• Voor school moeten we een project doen en ons groepje is van plan om gelukskoekjes te gaan maken. Echte gelukskoekjes ook met briefjes erin en alles. Alleen lijkt het ons best wel moeilijk, aangezien het er redelijk gewikkeld uitziet.
    Dus heeft er iemand ervaring met het maken van deze kleine monsters en kan die me tips geven over hoe ik het slim aan kan pakken? Alstublieft, dankuwel, zeer graag?



    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zag er laatst een recept van op Tumblr, wacht, Imma go search for you.

    nee mijn oma en moeder wel met opeten. BIJ mijn oma stond een prins ophet witte paard is bij je in de buurt. en er zat alleen in megadike man bji hunxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb wel ooit ergens gelezen hoe ze moet maken en mij leek het juist vrij makkelijk. Maar ja, veel succes ermee :3

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 20:02 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Comeau schreef:
    Ik heb wel ooit ergens gelezen hoe ze moet maken en mij leek het juist vrij makkelijk. Maar ja, veel succes ermme :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Comeau schreef:
    Ik heb wel ooit ergens gelezen hoe ze moet maken en mij leek het juist vrij makkelijk. Maar ja, veel succes ermee :3


    Hahah, dat kan wel zijn maar ik ben slecht met geluk én met koekjes..:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Hahah, dat kan wel zijn maar ik ben slecht met geluk én met koekjes..:W


    Hihi, dat valt vast nog wel mee. Het is een redelijk simpel recept, als je gewoon de goede verhouding gebruikt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Hihi, dat valt vast nog wel mee. Het is een redelijk simpel recept, als je gewoon de goede verhouding gebruikt.


    Ehhh, niet echt. Vooral dat geluk kan nog lastig worden.
    Oh, maybe I forgot to mention, but I'm terrible with maths too. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mag ik proefkonijn zijn?:3


    Let it come and let it be

    Klik!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Combustible schreef:
    Mag ik proefkonijn zijn?:3


    Wil je graag dood?(wbw)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik kan hem niet meer vinden, sorry, maar ik zie dat Cherokees al een link heeft (': Succes in ieder geval!

    Ik deed in groep 8 mijn spreekbeurt over China en toen ging ik ook gelukskoekjes bakken
    Je wel niet weten hoe dat afliep


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wel Engels, sorry.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb ze wel eens gemaakt! En bij mij waren ze de 3e keer wel goed gelukt, je moet ze heel erg dun maken en snel in de goede vorm vouwen, anders vallen ze in de oven uit elkaar. Ohja, niet vergeten de spreuken erin te doen, dat deed ik namelijk. :X Maar ze waren wel heel lekker!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~