• Er zit een kaasschaaf in mijn tas.
    Hoe is dat ding daar ooit terecht gekomen? Alleen de kaasschaaf weet het... waarom kan dat ding niet praten:')?
    Hebben jullie ooit zoiets vaafs in je schooltas zitten?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Often, really really often.
    Gewoon een random paar sokken, een scheermesje
    (bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had vorige week een sok in mijn tas :Y)
    En ik heb altijd spongebob stickers, haarlak en allemaal gummetjes bij me, maar dat is voor mij niets raars.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:30 ]


    i put the fun in funeral

    Haha, wat doet dat daar :'D
    En nee, nog nooit eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik had een keer een bad eendje in mijn tas, ik heb geen idee hoe die er is was gekomen.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn afstandsbediening gaat dagelijks mee(joehoe)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik vroeg me een keer af hoe het kwam dat de onderkant van mijn agenda steeds bruin werd. Aan het einde van het jaar bleek dat er nog een paaseitje onder in mijn tas zat. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vroeg me een keer af hoe het kwam dat de onderkant van mijn agenda steeds bruin werd. Aan het einde van het jaar bleek dat er nog een paaseitje onder in mijn tas zat. :'D

    net als de keer dat mijn pakje appelsap ontplofte^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Audacity schreef:
    Ik had vorige week een sok in mijn tas :Y)
    En ik heb altijd spongebob stickers, haarlak en allemaal gummetjes bij me, maar dat is voor mij niets raars.

    waarom stickers. Ik heb altijd glitters. Ik had een paar flesjes met glitters en die gingen open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is ehm, apart.
    Buiten een papier zooi waar je U tegen zegt, heb ik niet echt iets vreemds in mijn tas.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn boeken
    Ik denk altijd "Huh? Wat doen die boeken daar?"
    Maar dan herinner ik me dat school ook nog bestaat(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Yep sokken :Y)


    Shoganai i ne~

    Negligible schreef:
    Haha, wat doet dat daar :'D
    En nee, nog nooit eigenlijk


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Okay, dat is strange.
    Mmm, nee, eigenlijk nooit echt iets frapants in mijn tas.


    Bad decisions make good stories.

    Ik had dus een keer een baksteen in me tas.
    "Huh wat is mijn tas zwaar? Oh er zit een baksteen in."xD

    De marsmannen hebben die erin gedaan omdat ze dachten dat het wel handig zou zijn voor het gevecht dat nog gaat komen. Dus hoe dat ding bij je! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.