• Okj, dit vind ik wat te ver gaan...

    Er kwam daarnet onze buurvrouw binnen, die ik goed ken, en ik ging haar begroeten, en toen zat die een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel uur een preek te geven dat ik echt slecht aan het worden ben omdat mijn style scene is!!
    Dankzij haar mag ik nu ookal niet van mijn ouders mijn haar wild zetten, zwarte oogschaduw dragen, potloodlijntje en mascara aan doeen! -_-

    Okj , ze is bezorgd , leuk...

    Maar dat ze me dit moet flikken?? Ik mag niet eens mezelf zijn!! Ik vind het fucing irritant want nu denken ze ook dat TOkio HOtel, Simple Plan, Paramore, Panic At The Disco, enz... er iets mee te maken hebben, omdat die make-up dragen, en Hayley's haar denken ze ook dat het invloed op me heeft!!

    En het ergste is dat ze morgen mijn ipod gaan door zoeken, en al die rock liedjes er van gaan smijten!!

    Is dit niet overdreven?? En....

    Al mijn extensions gaan ook de prpulenbak in!! o.O
    + Mijn zwarte nagelak, en mijn fijne kam!!
    Ik mag mijn haar vanaf nu alleen maar kammen met een borstel! o.O

    En al die regels gaan vanaf morgen in!! Is da niet een beetje té!?!?

    Waar buurvrouwen toch weer goed voor zijn!! -_-

    Wat vinden julllie dar van??


    You'll never dream alone. <3

    Oh My Fucking God!
    Ik heb nu al háát aan die buurvrouw van je! o.o
    Wat een (...)
    Gewoon álles extreem goed verstoppen en je deur blokkeren, zodat ze je kamer niet inkunnen!
    Succes ermee, meis!
    xx :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ja, vind ik inderdaad tè! wat heeft de buurvrouw over jou te zeggen? Ik begrijp wel dat je ouders willen dat je netjes de buurt inkomt en dat de vrienden niet slecht gaan praten overje. Maar je liedjes weghalen, je fijne kam, je extentions? Ö Mijn ouders zouden me dat eens moeten flikken, mijn lievelingsdingen weghalen, kdenk dat het kot te klein zou zijn...

    Oh My Fucking God!
    Ik heb nu al háát aan die buurvrouw van je! o.o
    Wat een (...)
    Gewoon álles extreem goed verstoppen en je deur blokkeren, zodat ze je kamer niet inkunnen!
    Succes ermee, meis!
    xx :Y)

    Zou het helpen als ik nu mijn ipod liedjes ga hernoemen in jan smit? of marco borsato?
    Want als die muziek van mijn ipod is, heb ik dat ding echt niet meer ndig! Je hebt toch een ipod om naar je favo muziek te luisteren?En nie om je te gaan vermaken met muziek datje echt klojo vindt?
    Wrm moet mj da nu weer overkomn? (huil)


    You'll never dream alone. <3

    ik weet niet heur.
    met jou beschrijving zou ik je eerder emo of alto labelen. niet scene.
    dat scene maakt mij wel enigsinds bang.
    heel veel mensen gaan dan denken. OH DUN IS MOOI, en zo ontstaat wel veel annorexia. ik vind dat het in dit geval wel ver gaat.
    probeer te compenseren.
    dingen vragen zoals. als ik een goed cijfer haal voor wiskunde, mag ik dan mijn extansions terug?!
    meestal werken dat soort dingen.
    en zoek info op over scene. dan kunnen ze zien wat het ECHT inhoud.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ga jou buurvrouw vermoorden -.-'


    What's wrong whit loving someone?

    Je búúrvrouw? x.x Serieus man, als mijn buurvrouw zoiets zou doen zou ik haar even duidelijk maken dat ze eerst moet zorgen dat haar kinderen er normaal bij lopen en dat ze dat niet over mij hoeft te zeggen. x.x
    Ik bedoel, zo'n buurvrouw heeft daar toch helemaal niks mee te maken? ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Omg wat een bitch is die buurvrouw, als dat bij mij gebeurde hea, ik sloeg die buurvrouw neer, ik zweer het je, tegen zulke mensen kan ik nie,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    WHATTHEHELL 0.o
    dat slaat toch helemaal 10000000000 keer nergens op! 0.o
    als ik jou was zou ik zo HARD gaan protesteren 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omg wat een bitch is die buurvrouw, als dat bij mij gebeurde hea, ik sloeg die buurvrouw neer, ik zweer het je, tegen zulke mensen kan ik nie,

    HAHAHAHAHAHA X'D
    wat een grap.
    yeah right.
    en ik bedoel.
    die buurvrouw doet t togh niet omdat ze haar niet mag.
    die doet t togh uit voorzorg.?!
    nou zeg. k vind niet lief.
    -komt op voor de buurvrouw-


    The economy is suffering, let it DIE!

    omg, hoe erg! hoezo zou je niet gewoon jezelf mogen zijn. jou ouders nemen de woorden van die buurvrouw wel heel serieus. ik zou dat echt nie pikken!

    @LotteLlama;
    Ik weet heus wel wat scene is!
    En ik ben geen emo omdat ik daar veel te hyper,happy enz... voor ben!
    @iedereen;
    Die buurvrouw is zéér gelovig in god(nie da ik daar iets tegen heb) en zei heel de tijd aan mij ; 'je bent een kind van god, en jij bent geen slecht meisje, maar een goe meisje, je hebt niet al dat zwarte oogschaduw nodig !
    dus wees jezelf!
    1. Ik draag nie alleen zwarte oogschaduw maar ook felle kleuren,....
    2. ik ben al bijna 1 jaar zo, maar die burvrouw zag ik zo weingi ondanks haar werk da zo vroeg is tot savond slaat dus heb ik gaar allaaaang nie meer gzien en in die tussentijd ben ik idd. wel veranderd , maarik vind mij nu veel leuker, ik voel me betr in mijn vel en als ik weer die ouwe saaie ik moe zijn heb ik geen leven! Vroeger was ik niet eens blij over mijn uiterlijk! Dus wrm moe ik nu weer vrandren? en wrm respecteren mensen elkaar gwn nie?


    You'll never dream alone. <3

    @LoverQueen
    thankuverymuch for being so nice
    EMOS ZIJN NIET DEPRESSIEF!
    wtf is dat nou?!
    ik ken een emo, en die huppelt altijd rond.
    ga je nu vooroordelen bevestigen ofzo?!
    En ik weet ookwel dat JIJ weet wat scene is.
    vastwel.
    nja. nevermind.


    The economy is suffering, let it DIE!

    @LotteLlama
    Ik zeg toch nie da emo's depri zijn?
    Ik zeg gewoon dat ik veeel te hyper ben om emo te zijn! Ga naar google en typ es ; het verschil tussen een emo en scene, dan moet je dat maar es goed lezn, en dat bespaart mij typ werk!


    You'll never dream alone. <3

    Dat slaat echt nergens op.. Jeemiiig, je buurvr0uw komt 1 x langs en jij m0et ineens een heel metamorfose[of hoe je dat dan ook schrijft=.='] ondergaan.. Ö


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik zou haar uitlachen. Komop zeg, als je geen leven hebt hoef je niet je buurmeisje lastig te vallen. -.-


    blame the bully.