• Heej,

    Ik ben een nieuw verhaal begonnen; Things I hate about you.

    Als je niet geïnteresseerd bent in One Direction, kan je beter stoppen met lezen. Het is namelijk een One Direction fanfic. Sorry als mensen vinden dat er al genoeg topics zijn over One Direction story's enz, dat weet ik. Ik wilde mijne gewoon promoten.










    Love and hate, such a fine line


    - One Direction
    - Adriana Isabella Livingstone
    - Nederlands
    - Kan 16+ bevatten


    Adriana is een zeventien jarig meisje, wiens leven niet altijd zonneschijn is geweest. Twee jaar geleden zijn haar ouders overleden. Sindsdien woont ze in een weeshuis. Ze heeft het totaal niet naar haar zin en doet alles wat fout is. Ze gaat niet naar school, het hele weekend geeft ze vol gas in het uitgaansleven, ze is niet vies van drugs, rookt en drinkt grote hoeveelheden alcohol. Elk weekend heeft ze wel een onenightstand. Niks kan haar nog schelen, behalve een paar uitzonderingen. Haar grote droom is om danseres te worden, dat is dan ook het enige waar ze zich voor inzet. Naast dansen is er iemand die wel iets voor haar betekend, namelijk haar beste vriendin Elizabeth en het cafeetje waar Elizabeth haar vader de eigenaar van is.
    Haar leven staat echter op het punt weer te veranderen. Alsof overleden ouders nog niet genoeg is, raakt ze ook nog zwanger van een one nightstand. Ze is genootzaakt om met hem te overleden. Ze heeft een bloekhekel aan hem, maar wilt haar kindje niet kwijt. Koste wat het kost probeert ze het kindje in een goede situatie op te voeden, maar het gaat niet zonder tegenslag.

    Things I hate about you, een verhaal over leven, problemen, domme fouten, haat en liefde.


    Neem een kijkje, ik waardeer het enorm! :

    Things I hate about you - One Direction

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 18:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne