• Ik zit in het eerste en een tweede jaars valt mij echt heel erg lastig, gewoon pedo eng achtig...
    Ik zit met een paar vrienden in de trein waaronder Job. Levi kwam er later ook bij. Ik ben in de trein niet normaal verlegen en dat vinden ze grappig dat snap ik ook wel. Maar toen ging Job mijn naam tegen Levi vertellen. Het begon gewoon met na roepen in de gang. Zo bekwam ik binnen 3 dagen mega populair. Nouja populair wil ik het niet noemen. Maar iedereen wist mijn naam. En op mijn kleine school is dat geen voordeel! Een andere jongen Gijs ging samen met Levi telkens roepen en ik lachte er maar om. Kom op gewoon onschuldig! Maar ik zit op een bankje en Levi zit tegen over me. Hij ging heel vies tegen me doen enzo. Ik heb meteen aan Job gevraagt of hij Levi kan laten ophouden. Want het is fcking irri. Gijs stopte. Levi niet. Na een tijdje hadden we open podium. Ik zat op een tafeltje met twee vriendinnen onder de trap. Ik had al snel door dat Levi met z'n vrienden boven me stond. Hun kwamen er later pas achter. "MERLYNN, PSTT" De eerste paar keer negeerde ik het gewoon. Daarna draaide ik wel een keer om. Ik weet niet of een jongen ooit al pedo achtig naar jullie heeft gekeken. Maar een ding weet ik nu zeker , IT SCARES DE CRAP OUT OF YOU. "Ik heb condooms mee zullen we" Mijn reactie vond ik was volkomen normaal. Ik stond op en botste perongelijk tegen de congierge aan. Hij had het al een tijdje in de gaten en hij zei doodleuk "Owh Merlynn, val je op Levi, Merlynn en Levi, Merlynn en Levi" Kom op gewoon wat the fuck dat hoort een congierge niet te zeggen, toch? Dus ik ging weer rustig zitten. Hij zei het nog een paar keer. Gewoon klagend. Mijn vriendin keek hem raar aan toen de lampen aan gingen "Ik vind je raar". Levi keek haar treiterend aan en liep weer met zijn vrienden mee. Dus ik alles vertellen tegen mijn vriendinnen want het was pauze. Hun vonden het niet normaal enzo. Ik had ruzie met een van mijn vriendinnen en die was met 'buikpijn' naar huis gegaan. Nouja ik mag haar niet echt en ik ging samen met de jongen die ik leuk vind over haar praten. Maar dan moest ik langs het bankje van Levi. "Merlynn, loop met niet zo op te geilen, je bent echt te sexy" Ik liep door. Ja wat anders? Ik ging naast de jongen die ik leuk vind staan en begon met hem een beetje te roddelen enzo. (Yea I know roddelen over je 'vriendinnen' is niet oke) Opeens kwam Levi samen met andere Sjonnies. "Ga je nou vreemd?" "Wat the fuck?" Mijn boy-friends gingen helemaal plat, ze zijn goeie vrienden met Levi enzo. "Maak je nu een grapje?" Hij lachte echt als een pedo "NEE" Toen ging hij nep janken enzo. Ik bleef daar zo van "Wat the fuck, Levi wacht" Levi draaide zich om "SLET, HOERR, STOEPHOERR" Nou leuk iedereen kon van ons gesprek mee genieten. Mijn beste vriendin ging zich er mee bemoeien en hij werd helemaal boos op haar. Ik haar natuurlijk in bescherming nemen. En ja nu was zij ook 'in zijn macht' Na 4 dagen elke dag "SLETT"in de gang hebben gehoord. Bedacht ik me om naar de onderbouw begeleidster te gaan. Want elke dag horen dat je een slet en hoer bent is niet echt bepaald leuk! Dus ik stond gewoon met een vriend van me te praten. Is die eikel opeens achter me. "Ga je nou weer met iemand anders vreemd ik dacht dat wij wat speciaals hadden? JIJ SLETT" *nepjank* *nepjank* Dus ik ga nu met twee van mijn beste vrienden vreemd. DACHT HET NIET. Dus ik ging met mijn vriendin die achter hem aanging naar de onderbouw begeleidster. Die heeft het er over gehad met zijn begeleidster. Hij heeft sinds dien niet meer tegen me gepraat. Maar nu wisselen we telkens boze blikken uit en begint hij weer pedo naar me te kijken. En ik ben bang dat alles weer overnieuw gaat gebeuren. Maby ben ik aan het over reageren maar het was echt heel erg. Heeft iemand tips voor als hij weer begint naar de onderbouw begeleidster en zijn mentor helpt blijkbaar niet... En met hem praten dat wordt al helemaal niks

    (H)

    Too long didn't read. Maar tweede jaars zijn wat? 13/14? De meeste zijn nog niet zo rebels dat ze tegen docenten ingaan. Ga gewoon naar je mentor toe en leg de situatie uit, scholen hebben vrij vaak met dit soort problemen te maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kan niet 'pedo' kijken als je hooguit een jaar of twee ouder bent en in de tweede zit. Weet je wel wat pedofielen zijn?
    Daarbij, je moet hem en alles gewoon negeren. Ze vinden het leuk als je erop reageert en als je dat niet doet is er voor hen niets aan.


