• [ik weet niet of het hier wel goed staat, maar dit forumstukje leek me het meest relevant]

    nou! de titel spreekt voor zichzelf :Y)
    wat is jullie favoriete toneelstuk, of je het nu gelezen hebt of gezien hebt?

    Mijn is absoluut Hedda Gabler van Henrik Ibsen (alles van die man trouwens, God I love him), in uitvoering van Toneelgroep Amsterdam met Halina Reijn als Hedda Gabler.

    Die van jullie? :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben nog nooit naar een theater stuk geweest, alleen musicals :Y)
    Maar ik heb wel het werk van Shakespeare gelezen, dan is Hamlet mijn favoriet.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 23:29 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zoveel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    I prefer musicals. o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I prefer musicals. o.o


    favo musical dan (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik heb nog nooit een toneelstuk gelezen, maar ik ga/ging al zo lang ik me kan herinneren regelmatig met mijn ouders naar voorstellingen. Daar zaten wel altijd veel kindervoorstellingen tussen en de meeste zijn ook niet echt bekend. Het meest bekende wat ik nu meteen zou kunnen noemen is Dial M for Murder, met hetzelfde verhaal als de Hitchcock film. Dat was een erg gaaf stuk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JohnHWatson schreef:
    (...)

    favo musical dan (A)


    Les Miserables. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.