• het gaat over bill die zen leve eigelijk als een zwart gat gaat zien door heel veel dinge niemand weet van iets hij wil er ni over prate hij verzwijgt alles zelfs tege zijn lief aislie hij zelf weet wa hij mag en ni en wrm ma word het erger ???


    ik zeg ni veel t meeste moet een verassing blijve


    rollen
    vriendin tom: CandyQueenx3
    bf tom: NoBullshit
    bf bill: Xethalicious
    vriendin gustav: ERRORxROMY
    vriendin georg: YonixTomx1
    perstkop: Nickaaii
    vriendin andreas: CuteAsHell
    jaloers meisje: pam1iris
    bf: gustav: lienerd
    bf georg: HoneyPoepx3


    (de tweeling is 17 de rest kun je uitrekene he :P)

    dit zou ik graag wete:
    naam:
    bijnaam:
    leeftijd:
    muziekstyl:
    styl van klere:
    karakter:
    tekstje:
    foto:


    alvast bedankt a ja zeg je wat je er van vind

    weet je zelf een rol vor jezelf zeg t maar he


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Oké

    Bf Bill!! :D

    naam: Xetha Zinger

    bijnaam: Slet

    leeftijd: 17

    muziekstyl: Alternatief

    styl van klere: Gewoon zichzelf, maar wel ook alternatief

    karakter: Spontaan, lief, trouw, sletterig, bitchie, stoer & eigendunk

    tekstje: Ga toch lekker je joch neuken!

    foto: http://a.bebo.com/app-image/7925873892/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/04/3616486205a7489986623l.jpg

    xx


    Scream for mercy!

    oke geen nieuwe sery dus


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Rol: maakt niet uit welke ;)
    naam: Nickita
    bijnaam: skater girl
    leeftijd: 17
    muziekstyl: rock
    styl van klere: skate kleding
    karakter: vaak vrolijk
    tekstje:
    Yo ik ben Nickita ik ben vaak vrolijk en hou van skaten en graffiti vandaar ook de bijnaam Skater girl ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze ook niet vallen wand ik weet dat ze dat ook niet bij mij doen dus dan ook niet bij hun ;) ik ben verslaaft aan muziek en kan ook niet zonder daarom ga ik de deur ook nooit uit zonder mijn mp3 ik hou ook erg veel van lolly`s en kauwgom en maak graag graffiti schetsen heb al een heel kladblok vol niet dat dat boeiend is om te weten ofzo maar ja wou het toch even kwijt maar ik ga nu mijn telefoon gaat af dus bye bye <3
    foto:
    http://www.quizlet.nl/images/2008/42/fiotmoyuxdmasllr.jpg


    You can't touch music but music touch you

    BF tom
    naam: Shelsea

    bijnaam: shel

    leeftijd: 17

    muziekstyl: rock,r&b,hip-hop enz

    styl van klere: eign styl

    karakter: lief,soms bitchy

    tekstje: haii mensjus,ik ben ashlea,kben 17 n kmaak vlug vriendjus,,k kan soms wel is bitchy doen,n mun vriendjus help altyd,^^

    foto: hebt guu :D
    owhjhh,,magk BF tom zn ?? :D (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    vriendin gustav! Ik ga even de info in vullen!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Bf Tom ^^

    naam:
    Ash
    bijnaam:
    Ash ^^
    leeftijd:
    17
    muziekstyl:
    pop/Rock
    styl van klere:
    Mezelf
    karakter:
    Koppig,Eigenwijs,Grappig,Traag van begrip,Druk
    Tekst;
    Hoii wezens ,
    Mijn naam is duss Ash en ik leef al 16 jaartjes op deze gefreakte wereld ^^
    yap ,, Jmmr genoeg gaa ik duss nog steeds naar sgool.. Waar school goed voor is ? I dunno eigenlijk X'D Voor je sociale contacten fseu?
    Tjee ,,moeilijk woord ^^ laat ik het simpel houden: Vrienden <3
    Verder hou ik van Haarspeldjes en Hello kitty ,EN mijn haartjes OfCourse ^^ En heb ik respect voor mensen die zichzelf durfen te zijn,mensen met een eigen mening^^ Haat heb ik aan mensen die alles zijn bahalfe zichzelf, Zoals huppelkutjes duss^^
    maaruh,Deze chick smeert hm weer ^^
    Baaii ,, Take Care <3

    foto:
    http://img2.timeinc.net/people/i/2008/news/080609/selena_gomez2_240.jpg


    Crack a bottle

    Vriendin Gustav dus.
    naam: Romy
    bijnaam: Room, Roomsaus
    leeftijd: 17
    muziekstyl: Rock, R&B , Hip-hop, Rap.
    styl van klere: skate gecombineerd met scene.
    karakter: lief, behulpzaam.
    tekstje:
    Heee, ik ben Romy en ik loop al 17 jaartjes rond op deze aardbol. Ik hou van uitgaan en vriende maken. Ik ben dan ook iemand die snel vrienden maakt. Ik kan ook best bitchy zijn als ik je niet mag. Uhm, ik kom altijd op voor me vrienden. Maar ik moet weer gaan ciaao <3. xx.

    foto: http://moviesmedia.ign.com/movies/image/article/842/842923/greg-mottola-20071221045024944.jpg


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Laat je het weten als je de rol hebt?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    bf Tom of Bill of vriendin Gustav of Georg! ^^

    naam: Yoni
    bijnaam: I Don't Know ^^
    leeftijd: 16/17
    muziekstyl: Rock, Pop
    styl van klere: eigen stijl, zichzelf dus
    karakter: Vriendelijk, kan alles tegen me kwijt, staat altijd voor je klaar
    tekstje: Hi, ik ben Yoni, ben 16, maar bijna 17 ^^
    Als je iets dwars zit kun je me het altijd vertellen, ik ben dan een en al oor, maar ik babbel ook graag ^^ ik ben een zeer betrouwbare persoon zeggen de meeste, en ja dat was het zowat. ^^
    foto: http://www.hairstylescut.com/images/celebrity-hairstyles/Ashley_Olsen.jpg


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    naam: Michelle

    bijnaam: Mies

    leeftijd: 17

    muziekstyl: Rock, Pop, Rap.

    styl van klere: Scene/huppel

    karakter: Bitchy, lief Koppig, Eigenwijs, hyper, Vrolijk, Grappig, Sarcastisch [a].

    tekstje:
    Heeey Lievord! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaartjes jong. Dit meisje heeft een hekel aan chocolade en Hello Kitty, ik hou van; Ice Cream en Gloomy bears want, GLOOMY BEARS en ICE CREAM ruleren zo hard ^^. Verder bespeel ik 2 instrumenten namelijk; gitaar en piano, verder zing en dans ik ook graag. Zoals je op de foto kan zien, heb ik blond haar en blauwe ogen, op de foto kun je niet echt zien dat ik blauwe ogen heb, omdat het een zwart-wit foto is >.<. Maar toch ben ik ontzettend trots op mijn blonde haren en blauwe ogen! Ik draag het liefst een skinny met daarop een topje of een truitje, ook draag ik het liefst zo veel mogelijk accesoires! Maar ik ga weer!
    LoveYa.<3

    foto: http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Vriendin Tom!!!<333 Ik hoop dat ik de rol krijg!<3

    Xx

    naam:pamela

    bijnaam:pammy

    leeftijd:17

    muziekstyl: rock,poprock

    styl van klere:emo,Scene

    karakter: lief eigewijs spontaan af toe bitch en is heel stout met jongens

    tekstje:hej ik ben pamela ik ben 17 ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1zqqcft&s=4


    rol vriedin van tom(H)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    naam:pamela

    bijnaam:pammy

    leeftijd:16 bijna 17 jaar

    muziekstyl: rock,poprock

    styl van klere:emo,scene

    karakter:lief,spontaan,eigewijs,kan aftoe en bitch zijn en is niet snel jaloers:P en kan heel stout zijn met jongens

    tekstje:hej ik ben pamela ik ben 16 bijna 17 jaar ik woon bij mijn oma oma omdat mijn ouders zijn overleden
    op mijn 10e bij een auto ongeluk ik ben verslaaft aan chocolade en tokio hotel
    en dan vooral tom ik hou ook van shopen en naar de bios gaan en lekker op strand
    liggen en ik speel ook gitaar en schrijf daar mijn eigel liedtjes bij dus sing
    ook een beetje en grafftie spuiten vind ik ook erg leuk om tedoen mijn karakter
    is dat en ik ben heel spontaan en ik ben aftoe bitch ben en en ben aftoe stout maar
    ook heel erg lief en niet snel jaloers maar wel erg eigen wijs en ik hou ook heel erg
    van uit gaan in discos lekker jongens kijken maar ik ga weer veder met mijn nieuwe liedtje de mazzel

    foto:http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1zqqcft&s=4


    rol van vriedin tom:P(H)


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Rol Vriendin van Gustav, Info komt zo ;)
    naam: Eline

    bijnaam: Lien

    leeftijd: 19

    muziekstyl: Rock/Pop

    styl van klere: Zwart met Felle Kleurtjes

    karakter: Lief, Zorgzaam, Betrouwbaar & Gek

    tekstje:
    Heey Heey Mensjes,
    Ik ben Eline en loop al zo'n 19 jaartjes rond op deze planeet. Mijn vrienden zijn mijn alles, en mijn vriendje Gustav. Als je aan hun komt, kom je aan mij, Wees gewaarschuwd. Ik hou van Lolly's, CoCola, Mooi Weer, Shoppen en Gek Doen. Ik Haat, Mense, die denken dat ze alles zijn, Huppeltutjes, Slecht Weer, Insecten, en Ruzie
    Ik heb mijn examens gahaald [visagiste] en mijn Rijbewijs heb ik ook al een tijdje :D Ik ben trots op mijn cabrio :D W[/pinkie daar aan komt is nog lang niet jarig! Verder heb ik niet zo heel veel te vertellen.
    xLien

    foto: http://www.quizlet.nl/quiz/230331/all-because-of-that-little-idea-gtprolooglt/results.php en dan bij Eline.

    Bf Tom!!

    naam: Tayden

    bijnaam: Tayy

    leeftijd: 18

    muziekstyl: Pop&Rock&R&B

    styl van klere: Jeans, Sexxi, Broeken tot aan haar heupen, T-shirtjes zodat je haar navel piercing kunt zien.

    karakter: Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Ongeduldig, Schaamteloos, Hyper, Melig, Ondeugend

    tekstje:

    Heeeey Beauty's!!

    Ik ben Tayden en 18 jaartjes!
    Eindelijk volwassenen en eindelijk alcohol drinken!
    Niet dat ik dat daarvoor al deed hoor ^^.
    Ik ben de BF van Tom.
    Ik ben daar heel erg trots op en ik hou ook van hem ^^ (vriendschappelijk).
    Het enige wat ik haat aan hem is dat hij elke nacht One Night Stands heeft.
    But zo is hij eenmaal dat moet je erbij nemen.
    Ik lieft heel erg hard : Bubbelgum en Red Bull en ook natuurlijk mijn haartjes!!
    Maar wat ik haat is : Bitchy one night stand's van Tom, Levende Barbie poppen en arro's.
    Maaar ik ga weer

    Doeii x.

    foto: http://media.photobucket.com/image/ave%20deutschland/RukiaKuchiki94/2gts1ts.jpg?o=1


    Take My Hand Take A Breath ...