• Eerst one direction gaat niet uit elkaar!

    Go into a different direction is een nieuw iets. One Directions manager vind dat One direction een publiciteitsstunt nodig heeft. Hierom laten ze de jongens in een tv show komen. Hierin worden 30 meisjes (Waarvan er 5 worden gespeelt) in een huis met One Direction gestopt. Het is een show en je kan one direction ontmoeten en ontdekken hoe ze echt zijn. De jongens stemmen iedere week 5 meisjes weg die ze niet aardig vinden of te hectisch. Het blijft tv dus de jongens kiezen eigenlijk helemaal niet om het interessant te houden. 30 meiden over de hele wereld. Ht enige wat je hoeft te doen is je in te schrijven en natuurlijk hopen dat je word gekozen.


    Het idee is dat je 2 hele maanden met one direction in een huis zit. Je hebt natuurlijk soorten fans. De Fakes de Wannabees de Super extreme fangirls en gewone fans. One direction kan zelf ook worden gespeeld en het is de bedoeling dat je natuurlijk helemaal wild van ze word. Ze zijn ten slotte wereldberoemd en je bent een fan ander had je jezelf niet opgegeven. De prijs komt als je in de top3 komt. Als je 1 bent word je feestje georganiseerd door one direction en mag je20 mensen uitnodigen. Als je tweede word mag je 10 mensen uitnodigen maar dan heb je geen inspraak hoe je het feestje wilt. Als je 3e word mag je 5 mensen meenemen en als je 4e of 5e word mag je zelf komen en je beste vriend(in) meenemen.
    Je hoeft je niet helemaal aan de meisjes (groepjes) die ik voorstelde, maar je moet geen haters in de show zetten. Deze zullen zich namelijk niet inschrijven.
    Als je iets heel anders wilt doen vraag het dan asjeblieft eerst even san mij aangezien ik je rol ook af kan keuren (;

    Regels
    • Probeer het minimum van 5 regels te halen. Ik zal het zeggen als je het niet haalt.
    • OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn.
    • Blijf netjes niet schelden OOC en ruzies mogen in de rpg tussen de personages.
    • Hou het realistisch. Het is geen datingshow dus je word niet meteen verliefd vooral als je een van de jongens speelt als je een fan speelt dan is het logisch. Je gaat ook niet met elkaar naar bed aangezien de jongens niet in dat huis slapen. Ze gaan om 10 uur 's avonds naar huis en komen om 9 uur 's ochtends aan.
    • Het is een show en er zijn overal camera mensen en bewakers je kan het dus niet doen aangezien je in de gaten word gehouden. Als je de jongens iets aandoet word je naar huis gestuurd dus dat kan je ook niet doen.
    • Geen Gary stu of Mary Sue en ook maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak
    • Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    • Als je meedoet doe je mee dan weet je ook dat je regelmatig kan reageren en je er niet snel uitstapt. Als je niet kan reageren meld je dat. Ik kan het begrijpen als je op vakantie bent.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in.
    • Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!


    The Boys:
    • Liam James Payne • Adores (1.3)
    • Harry Edward Styles • Mufinn (1.3)
    • Niall James Horan • ZiamStorason (1.2)
    • Louis William Tomlinson • Muffinn (1.3)
    • Zayn Javadd Malik • Blog (1.1)
    * ze is dus een uitzondering.

    The Girls
    • Alyssa Skye Simpson •HurtedHeart (1.1)
    • Felicia Kiara Mancini • Depay (1.1)
    • Savana Elisa Adamsen • SunnySpring (1/2) (1.1)
    • Emilie Joanne Donoghue • Infelia (1.2/1.3)
    • Charissa Clark • Amas (1.2)


    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Nationaliteit: (Vergeet niet ze kunnen vanuit overal over de hele wereld komen niet alleen uit Amerika of Engeland of Ierland)
    Leeftijd: (Tussen de 16 tot 21)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie en Vrienden:
    Hoe kom je op de show:
    Extra:

