• Dit is een eigen versie van het echte Secret Story. (Ik vind het leuk, en als je tijd hebt kun je het eventueel opzoeken :) )

    Een aantal jongens en meisjes ( Ongeveer 18-22 jaar ) Gaan naar Spanje. Ze verblijven daar samen in een huis. Ze kennen elkaar niet en hebben allemaal een geheim. Dat geheim moeten ze bewaren, anders moeten ze naar huis. Overal in het huis hangen camera's. Dan kunnen de kijkers zien wat er in het huis gebeurt. (Die hebben bij het weggaan van mensen een functie)
    Soms moeten ze opdrachten volbrengen, bijvoorbeeld om eten te krijgen. Elke week gaat er iemand naar huis. Als je geheim geraden is, ga je op dat moment weg. Als er geen geheim geraden is, kan iedereen naar huis gaan. Als er meerdere geheimen geraden zijn gaat een van hun weg.
    'De stem' geeft de personen opdrachten, kansen, en clues. Hij probeert om bijvoorbeeld geheimen raadbaar te maken, en in sommige gevallen verbergt hij ze ook. Je kan een afspraak aanvragen met de stem, bijvoorbeeld om iets simpels als douchen, maar je kan ook vragen of hij je wil helpen met het verbergen van je geheim.
    Als je een geheim wilt raten moet je een afspraak maken bij de stem. Dit doe je door op een knopje te drukken bij een deur in de gang. Info verschijnt op de TV. Als er 1 persoon een clue vindt, stuur ik die een pb. De persoon moet hem wel vinden, maar hoeft niet te zeggen wat in de post, of te delen met andere mensen. Als de clue heel lang verstopt blijft o.i.d. kan hij ook verplaatst worden, of dat er weer iemand hem vind. Mensen die zich heel erg inzetten om een clue te vinden kunnen sneller een 'krijgen'. Bij wie de clue hoort moeten de mensen zelf uitzoeken, en daar kan misschien ook weer een clue over komen etc.

    Aflevering 1, in het eerste deel kan je het verhaal ook horen... : hiero!
    Het is wat lastiger om dit te verzinnen want in het echt is het geld, en hier maakt dat niet veel uit. Hopelijk vindne jullie dit leuk.

    Meisjes:
    - Elise Maria Grave ~ Sunnyspring Geheim: Nog niet
    - Alexis Scott ~ UnionJcat Geheim: Nog niet
    - Charlotte van Egmond ~ CupcakeHarry Geheim: Nog niet
    - Lynn Noah Kazuma ~ XILoveHarryX Geheim: Ontvangen en goedgekeurd
    -

    Jongens:
    - Gereserveerd door Firedemon
    - Blaise Howard ~ Sempra Geheim: Ontvangen en goedgekeurd
    -
    -
    -

    Heb je je geheim al ingevult, maar staat hij er niet bij? Stuur hem dan nog een keer a.u.b.

    Invullijst:

    Naam:
    Uiterlijk (Een foto van een mens):
    Voordeel:
    Nadeel:
    Extra:


    ~ Als je geheim geraden is mag je niet meer meedoen met het Topic. Sorry :(
    ~ Je 'geheim' niet delen met anderen
    ~ Geen Mary Sue/Gary Stue
    ~ Het geheim van je personage via pb sturen, en wachten tot ik hem goedkeur.
    ~ Schelden en 16+ mag
    ~ Rond de 7 regels schrijven. Meer mag natuurlijk, maar maak er niet een heel boek van ofzo.
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Geen personages van anderen besturen

    Dat is het volgens mij wel :)

    Vraag maar raak! (Ik kan wat vergeten zijn :$)

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 21:53 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Wat voor soort geheim moet het zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    mag ik een meisje reserveren?


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    @Trouble258 Tuurlijk :) Ik zal er even neerzetten wat je moet invullen.
    @JJHamblett Iets als: Ik slaapwandel (Wel lastig), ik heb in een bollywoodfilm gespeeld, ik Heb de Tsunamu overleefd, ik ben een ridder, etc. (Dit zijn trouwens ook geheimen die er in voorkwamen) Oja, en milionair :P


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    @Trouble258 Tuurlijk :) Ik zal er even neerzetten wat je moet invullen.
    @JJHamblett Iets als: Ik slaapwandel (Wel lastig), ik heb in een bollywoodfilm gespeeld, ik Heb de Tsunamu overleefd, ik ben een ridder, etc. (Dit zijn trouwens ook geheimen die er in voorkwamen) Oja, en milionair :P


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    @Trouble258 Tuurlijk :) Ik zal er even neerzetten wat je moet invullen.
    @JJHamblett Iets als: Ik slaapwandel (Wel lastig), ik heb in een bollywoodfilm gespeeld, ik Heb de Tsunamu overleefd, ik ben een ridder, etc. (Dit zijn trouwens ook geheimen die er in voorkwamen) Oja, en milionair :P


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    -

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 20:51 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    maar dat zijn toch precies niet echt interessante geheimen


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Oké, ik reserveer een jongen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oké, ik reserveer een jongen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Trouble258 schreef:
    maar dat zijn toch precies niet echt interessante geheimen

    Waar denk jij dan aan?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik heb Secret Story toen aandachtig gevolgd dus ik doe mee :Y)
    Hmmm jongen of meisje? Doe dit keer maar een meisje alsjeblieft. Kun je ook nog ff zeggen wat we moeten invullen?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jah aan wat ik in gedachten heb kan ik natuurlijk niet vertelle hoor


    1 thing 2 do. 3 words 4 you: i love you

    Mag ik een meisje reserveren?


    Now life has killed the dream I dreamed

    Sorry voor de late rol-dinges. Q deed het gister niet.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    UnionJcat schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?

    Sure!


    Gotta get, gotta get out of my head <3