• Mijn moeder is egt tè erg ,, Ze is de laatste tijd elke dag chaggie en dat word allemaal op mij afgereageert ,, Selfs als ik het goed doe,doe ik het fout in haar ogenn ,In haar ogen doe ik het selfs fout als ik niks doe!
    En dan mijn zusje ,,Die sit ook alles soo te draaien dat ik het weer heb gedaan ,,En als HUN rusie hebben ,, BEginnen se alles allebei op mij aftereageren ,en vandaag weer ,en ik hb egt een half uur in me kamer sitten huilen fseu ,,WNt alles wat ik doe is fout , Hun sitten met iets ,en dat maakt mij een slet ,volgens hun..
    Wat kan ik eraan doen ,dat hun chaggerijnig sijn?
    En dat gebeurt dan niet 1 keer ,maar elke dag weer!
    Elke dag word ik weer uitgescholden ,elke dag sit ik meself weer in slaap te huilen door hun!
    En dan gaan se de volgende dag eerst heel lief doen enseu ,waardoor ik me nog sguldig voel ook ,dat ik se dood heb gewenst ,, En dan Beginnen ze weer !
    ik word hier egt soo siek van..


    Crack a bottle

    arme jij!!!
    wat een krengen!
    dan moet je je niet schuldig voelen, miss aan het einde van de dag als ze de dag lief zijn geweest, maar verder niet hoor!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Schat, praat met je moeder :$, zeg wat je hier ook zegt, hier KAN je moeder gewoon neit boos om worden, hier zou ze juist van meoten schrikken en er wat aan doen!, En lieford, ben er voor je he ! altijd (H)

    Xx


    Every tear falls down for a reason.

    zielug ! Ö

    ga eens met hun praten ofzu ?
    xx


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ash ! OMG!

    ik wil dat je naar mij thuis komt!
    hoef je niet meer thuis te zijn.

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    JAa^^
    ik bij Vlinder wonen <3


    Crack a bottle

    Omg,, honnie. dats egt Kut mesen!
    ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen :$
    Maar je kan alles aan me vertellen he ;)
    Xx <33


    Dunno ><

    En praten?? Jaa ,grappig ,
    Als ik dat seg tegen mn moeder segt se :
    Jij denkt dat je alles somaar krijgt en blahblahblah
    En dan bn ik opeens weer een verwend kreng die denkt Paris Hilton te zijn ¬¬ En dan is se nog chaggerijniger ¬¬


    Crack a bottle

    JAa^^
    ik bij Vlinder wonen <3


    Jaaa!! ö

    *is blij*


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Liefurd, jij niet een slet zijn..
    Ze moeten maar lekker stoppen met alles op jou af te reageren :O Tis niet jou schuld..
    Misschien moet je erover met hun praten.. En als ze ut niet begrijpen, mag je altijd aan mij vertellen en ik weet zeker dat er nog heel veel andere mensen zijn die je ook willen helpen <3

    Xxx {LoveU..}


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ^^ dankje allemaal <33


    Crack a bottle

    waarvoor??
    wij houden gwn heel veel van je!!!
    bij mij kun je ook altijd terecht he!!
    dat je het maar weet!!
    xxx(H)luf jou


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.