• Justin Bieber is de populairste persoon op Twitter. Althans zo lijkt het, maar een studie heeft aangetoond dat dat helemaal niet zo is.

    Bijna de helft van Biebers 37 miljoen volgers zou fake zijn, wat Lady Gaga opnieuw de populairste maakt. Ook Katy Perry heeft een massa valse volgers.


    Bron

    Niet dat het me echt interesseert, maar ik kwam het toevallig tegen op facebook. :')


    Take me to wonderland

    Nou de AD zegt het ook: Klik.

    En hier een pagina waar je followers kunt kopen: Al 1000 followers voor maar £9.97!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nou de AD zegt het ook: Klik.

    En hier een pagina waar je followers kunt kopen: Al 1000 followers voor maar £9.97!

    Het is gewoon hartstikke waar, maar goed, alles wat negatief in het nieuws komt over die pisnicht is natuurlijk automatisch niet waar.


    ars moriendi

    Ik hoorde het op een youtubefilmpje (van Sourcefed) ja. Maar niet alleen bij Justin Bieber. Bijna iedereen heeft een aantal fake volgers. Onder fake verstaan ze geloof ik mensen die niet meer actief zijn... Dusja. Care.

    Ok.. het lukt op een of andere manier niet om een normale link naar het filmpje te plaatsen dus:
    http://www.youtube.com/watch?v=DpUV_axD18s

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 16:47 ]


    You are beautiful, you are love.

    Veel beroemdheden faken.


    Pretty is just a pretty word.

    Je hoeft geen fan te zijn om iemand te followen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bayern schreef:
    (...)
    Het is gewoon hartstikke waar, maar goed, alles wat negatief in het nieuws komt over die pisnicht is natuurlijk automatisch niet waar.

    Of het komt gewoon doordat hij in zijn rebelse jaren zit.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Of het komt gewoon doordat hij in zijn rebelse jaren zit.


    Aaawh :') arme Justin..

    RockMeBieber schreef:
    (...)

    Aaawh :') arme Justin..

    Not sure if it's sarcasm or not.


    Take me to wonderland

    HA! Fail...


    Tijd voor koffie.