• Here's the thing:
    Ik ben bi, een aantal goede vrienden/vriendinnen weten het en verder niemand (jullie nu dan) en ik ben denk ik een soort
    van verliefd op een vriendin van mij. Althans ik voel wel iets meer voor haar dan vriendschap. Zij weet dat ik bi ben, but that's it.
    Ik weet dus echt niet wat ik moet doen, want ik durf het haar niet te zeggen of w/e en alahlig;ahd;alidgh;asdkgasdgk.

    Please help me? What should I do?

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 23:14 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wel als je er vrij zeker van bent dat ze niet bi is zou ik het voor je houden, dat klinkt misschien wreed maar ik zou een vriendschap niet op het spel zetten en misschien waait het vanzelf over.


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je het tegen iemand wilt zeggen, zou ik het tegen een andere vriendin van je doen. En ik heb één tip. Schrijf niks in een brief of wat dan ook, zeg het gewoon recht in haar gezicht. Dan neemt ze het beter aan. [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SPECS schreef:
    Wel als je er vrij zeker van bent dat ze niet bi is zou ik het voor je houden, dat klinkt misschien wreed maar ik zou een vriendschap niet op het spel zetten en misschien waait het vanzelf over.


    ^hier sluit ik me wel bij aan + je kan het haar ook gewoon uit leggen, als ze echt een goede vriendin is zal ze je begrijpen en het aanvaarden. Als ze vies van je is dan is zij het misschien toch niet waard. Misschien dit ook een beetje wreed maar het is t een of t ander.
    Succes.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    SPECS schreef:
    Wel als je er vrij zeker van bent dat ze niet bi is zou ik het voor je houden, dat klinkt misschien wreed maar ik zou een vriendschap niet op het spel zetten en misschien waait het vanzelf over.


    Ik hou het al bijna 1,5 jaar voor me ;s, ik ken haar al sinds de 4e klas van de middelbare en zit nu op het MBO ook bij haar in de klas.....
    I'm so fucked up, man.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NOTTINGHILL schreef:
    (...)

    Ik hou het al bijna 1,5 jaar voor me ;s, ik ken haar al sinds de 4e klas van de middelbare en zit nu op het MBO ook bij haar in de klas.....
    I'm so fucked up, man.

    Eerlijk? Je moet aanvoelen of je vriendin er geen probleem van gaat maken. Is ze een echte vriendin en zou ze er geen drama over maken, dan zou ik het zeggen als je er echt mee zit. Als je twijfelt en je wilt haar echt niet kwijt als vriendin, is het misschien beter om niks te zeggen. Zoals eerder als gezegd is, dan zou ik het aan een andere vriendin vertellen. Iemand waarbij je terecht kan over deze gevoelens. ^^
    Je gevoelens zullen uiteindelijk wel weggaan als het niet wederzijds is. Dat kan natuurlijk lang duren, maar het zal wel stoppen uiteindelijk. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Eerlijk? Je moet aanvoelen of je vriendin er geen probleem van gaat maken. Is ze een echte vriendin en zou ze er geen drama over maken, dan zou ik het zeggen als je er echt mee zit. Als je twijfelt en je wilt haar echt niet kwijt als vriendin, is het misschien beter om niks te zeggen. Zoals eerder als gezegd is, dan zou ik het aan een andere vriendin vertellen. Iemand waarbij je terecht kan over deze gevoelens. ^^
    Je gevoelens zullen uiteindelijk wel weggaan als het niet wederzijds is. Dat kan natuurlijk lang duren, maar het zal wel stoppen uiteindelijk. :')


    Ik heb het wel aan een goede vriendin zojuist gevraagd en zij zegt zelf dat ik er over moet praten, maar het is en blijft een risico dat ik onze vriendschap verneuk .... ugh, lastig dit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    NOTTINGHILL schreef:
    (...)

    Ik heb het wel aan een goede vriendin zojuist gevraagd en zij zegt zelf dat ik er over moet praten, maar het is en blijft een risico dat ik onze vriendschap verneuk .... ugh, lastig dit.

    It's your choice. :p
    Op dit moment ben ik ook verliefd op een vriend van me en ik ben het niet van plan om te vertellen. Ik weet dat hij me niet vuil gaat aankijken ofzo, maar ik wil gewoon niet dat we opeens heel awkward gaan doen tegenover elkaar omdat ik zo nodig verliefd op hem moest zijn. :p

    Dat is hoe ik het doe, maar dat wil niet zeggen dat jij dat ook zo moet doen. Ik kan niet veel meer zeggen dan dat je zelf moet kiezen. Er is op dit gebied geen juiste manier. ^^ Gewoon voor jezelf opmaken wat het beste resultaat gaat hebben. Ook al kun je dat natuurlijk niet voorspellen, maar je gaat risico's moeten nemen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 0:13 ]


    Take me to wonderland

    Ik sluit me helemaal aan bij Itami. 'T komt goed! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het ook alleen niemand wist het. Ik wou het men vriendin vertellen maar het lukte nuet. Uiteindelijk hrb ik haar gemaild en xe rrageerde goed bij me. Ik vond het doodseng maar geloof me het lucht op...

    Blog hreft mij heel erg geholpen met dingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien moet je haar eerst wat uithoren over hoe zij naar meisjes kijkt? Of zij er ooit gevoelens voor heeft gehad en of ze die anders zou kunnen hebben? Als ze dat instemmend beantwoord kan je haar langzaam vertellen dat je wat voor haar voelt. Anders zou ik het inderdaad -hoe makkelijk dat ook klinkt- voor je houden.


    Bad decisions make good stories.