    Have Fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 22:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Liam James Payne
    Bijnaam: Daddy Direction
    Nationaliteit: Engels
    Leeftijd: 19, 29 augustus 1993
    Karakter: Liam is een hele lieve zorgzame jongen. In de groep neemt hij graag de leiding omdat hij het meest volwassen is. Liam is ook erg slim maar zal hier nooit te koop me lopen. Hij wil graag iedereen te vrede houden en cijfert zichzelf vaak helemaal weg. Hij gaat wel helemaal voor zichzelf als het om sporten gaat, hij wil altijd alles winnen, dat was vroeger al zo waardoor hij nu nog steeds heel sportief is.
    Uiterlijk:



    Familie en Vrienden: Zijn ouders Geoff en Karen en zijn twee zussen Nicola en Ruth.
    Hoe kom je op de show: De show is verzonnen door het management.
    Extra: Liam speelt gitaar en piano.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    anders wil ik louis ook nog wel doen, als niemand hem wilt. vind ik geen probleem. hazza komt er zo aan, had hem bijna af, toen mijn internet pagina opeens verdween uit het niets. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Yay, dan kunnen we misschien morgen beginnen

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 18:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb iedereen er bijgezet. Niall en Liam zijn goed.

    Mufinn schreef:
    anders wil ik louis ook nog wel doen, als niemand hem wilt. vind ik geen probleem. hazza komt er zo aan, had hem bijna af, toen mijn internet pagina opeens verdween uit het niets. ;x

    Ik ken dat en ik vind dat altijd super irritant.
    Ik vind het goed als je Louis en Harry neemt zolang je ze maar niet gaat verwaarlozen of stopt aangezien we dan 2/5 van de jongens missen.
    Ikzelf wou hem eerst op me nemen, maar ik speel de vrouw die het zootje regelt en de roosters en dagen uitlegt.

    En wat blog zegt. Als iedereen zijn persoontje afmaakt kunnen we morgen of misschien al vanavond beginnen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Infelia schreef:
    Naam: Emilie Joanne Donoghue
    Bijnaam: Emi, Jo.
    Nationaliteit: Half Iers, half Canadees.
    Leeftijd: 16, geboren op 19-7-1996
    Karakter: Emi is een aardig en loyaal meisje, maar soms kan ze nogal arrogant overkomen, maar daar wen je wel aan als je eenmaal met haar bevriend bent. Ze is dan nogal gretig en wilt alles wat ze pakken kan. Door haar ouders die rijk zijn kan ze wel iedereen omkopen met geld, maar vrienden koopt ze niet, ze wilt alleen echte vrienden. Emi's reputatie ligt hoog, ze is één van de populairste op school en gaat wel elke uitdaging aan. In tegenstelling van andere populaire types op school is ze ook best slim, maar niet de slimste ooit. Ze haalt wel slechte cijfers zo nu en dan.
    Familie is heel belangrijk voor haar en haar familie steunt haar dan ook door dik en dun. In het verleden had ze een eetstoornis en weigerde weken te eten, maar nu heeft ze haar leven weer op de rails en eet weer normaal. Soms is dan wel voorzichtig met vettige dingen en weigert die dan ook te eten.
    Uiterlijk:



    Emi heeft een onschuldige buitenkant. Ze draagt wel wat make-up, maar niet al te veel.
    Familie en Vrienden: Emi heeft één beste vriendin, Camille . Emi woont nog bij haar ouders en heeft regelmatig contact met haar familie in Engeland, waar ze dan ook regelmatig op vakantie gaat. Ze gaat nooit ergens anders heen. Veel vrienden heeft ze namelijk niet, ze heeft nog nooit een vriend gehad.
    Hoe kom je op de show: Emi is al sinds 2010 fan van One Direction en heeft ze dan ook de hele tijd via Twitter gevolgd. Niemand wist ervan behalve haar familie en Camille. Ze is één keer naar een concert geweest in Engeland. Emi vindt het nogal beschamend dat het populairste meisje op school een fangirl is.
    Extra: Ze heeft een kleine tattoo op haar rechterpols met drie zwaluwen.


