• Ik ben nu al een hele tijd verliefd (H) op een jongen maar ik denk (weet bijna zeker) dat hij me niet ziet staan. Hij kleeft al twee jaar aan een vet mooi meisje en weet denk ik niet echt dat ik besta. Ik weet dat ik me over he heen moet zetten maar ik krijg al kriebels in mijn buik als ik al aan hem denk.
    Ik doe altijd de stomste dingen als ik bij hem ben en ik kan er gewoon niet van af komen. :(

    HELP!!!


    If you're going to hell, keep going

    Er bestaan nog meer andere jonges die jou wél zien staan girl. Get Over it..

    x .


    Take My Hand Take A Breath ...

    Vertellen. Hte lijkt mij dat jongens toch wel een beetje verliefd worden op meidne met moed,ik was ook verliefd en hij zag me totaal niet totdat ik het recht in Z'n gezicht zij.

    Vertellen. Hte lijkt mij dat jongens toch wel een beetje verliefd worden op meidne met moed,ik was ook verliefd en hij zag me totaal niet totdat ik het recht in Z'n gezicht zij.

    Daar moet je dan wel echt lef voor hebben dat heb ik jammer genoeg niet maar toch bedankt


    If you're going to hell, keep going

    Er bestaan nog meer andere jonges die jou wél zien staan girl. Get Over it..

    x .

    Da's inderdaad toch het beste >.<
    FORGET HIM


    If you're going to hell, keep going

    Ik was ook een tijdje verliefd op iemand.
    En gisteren heeft een vriendin een soort van geholpen.
    En nu heb ik éindelijk een relatie met haar! ^^
    Je moet gewoon subtiele manieren vinden om het te laten merken!
    Veel succes, meid! <3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik ben nu al een hele tijd verliefd (H) op een jongen maar ik denk (weet bijna zeker) dat hij me niet ziet staan. Hij kleeft al twee jaar aan een vet mooi meisje en weet denk ik niet echt dat ik besta. Ik weet dat ik me over he heen moet zetten maar ik krijg al kriebels in mijn buik als ik al aan hem denk.
    Ik doe altijd de stomste dingen als ik bij hem ben en ik kan er gewoon niet van af komen. :(
    HELP!!!



    trek het je nie aan meid!!! ;) trouwens als je dan echt zo 'stom' doet ziet hij je miss staan en wie weet ziet hij dan ook da jij een tof meisje bent ofzo!!! GOOD LUCK GIRL!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    (...)


    trek het je nie aan meid!!! ;) trouwens als je dan echt zo 'stom' doet ziet hij je miss staan en wie weet ziet hij dan ook da jij een tof meisje bent ofzo!!! GOOD LUCK GIRL!!!


    misschien... ik weet niet hoowr...


    If you're going to hell, keep going

    er zijn nog zoveel andere jongens op de wereld! blijf niet te veel aan hem kleven. kijk ook eens om je heen! een land vol leuke jongens! (: forget the guy en laat hem lekker kleven aan z'n 'mooie' meisje! (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tsja.. das lastig. Ik denk niet dat zoiets echt een schot in de roos zal worden. Maar misschien helpt uitgaan wat meer: bij concerten/discotheken zijn ook wel leuke jongens te vinden. Ook wel bij cafe's. Let er wel op dat er in die uitgaanscentra altijd malloten bij zitten die alleen op seks uit zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 23:31 ]


    It’s LeviOsa, not LevioSAR.

    Heeii. :)

    Gewoon zeggen. even een paar keer diep adem halen en het dan er uit laten floepen.
    Ik heb het zelf 2maanden mee gemaakr.. en ik heb hetr aan die jongen verteld. Maar voor mij was het warschijnlijki ook wel wat makkelijker.. het was en is nogsteeds 1 van me beste vriend+ dat het nu me vriend is.

    Gewoon moed versamelen. geloof me..
    het lucht op.

    xx Iris


    ...


    If you're going to hell, keep going

    Neem hem op de bek :X


    Crack a bottle