• Hallo iedereen,

    Aangezien mijn abonnement bijna afloopt, ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Ik zit nu te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S3 of een IPhone 4 (8GB). Hebben jullie misschien voor- en nadelen van een van de telefoons (of misschien beide)?

    Iphone is geweldig maar echt waar over een tijdje loopt daar niemand meer mee rond (geen tieners in ieder geval) en Samsung lijkt me erg prettig maar daar heb ik verder geen idee van, je ziet trouwens wel steeds meer Samsungs terug komen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb een iPhone 4, dus ik zou zeggen een iPhone 4. Over de Samsung Galaxy heb ik geen mening. :')


    Take me to wonderland

    Op dit moment loopt iédereen rond met een iPhone 4 óf SIII. Voor datzelfde geld zijn er andere telefoons die net zo goed zijn, maar die niet iedereen heeft. Dus ik adviseer je om niet alleen naar de iPhone 4 en Samsung Galaxy SIII te kijken.
    Wel kan ik je zeggen dat de SIII echt een héle vette camera heeft en veel intern geheugen. iPhone vind ik maar wat standaard. Wat ook kan helpen is reviews op YouTube kijken.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zou voor de nieuwste Nokia Lumia gaan, die vind ik echt awesome. (ik heb zelf de 900, die is iets ouder) :Y) Ook omdat niet iedereen 'm heeft, met een iPhone of Samsung loopt iedereen rond.
    Maar goed, jij vraagt om iPhone of Samsung. Ik zou dan voor de Samsung gaan, denk ik. Maar echt veel argumenten heb ik daar ook niet voor. Dus ik denk dat ik je niet heel goed kan helpen. Kijk eens wat op internet rond, vaak kun je wel wat goede reviews vinden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    8 gb is naar mijn mening niet heel erg veel. Ik heb zelf een iphone en hij bevalt me prima. Slll weet ik eigenlijk niet heel erg veel van af. Ik heb wel wat ervaring met een ander model van galaxy. Dus ik zou als ik jou was de iphone kiezen. Al zou ik echt ook 16 gb overwegen.


    I still think of the guitar bible.

    ik heb de s3 in september een jaar en hij doet t echt super. tot nu toe geen enkel problemen mee. Al hoor ik de mensen in mijn omgeving met de iphone 4 die er alleen maar problemen mee hebben. daarnaast ben ik geen apple fan maar je moet zelf kijken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb een SII En ik vind hem geweldig, mijn moeder heeft de iphone 4, ze vraagt constant of ze niet met telefoon wilt wisselen met me, maar ik vind dat ding eigenlijk best wel zwaar tegenover die van mij, maar als je er dan over nadenkt is de SII/SIII wel héél erg groot, ik bedoel maar, als ik een nieuwe broek ga kopen kijk als eerste of hij in de broekzakken past.

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 23:12 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb zins een week mijn iPhone 5 en ik hou van dat ding. Had hiervoor ook al een iPhone. Maar het is echt wat je zelf makkelijk in het gebruik vind. Dus, het licht echt aan jezelf wat je kiest en niet wat de rest vind. De ene vind dat beter en de andere dat.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    http://versusio.com/nl/samsung-galaxy-s3-vs-apple-iphone-4s-64gb

    Ik was sowieso voor de SIII gegaan...


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb zelf de S3 mini en die bevalt me prima! De oordoppen die ik erbij kreeg klinken super. Over de iPhone heb ik geen mening, want dat besturingssysteem heb ik nog niet gehad.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 12:18 ]

    Ik zou een iPhone 4 kopen! Mijn broer heeft de S3, maar ik vind 'm erg groot.


    To love is to destroy.

    Het voordeel van een samsung is dat die veel minder breekbaar is dan een Iphone, veel meer na en voordelen weet ik niet echt behalve dat je voor de Iphone vette hoesjes krijgt.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou nooit voor Apple kiezen, dus ik zeg meteen Samsung. Maar, Knight heeft gelijk, er zijn voor hetzelfde geld / minder geld net zo goede / betere telefoons te koop. Dus rondkijken raad ik je echt aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een iPhone 5, maar ik vind Apple nou eenmaal fijn. Heb zelf ook iPad, iPod en een Macbook. :')


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Ik heb een iPhone 5, maar ik vind Apple nou eenmaal fijn. Heb zelf ook iPad, iPod en een Macbook. :')
    Geld teveel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.