• Okj, dit vind ik wat te ver gaan...

    Er kwam daarnet onze buurvrouw binnen, die ik goed ken, en ik ging haar begroeten, en toen zat die een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel uur een preek te geven dat ik echt slecht aan het worden ben omdat mijn style scene is!!
    Dankzij haar mag ik nu ookal niet van mijn ouders mijn haar wild zetten, zwarte oogschaduw dragen, potloodlijntje en mascara aan doeen! -_-

    Okj , ze is bezorgd , leuk...

    Maar dat ze me dit moet flikken?? Ik mag niet eens mezelf zijn!! Ik vind het fucing irritant want nu denken ze ook dat TOkio HOtel, Simple Plan, Paramore, Panic At The Disco, enz... er iets mee te maken hebben, omdat die make-up dragen, en Hayley's haar denken ze ook dat het invloed op me heeft!!

    En het ergste is dat ze morgen mijn ipod gaan door zoeken, en al die rock liedjes er van gaan smijten!!

    Is dit niet overdreven?? En....

    Al mijn extensions gaan ook de prpulenbak in!! o.O
    + Mijn zwarte nagelak, en mijn fijne kam!!
    Ik mag mijn haar vanaf nu alleen maar kammen met een borstel! o.O

    En al die regels gaan vanaf morgen in!! Is da niet een beetje té!?!?

    Waar buurvrouwen toch weer goed voor zijn!! -_-

    Wat vinden julllie dar van??


    You'll never dream alone. <3

    @LotteLlama
    Ik zeg toch nie da emo's depri zijn?
    Ik zeg gewoon dat ik veeel te hyper ben om emo te zijn! Ga naar google en typ es ; het verschil tussen een emo en scene, dan moet je dat maar es goed lezn, en dat bespaart mij typ werk!

    HAHAHAHAHA X'D
    no thanks -.-
    oke. jij bent veel te hyper om emo te zijn..
    dat betekent dat emos niet hyper zijn.
    en dat is neit waar.
    mja. whatevur.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    HAHAHAHAHA X'D
    no thanks -.-
    oke. jij bent veel te hyper om emo te zijn..
    dat betekent dat emos niet hyper zijn.
    en dat is neit waar.
    mja. whatevur.

    Inderdaad, je hebt ook emo's die niet met hun emoheid te koop lopen. Neem hier vooral een voorbeeld van.


    blame the bully.

    (...)
    Inderdaad, je hebt ook emo's die niet met hun emoheid te koop lopen. Neem hier vooral een voorbeeld van.

    Waar een voorbeeld aan nemen?
    als je mij maar niet bedoelt x'D
    Want ik heb een nieuwe trui van de hema.
    en hij is FAIR TRADE!
    wou ik even mededelen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Waar een voorbeeld aan nemen?
    als je mij maar niet bedoelt x'D
    Want ik heb een nieuwe trui van de hema.
    en hij is FAIR TRADE!
    wou ik even mededelen x'D

    Dat je een voorbeeld aan emo's moet nemen die er niet mee te koop lopen. Scheelt een hoop schreeuwen om aandacht. En succes met je Hematrui.
    Erectiestoornisje. <3


    blame the bully.

    (...)
    Dat je een voorbeeld aan emo's moet nemen die er niet mee te koop lopen. Scheelt een hoop schreeuwen om aandacht. En succes met je Hematrui.
    Erectiestoornisje. <3

    danku.
    hij zit wel lekker

    Anaal digitaal <33


    The economy is suffering, let it DIE!

    Whahahaha grappige woorden.. Erectiesto0rnisje&Anaal digitaal...x'3 *ligt plat*


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ö Omg, die mensen zijn echt Anti ofzeu.

    Ik mag alleen geen zwárt haar nemen x'] Oke, niet leuk maar oke =S Ik had dat egt niet gepikt van die buurvrouw.

    Ö Omg, die mensen zijn echt Anti ofzeu.

    Ik mag alleen geen zwárt haar nemen x'] Oke, niet leuk maar oke =S Ik had dat egt niet gepikt van die buurvrouw.

    Uhu!! En die buurvrouw zei ook nog heel dat uur : "JE hebt veel talent, en als je zo op straat zou lopen zal iedereen denken dat je aan de drugs zit!" en blabablabla!!
    Mijn ouders hadden dat er al voor gezegt, maar niet dat ze mijn spullen zullen afenemen!! o.O

    En weet je wat ze vanmorgen hebben afgenoomen???

    MIJN HELLO KITTY T-Shirts!! NEEEEIIIIIIIIIN!!
    Ik wil ze trg!!
    Ze denken dat dat ook invloed op me heeft!!
    Wheeeeiiii! Ik ben gehecht aan die t-shirts!!


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou haar adviseren de grondwet nog eens goed door te lezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leer er mee te leven ofzo. Niet gemeen bedoeld, maar als jij er over gaat protesteren en ga schreeuwen tegen je ouders denken hun: Die buuf heeft gelijk.
    Als jij je als een perfect kind ga gedragen, mag je langzamerhand mascara gebruiken en dan eyeliner en zo verder

    Tsss, wat een bemoeimens.
    Ik zou gewoon alles verstoppen enzeu. Je ouders nemen dat mens echt te sirieus.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jemeg, dat slaagt op niks zeg ö
    Wat heeft je buurvrouw nou met je style te maken? Niets toch?!
    Ze heeft er niets over te zeggen. Je ouders mss wel, maar ze overdrijven wel. Ik bedoel, wat is er mis met wat mascara en nagellak?
    Iedereen draagt het toch dus what's the big deal?
    En over je muzieksmaak hebben ze al helemaal niets te zeggen.
    Amen (A)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Jemeg, dat slaagt op niks zeg ö
    Wat heeft je buurvrouw nou met je style te maken? Niets toch?!
    Ze heeft er niets over te zeggen. Je ouders mss wel, maar ze overdrijven wel. Ik bedoel, wat is er mis met wat mascara en nagellak?
    Iedereen draagt het toch dus what's the big deal?
    En over je muzieksmaak hebben ze al helemaal niets te zeggen.
    Amen (A)


    Zeg dat maar es tegen mijn ouders!!
    Ik zei ook dat iedereen dat draagt, en dan beginnen die : Jij bent niet iedereen!!
    Maar die buurvrouw die zit zo te zeggen dat zwarte nagelak slechte mensen is?? o.O
    Dus krijg ik zo'n idee van : Ik ben slecht!!
    En mensen die zwart dragen zijn depri, dat zegt dat mens ook...
    Van mij mag ze me altijd volgen want dan zal ze zien, dat ik altijd lach!! Ik ben zelden depri enzuuw, maar ik vind dit té!!
    Okj, dat mijn ouders dat zeggen dat ik wat minder moet doen, dan zal ik da wel porberen, maar toch niet in één keer alles afpakken!! o.O


    You'll never dream alone. <3

    omg ik vind het maar belagelijk !

    Dat 1 gelovige belagelijke vrouw je zoo iets

    aan kan doen :S

    Die vrouw heeft geen leven zo te ziien,,

    Dus daarom moet ze die van een ander ook maar Ruïneren.

    Ik denk dat je all jou rock nummers maar in die van jan smit enzo moet gaan her noemen, en K3 xD want anders komt het denk ik niet goed ..

    Najha ik hoop het wel voor je ! (A)
    xxx

    I love You! (H)(K)



    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Ik zou protesteren ^^
    leg uit dat je je zo beter voelt ,, En als ze tog alles weghalen dan meot je veranderen! Moet je heel depressief enseu gaan doen ,, En dan net doen of het soo komt omdat je spulletjes weg zijn,,
    Kijk ,,Je ouders denken duss dat het slegt is als je je soo kleed , Dan moet jij het omdraaaien en je slegt gaan gedragen juist omdat je je soo NIET kleed , Slim bed8 van SUperAsh ,OFwa?(A)


    Crack a bottle