• Mensen!!!
    HElupp!!!
    Ik ben gisteren voor een brill wezen kijken,, omdat ik er vroeger al eentje had,, Maar ik die nooit opzetten.
    En omdat ik de laatste tijd heeeel veel hoofpijn heb, en moe ben, moest ik dus kijken voor weer een Brill
    en ja hoor, Chan moet een Brill!!!! (huil)
    Ik heb er al eentje uitgekozen, Hij is donker paar, net zoals me vorige,, maar hij is tog anders hoor, ik wouw eerst de zelfde,, als die ik nu krijg, maar danin het zwart. maar dat mogt niet, omdat ik al zwart haar Krijg, en het anders te donker word.
    Ik krijg hem over 2 weken al binnen!!
    Ik wil hem dus egt niet opzetten ofzo, maar aangezien hij egt duur is, en me Ouders al niet al te rijk zijn, vind ik het lullig om hem niet op te zetten! En ik kan ook geen lensen nemen,, omdat ze wat ik nodig heb, om beter te zine, niet in lensen kunnen zetten, omdat het nogal een Spesiaal geval heb,, ofzowiets.
    Ik heb niet egt geluistett naar die man,, dus ike weet het niet.
    Maar ik will hem niet!!
    En straks gaan ze me uitlagen op sgool ofzo,, Dat doon ze nu ook wel, maar nouw en!
    Trouwens,, ik heb niks tegen emnsen met een brill hoor!!!
    Maar bij mij staat het gewoon niet!!


    Dunno ><

    CHAN!
    Arme jij ,, EN IEDEREEEN DIE JOU UITGAAT LACHEN DIE VERMOORD IK
    NIEmand mag mij knappe Chantou uitsgelden ^^
    En met die bril ,Doe hm dan alleen op als je in huis bnt ,,Of van sgool gaat ,maar sodra je je straat uitbent stop je hm in je tas (A)


    Crack a bottle

    typisch geval van: Boontje komt om zijn loontje ^^
    had je hem maar op moeten zetten hea.
    Een bril is niet het einde en brillen zijn "in".
    Waarom zou je er minder mooi uitzien met bril? En als hij niet bij je stond hadden je ouders hem niet gekocht.
    Doe hem gewoon op. Zo moeilijk is het niet om hem op je neus te zetten. En who cares als de anderen hem niet mooi vinden. Het is JOUW bril.

    Ik heb het eigenlijk nooit erg gevonden dat ik een bril moest
    Ik heb hem nu al 3 jaar
    En als ze je uitlachen, trek je er niet zoveel van aan (oke misschien een slechte hulp), zij zullen ook wel zo'n dingen hebben hoor
    En het helpt je alleen maar he, een bril bedoel ik he
    Btw: over mijn bril hebben ze nooit iets gezegd, buiten dat ze hem mooi vonden


    Live life limitless.

    Ash,, Ik heb zoon hoofdpijn zonder die brill he,, maar ik wil hem gewoon niet,, iik voel me voor schut lopen!!
    Maar,, jij zo genieaal zijn he! ^^


    Dunno ><

    Ash weetwel dat Ash geniaal is ^^
    Maar meisje ,, Anders doe je hem alleen in de klas op en thuis^^ Ik bedoel , In de klas sullen se je er eerst even meepesten ,,Maar se wennen er wel aan ,En dan kun je hm in de Pause wel afdoen fseu XD


    Crack a bottle