• Klik.

    Mag ik even huilen? 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Riiiiiight. Nou, als dit aanslaat zal zijn management in ieder geval blij zijn. Ze hoeven alleen nog maar willekeurige voorwerpen in zijn handen te duwen en hup, weer een ton verdiend. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omg. ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omygod, huge troll daarzo, crying.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    OMFG hahahahhaa jah zag het ook al op tv haha ga stuk dit kan gewoon niet DOE NORMAAL!! zal ik zeggen -_-

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 16:21 ]


    You can't touch music but music touch you

    Praelectio schreef:
    Die biedingen moet ik serieus nemen?
    Pf, wat mensen doen...

    fun biedingen. :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 18:49 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    fun biedingen. :')


    Niemand maakt de kat wijs dat zoveel mensen ontelbaar veel geld hebben. Wat nou crisis, we geven ons geld gewoon uit aan een paar nageltjes die een beroemdheid heeft aangeraakt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2013 - 18:58 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Niemand maakt me de kat wijs dat zoveel mensen ontelbaar veel geld hebben. Wat nou crisis, we geven ons geld gewoon uit aan een paar nageltjes die een beroemdheid heeft aangeraakt.

    Het zijn ook geen echte biedingen. Zijn mensen die bieden voor de grap. Dat zoekertje vraagt erom. :p


    Take me to wonderland

    € 9.999.999,00? O.o


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Niemand maakt de kat wijs dat zoveel mensen ontelbaar veel geld hebben. Wat nou crisis, we geven ons geld gewoon uit aan een paar nageltjes die een beroemdheid heeft aangeraakt.


    Het spreekwoord niemand maakt dat de kat wijs, bestaat helaas niet :Y)
    Maar die biedingen zijn gewoon van mensen die het net zo belachelijk als wij vinden, dus pipe the fuck down.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Het spreekwoord niemand maakt dat de kat wijs, bestaat helaas niet :Y)
    Maar die biedingen zijn gewoon van mensen die het net zo belachelijk als wij vinden, dus pipe the fuck down.


    Maakt het wat uit als ik een kat erbij betrek of niet? :')
    En ik was sarcastisch. Ik ben heus niet zo achterlijk om niet te zien dat mensen die biedingen niet serieus menen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Gad-ver-damme dan zit er toch ook iets los daarboven?...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leviosae schreef:
    Gad-ver-damme dan zit er toch ook iets los daarboven?...


    Ah klopt! Zijn haren kan hij natuurlijk ook verkopen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Goor.
    Bewijst maar weet dat die hype echt snel voorbij moet zijn. -_-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Knight schreef:
    Omfg, HAHAHAHA.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa