis-aardrijkskunde iets en wat we willen onderzoeken is waarom Europeanen de Inca's hebben ontdekt en zij niet ons, aangezien hun maatschappij eigenlijk al veel eerder veel verder was gevorderd dan de onze. De vraag is dus waarom zij geen ontdekkingsreizen ondernamen en wij wel; lag het aan de beschikbare materialen, de godsdienst, de geschiedenis, de omgeving?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I hit 45k! I hit 45k!


    Ex astris, sciencia

    Nog 408 woorden en dan heb ik mijn doel van 50k gehaald (:


    Credendo Vides

    Square schreef:
    (...)

    Ugh, dat is nog erger. Ik heb tenminste geen proefwerken komende week, gelukkig. ><
    Mijn PWS is een geschiedenis-aardrijkskunde iets en wat we willen onderzoeken is waarom Europeanen de Inca's hebben ontdekt en zij niet ons, aangezien hun maatschappij eigenlijk al veel eerder veel verder was gevorderd dan de onze. De vraag is dus waarom zij geen ontdekkingsreizen ondernamen en wij wel; lag het aan de beschikbare materialen, de godsdienst, de geschiedenis, de omgeving?

    Ach, dat scheelt al :'D
    Dat klinkt trouwens heel interessant! Ben je er al achter gekomen waarom zij ons niet hebben ontdekt?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mulford schreef:
    I hit 45k! I hit 45k!



    DreamerN schreef:
    Nog 408 woorden en dan heb ik mijn doel van 50k gehaald (:


    Yay! *O*




    Mylintis schreef:
    (...)
    Ach, dat scheelt al :'D
    Dat klinkt trouwens heel interessant! Ben je er al achter gekomen waarom zij ons niet hebben ontdekt?


    Nog niet echt. Deze week zijn we pas echt begonnen met het typen van de tekst zelf en we hebben nu pas twee halve deelonderwerpen uitgewerkt van de vier. Als ik op dit moment zou moeten gokken wat het antwoord wordt, zou ik zeggen dat het vooral aan de religie ligt (Inca's hadden een groot respect voor de natuur en een heleboel heilige plaatsen die ze niet achter konden laten, terwijl Christenen best ergens anders kerken konden stichten of hun Bijbels meenemen) en aan de concurrentie die er wel of niet was (in Europa had je een heleboel verschillende landen die elk de beste en grootste wilden zijn, terwijl de Inca's zo ongeveer alleen waren in hun hoekje van Zuid-Amerika). Maar de persoon waar ik mee samenwerk doet het klimaat en de meer aardrijkskundige aspecten, dus misschien speelt dat ook wel een grote rol. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nog niet echt. Deze week zijn we pas echt begonnen met het typen van de tekst zelf en we hebben nu pas twee halve deelonderwerpen uitgewerkt van de vier. Als ik op dit moment zou moeten gokken wat het antwoord wordt, zou ik zeggen dat het vooral aan de religie ligt (Inca's hadden een groot respect voor de natuur en een heleboel heilige plaatsen die ze niet achter konden laten, terwijl Christenen best ergens anders kerken konden stichten of hun Bijbels meenemen) en aan de concurrentie die er wel of niet was (in Europa had je een heleboel verschillende landen die elk de beste en grootste wilden zijn, terwijl de Inca's zo ongeveer alleen waren in hun hoekje van Zuid-Amerika). Maar de persoon waar ik mee samenwerk doet het klimaat en de meer aardrijkskundige aspecten, dus misschien speelt dat ook wel een grote rol. (:


    Geschiedenis is leuk, aardrijkskunde niet.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Geschiedenis is leuk, aardrijkskunde niet.


    Ik vind geschiedenis leuker, maar ik heb ook niks tegen aardrijkskunde. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Twee dagen heb ik bijna niet kunnen schrijven en nu gaat het opeens super. Weird.

    I don't mind though.


    comfort in c h a o s

    Ik ben zo'n 46,9k ver en mijn hoofdpersonages zijn nu pas samen, met wat ik nog voor de rest van het verhaal heb geplan werd dat wel eens tijd.


    Ex astris, sciencia

    Ik zit nog steeds vast op 28K. Dat word de laatste vier dagen als het vakantie is heel veel schrijven want morgen ga ik naar Lille en vrijdag moet ik ook nog veel te veel gaan doen. Dus dat word echt heel leuk...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Godver. Ik kom geen woord verder. Helemaal niks.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Square schreef:
    (...)

    Nog niet echt. Deze week zijn we pas echt begonnen met het typen van de tekst zelf en we hebben nu pas twee halve deelonderwerpen uitgewerkt van de vier. Als ik op dit moment zou moeten gokken wat het antwoord wordt, zou ik zeggen dat het vooral aan de religie ligt (Inca's hadden een groot respect voor de natuur en een heleboel heilige plaatsen die ze niet achter konden laten, terwijl Christenen best ergens anders kerken konden stichten of hun Bijbels meenemen) en aan de concurrentie die er wel of niet was (in Europa had je een heleboel verschillende landen die elk de beste en grootste wilden zijn, terwijl de Inca's zo ongeveer alleen waren in hun hoekje van Zuid-Amerika). Maar de persoon waar ik mee samenwerk doet het klimaat en de meer aardrijkskundige aspecten, dus misschien speelt dat ook wel een grote rol. (:


    Dat klinkt redelijk aannemelijk, hoewel jullie er dan nog niet echt bewijs voor hebben (:

    Is er eigenlijk al iemand die zijn doel heeft gehaald met nog vier dagen te gaan?


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik geef het op. Ik was vergeten dat ik een week in April naar Londen ging dus toen kon ik niet schrijven en ik heb het helaas te druk ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mylintis schreef:
    (...)

    Dat klinkt redelijk aannemelijk, hoewel jullie er dan nog niet echt bewijs voor hebben (:

    Is er eigenlijk al iemand die zijn doel heeft gehaald met nog vier dagen te gaan?


    Le me. Maar ik had maar 15K


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen