• Ten eerste ik wil hier gewoon kunnen vertellen wat ik denk en voel,dus haters zijn niet welkom;)
    Ik was net wat aan het rondneuzen op Youtube,en nu realiseer ik me hoe fijn het eigenlijk was om Tokio hotel fan te zijn,Maar ik heb dat gevoel gewoon niet meer,Jullie wel? Ja en wat houdt dat gevoel in dan? Nou..Dat is echt moeilijk uit te leggen,Het enthousiasme van concerten,liedjes beluisteren,Dat heb ik gewoon niet meer,Hoe graag ik dat ook zou willen eigenlijk..Ik vind het zo jammer dat ze zo zo..Ja hoe zeg je dat,Ze zijn gewoon meer gaan geven om geld,roem al die shit.Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.Vroeger las ik hier altijd verhalen over Tokio Hotel,er waren wel zo'n 40/50 verhalen die ik las.Maar nu doe ik dat niet eens meer,Ik heb gewoon niet meer het gevoel dat Tokio Hotel,Tokio Hotel is,,Heel weird.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik snap je wel, ik vind ook dat ze te veel om geld geven. Maar weetje? Het gekke is dat ik wel nog steeds dat gevoel heb. En ik hoop gewoon dat ze niet vergeten hoe belangrijk europese fans voor ze zijn.. ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik ben nu ongeveer anderhalf jaar fan, maar ik blijf bij ze. want: ik vind de muziek gewoon nog goed. ik vind ze zijn nog zo jong en weten nou niet of ze grote roem willen of de trouwe fans, die Amerikanen zijn hun gewoon alweer vergeten als Th weer naar Europa komt.


    Sgat,, ze weten wel wat ze willen!
    Ze willen Roem Roem en Nog is ROEm,, hoezo denk je dat ze na amerika zijn Vertrokken??!
    Ja,, en daarom bliojft TH in Amerika, omdat die Wijfen dar, ze al weer vergeten ;)


    Dunno ><

    Sgat,, in Amerika, zitten niet een FANS, Die Zulen fan zijn,, omdat th daar een trent is, iedereen is daar Fan, terwel ze allen de Engels lietjes kenen, en aleenm op Tom geilen!
    Je kunt ze geen Fan noemen, Fans dat zijn Wij!
    Pardon! Er zijn daar heus wel echte fans. Ik heb een jaar geleden een reactie op een filmpje van TH gelezen van een meisje dat al een tijdje fan was en wilde dat ze naar Amerika kwamen.
    Waarom mogen hun geen kans op een concert en wij wel? Kijk, ik snap wel dat we gewend zijn dat ze in Europa touren, maar ze zijn nu internationaal. Daar moet je mee zien te leren leven als je fan bent van een internationale artiest.

    JA,, Daar zullen dar heus wel Egt fans zitten, maar ik wet dat de helfd van de fans, daar fan zijn. OMdat het ene trent is!! en dat die trent ofer aan paar jaar, al weer afgewezenw rod, omdat er weer een nieuwe band is! en dan is het Dag Dag th en Hallow nieuwe band!


    Dunno ><

    Hmm ik snap je punt wel. Al deel ik je gevoel niet. Als ik filmpjes ofzo zie dan krijg ik nog steeds dat blijde gevoel enzo, het maakt me ook gwn nog steeds zo happy om iets over ze te lezen ofzo. Al koop ik wel minder tijdschriften waar ze instaan enzo.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    JA,, Daar zullen dar heus wel Egt fans zitten, maar ik wet dat de helfd van de fans, daar fan zijn. OMdat het ene trent is!! en dat die trent ofer aan paar jaar, al weer afgewezenw rod, omdat er weer een nieuwe band is! en dan is het Dag Dag th en Hallow nieuwe band!

    Jaa dat klopt helemaal,Gelukkig is er nog iemand die me snapt ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ach, ieder zijn mening erover.
    Ik persoonlijk heb nog altijd het gevoel dat ik vroeger had.
    Maar ik had vroeg nooit het gevoel van 'BIIIIL, KUS ME, NEUK ME, TROUW MET ME'.
    Het gaat gewoon om de muziek.
    Ik heb geen 1000 foto's van Tokio Hotel op mijn pc, ik heb geen TH spulletjes in me kamer, buiten een 5 posters uit zo'n postermagazine, ik heb geen TH kleding of whatever.
    Ik luister gewoon naar de muziek.
    En het verschil met andere bands is dat ik de muziek van Tokio Hotel nog altijd niet beu ben.
    En daar gaat het uiteindelijk om, voor mij.
    Bij concerten van Tokio Hotel, kom ik meestal pas een uurtje voor de deuren opengaan.
    Dan heb ik een zitplaats, niet al te dicht bij de hysterie.
    En dat zit ik heel het concert lang op me stoeltje, het grootste deel met m'n ogen dicht, en geniet ik van de muziek...