    Your make-up is terrible

    Als hij je nog eens uitscheld of lastig doet zou ik gewoon weglopen en hem negeren. Geen aandacht geven, dat vindt hij waarschijnlijk alleen maar leuk. Van die blikken, je moet gewoon proberen om niet naar hem te kijken. Als je hem bijvoorbeeld ziet in de kantine gewoon de andere kant in kijken. Als hij vervelend blijft doen zit er niets anders op om nog een keer naar je begeleidster te gaan.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik snap er niet echt veel van, sorry. Maar uh, niet op reageren.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb het gevoel alsof de 'jeugd' zich steeds kinderachtiger gaat gedragen. Merk 't al aan m'n broertje.


    To infinity and beyond •

    Het enige wat ik eraan eng vond is dat er een Levi en een Gijs bij mij in de klas zitten:')

    Ik denk dat Levi je gewoon leuk vind


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Michonne schreef:
    Je kan niet 'pedo' kijken als je hooguit een jaar of twee ouder bent en in de tweede zit. Weet je wel wat pedofielen zijn?
    Daarbij, je moet hem en alles gewoon negeren. Ze vinden het leuk als je erop reageert en als je dat niet doet is er voor hen niets aan.


    + Negeer ze dan gewoon? En ik wou even zeggen dat ik de naam Merlynn mooi vind.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb het niet helemaal gelezen. Te lang. :') Gewoon niet op reageren?
    Ik snap trouwens niet wat jij verstaat onder pedofilie. ^^


    Take me to wonderland

    Shelob schreef:
    Het enige wat ik eraan eng vond is dat er een Levi en een Gijs bij mij in de klas zitten:')

    Ik denk dat Levi je gewoon leuk vind

    Meisjes plagen, zoentjes vragen.
    Daarbij snap ik dat van die 'pedoblik' niet echt, want die gozer is 13/14, jij ben 12/13 en hij heeft, zoals ik opmaak uit jouw verhaal, nooit echt geprobeerd om je aan te randen of ook maar iets in die trant.


    From these ashes, I will rise

    Been there, done that. Shit happens and you gotta survive it. Het word beter naarmate je ouder bent.
    Als je wilt praten staat m'n PB-inbox altijd voor je open :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    euhm, ja ik ben zelf tweedejaars, en in het eerste jaar hadde 2de jaars eens maïs naar mijn kop^gegooit en zo van die dingen.
    maar ik ben vooral gepest geweest door iemand uit mijn eigen jaar (niet dat dat iemand boeit maar ja...)
    En ik leef met je mee ik weet hoe het is om uitgescheld te worden, en mensen die slet en zo naaar je roepen ( alleen zijn het bij mij geen tweedejaars maar mijn eigen familie... : $)
    maar praat er ook eens over met je ouders, ga nog eens naar je mentor en desnoods stap je (met of zonder je ouders) naar de prefect of directeur als het opnieuw begint of terug echt erg word....
    i.i.g. gl het komt allemaal wel goed
    x


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Dejavu schreef:
    Als hij je nog eens uitscheld of lastig doet zou ik gewoon weglopen en hem negeren. Geen aandacht geven, dat vindt hij waarschijnlijk alleen maar leuk. Van die blikken, je moet gewoon proberen om niet naar hem te kijken. Als je hem bijvoorbeeld ziet in de kantine gewoon de andere kant in kijken. Als hij vervelend blijft doen zit er niets anders op om nog een keer naar je begeleidster te gaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shelob schreef:
    Het enige wat ik eraan eng vond is dat er een Levi en een Gijs bij mij in de klas zitten:')

    Ik denk dat Levi je gewoon leuk vind


    Umhh zit je toevallig in het 2de want dan zit je bij mij op sgool ;3

    Folklore schreef:
    (...)

    + Negeer ze dan gewoon? En ik wou even zeggen dat ik de naam Merlynn mooi vind.


    dankjee x

    niallxoned schreef:
    (...)

    Umhh zit je toevallig in het 2de want dan zit je bij mij op sgool ;3

    -staart naar het woordje 'sgool'-


    Take me to wonderland