    I'm done! :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ze ziet er goed uit zet je erbij. Nu alleen wachten op summerspring en Mufinn en dan kunnen we eigenlijk wel beginnen (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis komt er ook aan ;3

    Naam:Harry Edward Styles
    Bijnaam: Hazza
    Nationaliteit:Brits
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    Harry is een lief en sociaal persoon. Vaak is hij zijn vrolijke zelf en zal hij lachen. Hij is enorm afhankelijk van mensen en houd niet van alleen zijn. het liefst is hij elk moment van de dag bij degene waarvan hij houd en zou het liefst altijd hun hand vasthebben. Hij is erg kwetsbaar en gevoelig voor kritiek en haat. Mensen zeggen altijd dat Harry een enorme flirt is. maar in feite is hij nogal verdwaald in het liefdesleven en zal hij alleen flirten met mensen die hij echt leuk vind.
    Uiterlijk:



    Familie en Vrienden:
    Heeft een zus Gemma
    Hoe kom je op de show:
    verplicht door het management
    Extra: Harry is bisexueel

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Louis William Tomlinson
    Bijnaam: Lou, Boobear
    Nationaliteit: Brits
    Leeftijd: 21
    Karakter:
    Louis is een vrolijke jongen die probeert alles uit het leven te halen. Je kan altijd precies zien of Louis iemand mag of niet. Als hij je mag word hij spontaan druk en anders hangt hij de bitch uit. Louis is niet de aller vriendelijkste jongen die er rondloopt. Als iets hem niet zint of iemand is onaardig tegen hem of zijn vrienden, kan hij enorm gemeen uit de hoek komen. Maar hij is gewoon beschermend tegen de mensen die hij lief heeft. Het liefst ziet hij die mensen altijd vrolijk en hij zal er ook alles aan doen om dat zo te krijgen. hij kan maar moeilijk serieus zijn op sommige gebieden, maar hij is al een stuk volwassener geworden dan hij eerst was.
    Uiterlijk:



    Familie en Vrienden:
    Louis heeft 5 halfzusjes
    Hoe kom je op de show:
    verplicht door het management
    Extra: /


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ze zijn goed. Ik ga het topic maken. Voordat je post wacht op mijn eerste post dan weetje wat er moet gebeuren ect n hoe je kan beginnen. (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dit is het eerste topic Klik Klik


    I'm finally back, Finally after a Year break

    SunnySpring schreef:
    Naam: Savannah Elise Adamsen
    Bijnaam: Sav
    Nationaliteit: Noors
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: In eerste instantie lijkt Savannah misschien een verlegen meisje, maar dat is ze echt niet. Als ze bij vrienden is die ze vertrouwt kan ze heel erg uitbundig doen en zegt en doet ze van alles zonder schaamte. Ze doet niet zomaar iets, waar ze niet 100% achter staat, al kun je haar wel snel ompraten als je goede argumenten hebt. Toch heeft ze een grote eigen mening, waar ze niet bang voor is om die te vertellen. Ze heeft een grote vriendengroep, waarmee ze vooral met de meiden leuke dingen gaan doen. Ze is dol op kleding, maar het maakt haar niet perse uit welke stijl het is, als zij het leuk vind koopt ze het. De rest in de RPG, anders wijk ik miss af..
    Uiterlijk:


    Familie en Vrienden: Ze heeft een 3 jaar jonger zusje, waarmee ze samen woont bij haar oma. Haar ouders zijn erg vaak weg voor hun werk en zitten soms maanden in het buitenland. Daarom hebben ze besloten om hun twee dochters bij hun oma te laten wonen, zodat ze stabiel op een plaats kunnen opgroeien. Ze houd erg veel van haar oma en zou echt niet zonder haar kunnen. Soms is ze wel heel erg boos op haar ouders omdat ze er nooit zijn. Ze kan best goed overweg met haar zusje. Haar ouders zijn wel erg rijk, van dat geld gaat heel veel naar de drie familieleden in Noorwegen. Savannah woont dan ook niet in een heel klein huis of iets dergelijks.
    Hoe kom je op de show: Haar beste vriendin, die ook een groot One Direction fan is, kwam er mee. Ze had het via tumblr, waar Savannah niet zoveel op zit, gevonden. Ze hebben zich beide opgegeven, in de hoop dat ze beide mochten meedoen.
    Extra: Savannah is wel een grote fan, maar niet zo een die gaat gillen of janken bij alles wat ze hoort of leest van de jongens. Het is wel haar grootste wens om ze eens te ontmoeten, al zal ze niet gaan huilen of iets dergelijks en probeert ze gewoon te zien als vrienden.

    Ik heb haar afgemaakt!

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 18:21 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa