• Ja, dat is een BNer blijkbaar, en ik wilde wel eens zien hoe en wat. Op dit moment is er een programma over hem op tv (in NL). O.a. Over zijn juichpakken voor het WK voetbal..

    Toen kwam er een reclameblok, en daarin was een reclame van Roy Donders met 'Jumbo. Sorry, de juichpakken zijn op'. Wat een toeval x'D

    Wie heeft dat programma en die reclame daarna ook gezien? Wie hier heeft er een juichpak?

    Niet gezien. Heb niks met voetbal. En om heel eerlijk te zijn, ik wil er ook geen. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als hij op TV komt, zap ik altijd weg


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik kende hem niet eens, pas sinds een paar dagen geleden.. Die juichpakken vind ik drie x niks.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was er trouwens ook niet iets met zijn achternaam dat het geassocieerd werd met de duivel? En dat ze in een heel gelovig dorp niet verkocht mochten worden?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:06 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Was er trouwens ook niet iets met zijn achternaam dat het geassocieerd werd met de duivel? En dat ze in een heel gelovig dorp niet verkocht mochten worden?

    Yep :D. Zijn uit de handel gehaald.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha geweldig.

    Ik vind die gast wel grappig, maar heel overdreven. Er was een enorme rage over die pakken. Ik wilde er eerst ook wel eentje, gewoon omdat ze me wel lekker leken te zitten, maar toen hoorde ik dat je naast die zegels ook nog 10 euro moest ophoesten en vond ik het te ver gaan. No thanks.


    Your make-up is terrible

    Ik volgde toen het eerste seizoen. Ik vond dat zo grappig. :')
    Geen juichpak voor mij, maar mijn broertje heeft er wel één voor de lol besteld.


    Caution first, always.

    Je kon bij de jumbo zegeltjes sparen en dan kon je voor tien euro een pak bestellen. Alleen de pakken waren binnen een week al op aangezien ze niet hadden verwacht dat ze zo populair zouden zijn. Nu hadden ze er een stel bij gemaakt maar die zijn nu ook al op. Mijn moeder heeft er twee besteld. Een voor mij en een voor mijn vader.
    Ohja, en heel onze jumbo hangt vol met zijn hoofd. Dus als ik werk zie hem overal (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had echt nog nooit van hem gehoord tot dat juichpakken gedoe en om eerlijk te zijn had het van mij ook wel zo mogen blijven. Ik vind die reclames echt heel irritant. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou wel een beetje van ons Royke, zoals we dat hier noemen. Ik kom zelf uit Tilburg en heb hem al vaker gezien tijdens het stappen. Het is eigenlijk een hele aardige kerel.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hahaha, ik vind Roy geweldig joh, heb echt met plezier het eerste seizoen gevolgd van zijn programma.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind die pakken niks en hij zelf is wel een harde werken maar eigenlijk vind ik hem ook niks. ._.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik vind hem zwaar irritant.
    Zo'n juichpak leek me eigenlijk best wel lekker zitten, maar waarom perse 10 euro ervoor betalen :'D
    Zodat ie nog 10 kilo worstenbroodjes kan halen? Of bussen haarlak?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Everdeen schreef:
    Hahaha, ik vind Roy geweldig joh, heb echt met plezier het eerste seizoen gevolgd van zijn programma.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik kijk zijn programma af en toe omdat zij zo goed als hetzelfde praten als wij hier thuis en dat vind ik grappig. Verder vind ik het een beetje overdreven!


    Big girls cry when their hearts are breaking