• De uitleg van Emrys
    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?

    De site.
    Het eerste topic.


    Mensen die meedoen
    Emrys | Taraluis - Dear World,
    50K

    Melieke | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    25K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    10K

    Square | Squares - Catch me if you can
    15K

    Reid | ... - Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    20K

    Sofinite | EllenQuizlet - Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer
    15K

    Mulford | GreyWolfMoon - Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | Sugarflake - Chapters of life
    30K

    Separatoo | ... - ...
    25K

    Lizor | Lizor - For The King
    20K

    Gehenna | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - Apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    15K

    MyLintis | Demesio - Voor altijd normaal
    25k

    ImAwesome | ... - ...
    13k

    Audacity | Chanice - Limbo
    15k

    Moams | maartje1998
    20k

    Pluqplu | Pluq - Eindeloos
    50K

    PlagueRat | jealous princess - Midnight Rose
    25k

    Naamswijzigingen doorgeven graag.



    Word Wars
    Doordeweeks
    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19:30


    In het weekend
    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 10:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik loop 6331 woorden achter. Tijd daar eens echt verandering in te brengen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik loop 6331 woorden achter. Tijd daar eens echt verandering in te brengen. (cat)

    Ik bijna 3000, maar ik krijg gewoon niks meer geschreven...... (huil)

    Eltham schreef:
    (...)
    Ik bijna 3000, maar ik krijg gewoon niks meer geschreven...... (huil)


    Ik heb ook al zes dagen geen enkel woord geschreven, ondanks al mijn goede voornemens. Toch ben ik nu weer bezig, dus dan moet het jou ook wel lukken. Tijd voor de pinguin. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb ook al zes dagen geen enkel woord geschreven, ondanks al mijn goede voornemens. Toch ben ik nu weer bezig, dus dan moet het jou ook wel lukken. Tijd voor de pinguin. ^^


    Ik hoop dat het werkt, ik krijg mezelf gewoon niet naar Word gesleept om te gaan schrijven. Je bent niet de enige met goede voornemens die niet uitkomen.

    Het schrijven gaat wat traag vandaag. Heb met moeite 200 woorden geschreven;


    Ex astris, sciencia

    Ik heb er vandaag 609 geschreven :D ik moet vaker op school achter de computer zitten.

    Het wil maar niet. Ik voel me totaal niet fijn, heb geen inspiratie en stapels huiswerk.


    26 - 02 - '16

    Ik loop nu 6K achter... Misschien moet ik toch maar eens gaan schrijven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik schrijf de hele tijd niks, maar dan een dag weer wel. Heb al bijna 8k. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb mijn doel verlaagd naar 15k. De afgelopen tijd zat ik nogal vast en komende week heb ik het waarschijnlijk druk met school. Bovendien zal ik precies het laatste weekend van de maand in Berlijn zitten, dus dan kan ik ook geen sprintje trekken. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb mijn doel verlaagd naar 15k. De afgelopen tijd zat ik nogal vast en komende week heb ik het waarschijnlijk druk met school. Bovendien zal ik precies het laatste weekend van de maand in Berlijn zitten, dus dan kan ik ook geen sprintje trekken. (no_chears)

    O, ga je met school naar Berlijn of gewoon op vakantie? In ieder geval klinkt het leuk, hoewel het jammer is dat je door al die drukte je doel niet meer redt... ;(


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)
    O, ga je met school naar Berlijn of gewoon op vakantie? In ieder geval klinkt het leuk, hoewel het jammer is dat je door al die drukte je doel niet meer redt... ;(


    Met mijn ouders en zusje. ^^ Ik heb er inderdaad wel zin in, maar we gaan precies van zaterdag tot maandag/dinsdag, dus net de laatste paar dagen van de maand. Niet heel handig hiervoor.
    Maar goed, ik erger me vooral aan mijn school, die heeft bedacht dat het leuk zou zijn om me eerst een rooster te geven voor komende week waar in stond dat ik steeds maar ongeveer halve dagen zou hebben, om me afgelopen donderdag nog even mee te delen dat ik daarnaast wel iedere dag van twaalf tot half vier met mijn PWS bezig moet. Yay met zwaar sarcasme voor lange, verplichte werkmiddagen terwijl ik thuis stukken productiever zou kunnen zijn. ><

    In ieder geval maakt dit alles me alleen nog maar meer vastbesloten om die 15k sowieso wel nog te halen. Moet mogelijk zijn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Thank God for the weekends. Ik heb dit weekend 6k geschreven (2 gisteren en 4 nu) en ik ben nog niet uitgeschreven.


    Ex astris, sciencia

    Ik ga het echt niet redden. :'D Heb nu 5497 woorden, lol. Ben overigens nog niet klaar met schrijven vandaag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zou nu bijna 1000 woorden per dag moeten schrijven. (:
    Augustus wordt beter.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28