• Justin Bieber is de populairste persoon op Twitter. Althans zo lijkt het, maar een studie heeft aangetoond dat dat helemaal niet zo is.

    Bijna de helft van Biebers 37 miljoen volgers zou fake zijn, wat Lady Gaga opnieuw de populairste maakt. Ook Katy Perry heeft een massa valse volgers.


    Bron

    Niet dat het me echt interesseert, maar ik kwam het toevallig tegen op facebook. :')


    Take me to wonderland

    Wauw serieus, de betere vraag is, hoe kan dit niet waar zijn? Kom op, denk eens logisch na, dan weet je zelf ook wel dat er niet zoveel idioten zijn die JB willen volgen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SPECS schreef:
    Wie zegt dat het waar is?(cat)

    Wie zegt dat jij een meisje bent? (cat)


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Wie zegt dat jij een meisje bent? (cat)

    Wie zegt dat jij wel bestaat en geen robot bent?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Kon het niet laten


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:



    Kon het niet laten

    Lol :'D


    Take me to wonderland

    SPECS schreef:
    Wie zegt dat het waar is?(cat)


    Dit ^

    Itami schreef:
    (...)
    Wie zegt dat jij een meisje bent? (cat)


    Mijn vagina.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn vagina.(cat)

    Kan je dat hier bewijzen?


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Kan je dat hier bewijzen?

    Tuurlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Itami schreef:
    (...)
    Kan je dat hier bewijzen?


    hahah Glenn your dirty bastard (:

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    hahah Glenn your dirty bastard (:

    Ik vraag het niet daarvoor. Ik wil gewoon mijn punt duidelijk maken dat als je zo gaat beginnen dat je alles in twijfel kunt trekken. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ik vraag het niet daarvoor. Ik wil gewoon mijn punt duidelijk maken dat als je zo gaat beginnen dat je alles in twijfel kunt trekken. :')


    hahahahahahah, daar heb je gelijk in (':

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 20:42 ]

    DarkSavior schreef:



    Kon het niet laten


    Wahahahah die is echt awesome! genius gewoon! lol

    Itami schreef:
    (...)
    Ik vraag het niet daarvoor. Ik wil gewoon mijn punt duidelijk maken dat als je zo gaat beginnen dat je alles in twijfel kunt trekken. :')


    Het is gewoon niet de meest betrouwbare nieuwsbron, gezien er nogal weinig info is gegeven. Het is niet meer dan logisch om niet alles te geloven wat je leest over celebs, media verzinnen soms ook maar wat.


    i put the fun in funeral

    Las in de krant dat heel veel populaire artiesten volgers "kopen" omdat meer volgers statusverhogend zou werken. In en intriest.


    ars moriendi