• Dit is een RPG over vampieren..


    sinds het ongeluk dat Sofia heeft gehad, een jaar geleden, is ze veranderd. Ze was al wel veranderd, maar nu helemaal. ---het ongeluk: de auto knalt hard tegen de fiets aan, het meisje (Sofia) rolt over de voorruit en valt er links van af. Ze beweegt niet meer, maakt geen geluid. De auto rijd zonder twijfel door, niemand die haar helpt... Of wel.... Een schim komt uit het duister tevoorschijn, hij loop een rondje langs het lichaam van Sofia, ruikt het bloed en streekt zacht met zijn hand over haar ader.
    Dan bijt hij.----
    Sinds Sofia een vampier is, drie dagen geleden, is ze niet meer naar school gegaan en had ze geen contact met haar vrienden en vriendinnen, of haar vriendje. Ze heeft drie dagen lang niets kunnen drinken, geen bloed gehad. Ze is daardoor ontzettend dun. Zelfs haar ouders weten hier niks van. Gelukkig...
    Haar broer weet ook nog van niks maar wordt nog steeds bedreigt door de achternicht. Sofia krijgt er langzamerhand genoeg van en wil haar broer helpen.. En niet alleen haar broer, maar ook haar zelf helpt ze daarmee. Ze weegt nu amper 50 kilo met haar 1.71.
    Toch durft ze het aan de andere kant ook niet... Er is vast niemand zoals haar....



    Als je het leuk vind, zou je voor deze rollen kunnen gaan (:


    # vriendje van Sofia
    - Jason White || Luccablack0
    # beste vriendinnen van Sofia
    - Lore Megan Kimpe. || MaitePayne
    - Georgina 'Gina' Avery Porsche McFinnegan || Kwijt
    # nog één van de vrienden van Sofia ( VIER JONGENS EN VIER MEIDEN --- NOG EEN MEID BESCHIKBAAR!)
    -- meiden
    1. Aylinn de Koster. || Phobos
    2. Lio Aurora Roberts || Lio
    3. Mara White || docterliza22
    4.
    -- jongens NOG EEN JONGEN !!!!
    1. Aiden Matthew Jase || ZiamStorason
    2. Quinn Easton || Merildae
    3. Kai Damien Rick Dave Dekker || GwnIK
    4.
    # familielid (OUDERS, BROER, ACHTERNICHT)
    -Broer. Lucas Lars Giovanni van Anderes. || GwnIK
    -Moeder. Daria Emiley van Anderes || MaitePayne
    -Vader.
    -Achternicht. Diëm Brianna van Anderes || Merildae


    Als je voor een rol wil gaan, vertel mij dan dit (: ik heb als voorbeeld Sofia ingevuld. Zelf zal ik haar spelen / zijn.

    Naam: Sofia Jeannette van Anderes
    Leeftijd: 16 jaar
    Rol: hoofdpersoon
    Uiterlijk: Lang blond haar met bruine ogen, ze is 1.71 groot en totaal niet dik maar ook niet te dun. Ze draagt vaak merkkleren met een eigen stijl.
    Karakter: ze is erg sociaal en weet precies wat ze wil, ze weet ook goed haar woede en angst onder controle te houden. Ze is wel erg actief en kan veel bewegen.
    Extra: ze is een vampier.



    Regels :

    1. Minimaal 10 regels per keer. (Zinnen)
    2. Update binnen 2 week. Anders lig je er uit.
    3. Als je ook vampier wil worden, AANVRAGEN bij mij.
    4. Andere speciale gevallen (weerwolf e.d. ) zijn ook toegestaan, NA AANVRAAG!
    5. Heb respect voor de andere tegenspelers (:
    6. Maximaal 2 rollen per persoon!



    Succes! En hopelijk maken we er wat leuks van (:

    Het speeltopic is hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149770&page=last&message=175

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 18:07 ]


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Niemand? :(


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik wil haar beste vriendin wel spelen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 21:13 ]


    Tijd voor koffie.

    Leuk!! Kan je het lijstje invullen Please? (:
    Xx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik wil wel als één van Sofia's vrienden gaan ^^


    Those who break the rules are scum, but those who abandon their comrades are worser than scum!

    Super!!! Wil je het lijstje invullen? Thankyouuuu ;D


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Naam: Lucas Lars Giovanni van Anderes
    Leeftijd: 18 jaar
    Rol: Broer Hoofdpersoon
    Uiterlijk: Lucas heeft kort bruin haar, en blauwe ogen. Hij is niet te dik maar ook niet te dun. Gemiddeld dus.
    Karakter: Hij is erg verlegen, maar als het op een van zijn familieleden of vrienden aankomt, moet je voor hem uitkijken. Lucas is ook een type dat van rust houdt; Lezen, muziek zoals: The Beatles,
    Extra: Hij heeft een hekel aan slijmerige mensen. Hij is Homo, maar dat weet hij zelf nog niet.


    Tadaaa!
    Ik wil zo graag Lucas spelen *Zwijmelt weg*
    Hahaha
    Hopelijk mag ik meedoen!
    Als het mag krijg ik hopelijk nog wat te horen,, zo niet, dan ga ik het volgen =D
    p.s ik kan heel erg met Lucas meeleven, in karakter enzo, want dit is ook soort mijn karakter =$
    Ik hoop dat je het niet erg vindt =$
    Xx


    (Aangepast op: 24-4-13)

    [ bericht aangepast op 24 april 2013 - 15:11 ]


    I Gotta A Freezgun, So I Stop The Time

    Super leuk dat je mee doet! Ik vind het prima! Leuk karakter, leuk personage, leuk idee! Go on (:


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Hmmz, misschien wil ik de achternicht wel spelen. (Of een van de ouders, het lijke me ook wel gaaf om een keer een ouder personage te spelen dan altijd een 10 tot 30 jarige)
    Bedreigt de achternicht de broer? Waarom eigenlijk? Anders wordt het roleplayen van haar lastig :P

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 20:31 ]

    Jaa de achternicht bedreigt de broer,, omdaaaattt ze hm leuk vind.,,, en hij haat haar..
    Ik hoop dat je meedoet! Hihi (flower)


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Oké hahaha lol, maar gedraagt zij zich ook dan alsof ze hem haat? Ik bedoel, ik snap niet precies wat de reden is waarom ze hem bedreigt. Wat wil ze van hem? Een relatie? Ik denk dat ze hem ergens mee moet chanteren: 'Als jij dit niet doet.. doe ik dat *muahaha*'

    Verder lijkt me die achternicht wel leuk, ik ga erover nadenken :)

    Yaa ! Ze gedraagt zic,, Mh ,, hebberig! Ze wil m voor zich zelf zeg maar (;
    En idd ! Chantage(:

    En pleaseee ! Je kan dit! Neem de rol hihi ;D


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Oke :D Ik heb al een idee ^^ Ik zal haar zsm uitschrijven :)

    Yeaaa(: red je het vanavond nog of??
    Xx


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Ik denk dat 't vanavond wel lukt, en anders morgenmiddag/avond :P

    Yeaaa(:


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .