• Ik kan het niet geloven, maar ik ben weer bijna jarig, het lijkt alsof ik pas een maand geleden jarig was of zo. Het jaar gaat zo snel en 18 juni is dichterbij dan ik denk. Ik word 20 en eerlijk gezegd heb ik niet eens het gevoel dat ik al 20 jaar op de wereld ben. Maar goed, ik mag van mijn moeder er een speciale dag van maken, alleen heb ik geen idee wat ik zou moeten doen. Een feestje zit er niet in, want mijn vader vindt dat niet zo leuk. Moest ik met vriendinnen iets willen gaan doen zou ik ook niet weten wat. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen, hebben jullie misschien ideetjes?
    En wie is er hier binnenkort ook jarig?


    16 - 09 - '17

    Lol, je bent op dezelfde dag jarig als mn beste vriendin. Hmm, je kunt ergens goedkoop en een lekker hapje eten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Een vriendin en een vriend van mij zijn ook jarig op dezelfde dag, hehe. En bedankt, dat zet ik wel op een lijstje (:


    16 - 09 - '17

    Ik geef, samen met mijn vriendin, een grote eindbbq bij haar thuis. Ik regel het vlees, zij de drank, en de rest neemt hapjes mee ^^
    Misschien ook leuk voor jou? Tenminste, als je ma een bbq niet onder feesten vindt vallen.. Anders is een dagje strand ook heerlijk, als je daar een beetje in de buurt woont.
    Of misschien met je beste vriendinnen heerlijk uit eten gaan, zelf neem ik 2 vriendinnen mee naar een onbeperkt sushi restaurant in Haarlem, erg gezellig, en lekker :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ergens een leuk restaurantje zoeken? ^^

    Over exact een maand ben ik jarig :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 23:43 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Lazet schreef:
    Ik geef, samen met mijn vriendin, een grote eindbbq bij haar thuis. Ik regel het vlees, zij de drank, en de rest neemt hapjes mee ^^
    Misschien ook leuk voor jou? Tenminste, als je ma een bbq niet onder feesten vindt vallen.. Anders is een dagje strand ook heerlijk, als je daar een beetje in de buurt woont.
    Of misschien met je beste vriendinnen heerlijk uit eten gaan, zelf neem ik 2 vriendinnen mee naar een onbeperkt sushi restaurant in Haarlem, erg gezellig, en lekker :Y)


    BBQ is altijd leuk en met een paar mensen denk ik dat het misschien ok is. Bedankt voor de tips.


    16 - 09 - '17

    Met een stel vriendinnen/vrienden gaan high tea'en of iets in die richting?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, gaan paintballen is ook awesome! Of iets anders avontuurlijks ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Bedankt voor de ideeën mensen (:


    16 - 09 - '17

    Ik ben over een week jarig :Y) en ik ga waarschijnlijk een keer als het lekker weer is met wat vriendinnen barbecuen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    18 april ben ik ook 20 geworden en ik voel me ook nog lang geen 20. :')

    Meestal als iemand van mijn vrienden jarig is dan gaan we barbequen, maar dat is dus al gezegd. Een pretpark op stelten zetten is ook altijd leuk.


    Take me to wonderland

    Lasergamen, paintballen, en dat soort dingen zijn altijd leuk om te doen :').

    Ik ben op de laatste dag van 't jaar jarig, nog wel even wachten dus.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ik word 4juli ook 20^^
    Ik ga dan zaterdag avond uit me vrienden en zondag met één vriendin naar een wellness centrum om helemaal te ontspannen^^
    En de week erna doe ik een bbq met de familie.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Lasergamen?


    26 - 02 - '16

    High tea?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik word komende zondag 18 :3


    Big girls cry when their hearts are breaking