• Hey people. De titel zegt het eigenlijk al. Een "een op een" rpg met mij ^^ Fantasy is dan misschien een breed thema, maar des te meer variatie je hebt in de lijnen :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik wil wel, op de pb dan tenminste.
    ik schrijf al best lang fantasy


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    ik wil wel, op de pb dan tenminste.
    ik schrijf al best lang fantasy


    Tuurlijk op pb ^^
    Oehh klinkt nice!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh, ik wil, maar ik heb al teveel. Of ben je iemand met een aardig geduld die gerust een week of soms zelfs langer kan wachten?
    En wat voor soort fantasy vindt je vooral leuk? Ik ben zelf vooral van de high fantasy. ^^


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Oh, ik wil, maar ik heb al teveel. Of ben je iemand met een aardig geduld die gerust een week of soms zelfs langer kan wachten?
    En wat voor soort fantasy vindt je vooral leuk? Ik ben zelf vooral van de high fantasy. ^^


    ik heb zelf redelijk veel geduld hoor! Als het maar niet een jaar gaat duren haha. Uhm, ikzelf vind fantasy dat in de toekomst afspeeld meestal wel erg leuk en anders wel van de old school style :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Fantasy 1-op-1 lijkt me wel leuk. Heb alleen nog niet vaak 1 op 1 gedaan, wil je dan in een story of in pb? story lijkt me persoonlijk leuker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    haha bijna net als in een groep, maar dan gewoon met 1 persoon. We kunnen er een apart story voor maken hoor :3 kan je ook beelden er makkelijk bij plaatsen enzo


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    ik heb zelf redelijk veel geduld hoor! Als het maar niet een jaar gaat duren haha. Uhm, ikzelf vind fantasy dat in de toekomst afspeeld meestal wel erg leuk en anders wel van de old school style :3


    Ah, das mooi ^^ Meestal is een maand mijn uiterste en ik zal me dan altijd verontschuldigen :')
    Maar wat bedoel je precies met old school style? Toekomst fantasy hangt er een beetje vanaf wat voor idee je daarbij hebt. Zullen we in pb verder?


    Stenenlikker

    Oeh klinkt leuk!! :)
    Een op een is altijd wel leuk om te doen!
    Wel het liefst via PB als je wilt :)
    En als je er tijd voor hebt om mij ook erbij te nemen :P

    Paddo schreef:
    Oeh klinkt leuk!! :)
    Een op een is altijd wel leuk om te doen!
    Wel het liefst via PB als je wilt :)
    En als je er tijd voor hebt om mij ook erbij te nemen :P


    Hehe ik heb alle tijd hoor ^^ zeg maar via pb wat je wilt doen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zou ook best wel een op een rpg met je willen doen hoor ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    YAY ^^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil ook wel

    De mensen die willen, kunnen jullie misschien een lijste sturen met wat jullie leuk vinden? Dan kunnen we beten uitvogelen wat voor rpg we gaan doen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Uhm, mag ik vragen wat het inhoudt? Ik schrijf graag fantasy maar dit snap ik niet helemaal... ^_^


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel leuk (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel