• De uitleg van Emrys
    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?

    De site.
    Het eerste topic.


    Mensen die meedoen
    Emrys | Taraluis - Dear World,
    50K

    Melieke | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    25K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    10K

    Square | Squares - Catch me if you can
    15K

    Reid | ... - Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    20K

    Sofinite | EllenQuizlet - Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer
    15K

    Mulford | GreyWolfMoon - Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | Sugarflake - Chapters of life
    30K

    Separatoo | ... - ...
    25K

    Lizor | Lizor - For The King
    20K

    Gehenna | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - Apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    15K

    MyLintis | Demesio - Voor altijd normaal
    25k

    ImAwesome | ... - ...
    13k

    Audacity | Chanice - Limbo
    15k

    Moams | maartje1998
    20k

    Pluqplu | Pluq - Eindeloos
    50K

    PlagueRat | jealous princess - Midnight Rose
    25k

    Naamswijzigingen doorgeven graag.



    Word Wars
    Doordeweeks
    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19:30


    In het weekend
    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 10:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)


    Aangepast. ^^


    Ik heb 25K naar 10K verplaatst. Ik leg de limiet steeds hoger. Dus als ik vandaag 10K haal wordt het 20K


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Pfoeh ik heb gisteren echt geen ene zak uitgevoerd. Dus nu zit ik nog steeds vast op mijn 22K


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Pfoeh ik heb gisteren echt geen ene zak uitgevoerd. Dus nu zit ik nog steeds vast op mijn 22K


    Ik heb nog maar 2.6K :S


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)

    Ik heb 25K naar 10K verplaatst. Ik leg de limiet steeds hoger. Dus als ik vandaag 10K haal wordt het 20K


    Aangepast. (:
    Maar je snapt toch wel dat het niet helemaal de bedoeling is dat je je limiet gewoon steeds weer omhoog verschuift als je hem hebt gehaald? Het idee is dat je een woordenaantal kiest waar je een beetje moeite voor moet doen, maar dat wel haalbaar is binnen een maand. Als je lagere doelen kiest en ze steeds hoger zet, speel je eigenlijk een beetje vals en push je jezelf minder om dat ene totale aantal woorden te halen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deceiver schreef:
    (...)

    Ik heb 25K naar 10K verplaatst. Ik leg de limiet steeds hoger. Dus als ik vandaag 10K haal wordt het 20K

    Het is net de bedoeling dat je een goal houdt voor de rest van de maand, alleen als je ziet dat je die echt niet haalt kan je die verlagen. Anders is de uitdaging er helemaal af.


    Ex astris, sciencia

    Deceiver schreef:
    (...)

    Ik heb 25K naar 10K verplaatst. Ik leg de limiet steeds hoger. Dus als ik vandaag 10K haal wordt het 20K

    Je weet hoe groot die kans is hé? Kan je niet beter 25k behouden en echt je best doen? Het is niet de bedoeling dat je zomaar gaat verhogen en verlagen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 15:14 ]


    comfort in c h a o s

    Aangezien ik in een tijdelijke schrijfban zit omdat Reid met me wil bijbenen en ik de tijd wat nuttig wil besteden, deze vraag. In welk lettertype/grootte schijven jullie?
    Ik schrijf in Arial acht en heb zeventien pagina's voor 19.192 woorden. In die zeventien pagina's zitten een coverpagina, een hele korte proloog die ik nog moet uitwerken en twee hoofdstukken.


    Ex astris, sciencia

    Ik schrijf in Calibri in grootte elf, omdat dat standaard is in Word en ik daar eigenlijk nooit iets aan verander. :'D Ik heb tien pagina's voor iets meer dan 5k woorden, met de halve pagina die mijn cover inneemt aan het begin van het document meegeteld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I hit 20k


    Ex astris, sciencia

    Lizor schreef:
    Mijn topics (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oeps, ik heb 770 woorden. (;


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kan ik nog meedoen? D:
    Ik heet Chanice en ga voor de 15.000. M'n verhaal heet Limbo, staat niet op Q.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Kan ik nog meedoen? D:
    Ik heet Chanice en ga voor de 15.000. M'n verhaal heet Limbo, staat niet op Q.


    Natuurlijk! Je staat erbij. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het ijzige water doorweekt mijn grasgroene t-shirt, mijn vale jeansshort en mijn All-Stars die de kleur hebben van overrijpe kersen. Ik weet een jammerlijke kreet uit te stoten voordat ik de achtervolging op Jonas inzet, die ondertussen al een heel eind het van het kiezelpad heeft overbrugd. De afstand is eigenlijk te groot, maar ik begin toch te lopen. Uit woede, uit zelfmedelijden, uit wraak. Omdat ik toch nog een beetje van mijn eigenwaarde wil behouden. Daarom ren ik enkele ogenblikken daarna achter Jonas aan, met enkele kiezelstenen die achter mijn voeten opspatten. Ik vervloek mijn conditie, die niet vergelijkbaar is met die van Jonas zodat ik even later sta uit te hijgen en kijk Jonas vernietigend aan.
    'Maak je maar geen zorgen, broertje van me. Die krijg je terug!' gil ik hard, zodat er geen twijfel bestaat over het feit dat hij me gehoord heeft.

    Ik zal hem terugpakken. Dat zweer ik, zowaar ik Sarah Kear heet. Het is alleen jammer dat ik in de tussentijd nog een stel plagerijen moet incasseren. Zo lig ik enkele minuten later met kleren en al in het zwembad. De badmeester komt mopperend dichterbij en Jonas hijst me aan een hand het zwembad uit, zodat ik als een natte hond aan de kant sta, met gebogen hoofd. De man waarschuwt ons dat we, als we het nog eens in ons hoofd halen om zoiets te doen, een zwembadloze vakantie kunnen verwachten. Of dat is toch de vertaling die ik van Jonas krijg. Daarom vertrouw ik het niet helemaal, langs de andere kant zou hij daar niet over liegen. Aangezien de badmeester Frans sprak heb ik er echt niets van verstaan. We hebben ons dan maar uit de voeten gemaakt. Ik helemaal doorweekt, wij beiden met een grote grijns op ons gezicht.

    Ugh, dit kàn toch niet doorgaan als een stuk van een chapter?!
    /frustratie


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Square schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Je staat erbij. *O*


    Yay ^^


    i put the fun in funeral