• Eerst one direction gaat niet uit elkaar!

    Go into a different direction is een nieuw iets. One Directions manager vind dat One direction een publiciteitsstunt nodig heeft. Hierom laten ze de jongens in een tv show komen. Hierin worden 30 meisjes (Waarvan er 5 worden gespeelt) in een huis met One Direction gestopt. Het is een show en je kan one direction ontmoeten en ontdekken hoe ze echt zijn. De jongens stemmen iedere week 5 meisjes weg die ze niet aardig vinden of te hectisch. Het blijft tv dus de jongens kiezen eigenlijk helemaal niet om het interessant te houden. 30 meiden over de hele wereld. Ht enige wat je hoeft te doen is je in te schrijven en natuurlijk hopen dat je word gekozen.


    Het idee is dat je 2 hele maanden met one direction in een huis zit. Je hebt natuurlijk soorten fans. De Fakes de Wannabees de Super extreme fangirls en gewone fans. One direction kan zelf ook worden gespeeld en het is de bedoeling dat je natuurlijk helemaal wild van ze word. Ze zijn ten slotte wereldberoemd en je bent een fan ander had je jezelf niet opgegeven. De prijs komt als je in de top3 komt. Als je 1 bent word je feestje georganiseerd door one direction en mag je20 mensen uitnodigen. Als je tweede word mag je 10 mensen uitnodigen maar dan heb je geen inspraak hoe je het feestje wilt. Als je 3e word mag je 5 mensen meenemen en als je 4e of 5e word mag je zelf komen en je beste vriend(in) meenemen.
    Je hoeft je niet helemaal aan de meisjes (groepjes) die ik voorstelde, maar je moet geen haters in de show zetten. Deze zullen zich namelijk niet inschrijven.
    Als je iets heel anders wilt doen vraag het dan asjeblieft eerst even san mij aangezien ik je rol ook af kan keuren (;

    Regels
    • Probeer het minimum van 5 regels te halen. Ik zal het zeggen als je het niet haalt.
    • OOC praat je of ik het Praattopic of binnen haakjes. Ik wil ook niet dat het hele topic vol gespamt word over privé zaken die niets met de rpg te maken heeft aangezien het vrij onoverzichtelijk kan zijn.
    • Blijf netjes niet schelden OOC en ruzies mogen in de rpg tussen de personages.
    • Hou het realistisch. Het is geen datingshow dus je word niet meteen verliefd vooral als je een van de jongens speelt als je een fan speelt dan is het logisch. Je gaat ook niet met elkaar naar bed aangezien de jongens niet in dat huis slapen. Ze gaan om 10 uur 's avonds naar huis en komen om 9 uur 's ochtends aan.
    • Het is een show en er zijn overal camera mensen en bewakers je kan het dus niet doen aangezien je in de gaten word gehouden. Als je de jongens iets aandoet word je naar huis gestuurd dus dat kan je ook niet doen.
    • Geen Gary stu of Mary Sue en ook maar 1 personage per persoon tenzei ik een uitzondering maak
    • Niet uitsluiten, het is geen sneltrein en lees andermans Posts.
    • Als je meedoet doe je mee dan weet je ook dat je regelmatig kan reageren en je er niet snel uitstapt. Als je niet kan reageren meld je dat. Ik kan het begrijpen als je op vakantie bent.
    • Reserveringen blijven twee dagen staan maar vul ze zo snel mogelijk in.
    • Ik maak de topics, hou het leuk en kom met vragen naar mij!


    The Boys:
    • Liam James Payne • Adores (1.3)
    • Harry Edward Styles • Mufinn (1.3)
    • Niall James Horan • ZiamStorason (1.2)
    • Louis William Tomlinson • Muffinn (1.3)
    • Zayn Javadd Malik • Blog (1.1)
    * ze is dus een uitzondering.

    The Girls
    • Alyssa Skye Simpson •HurtedHeart (1.1)
    • Felicia Kiara Mancini • Depay (1.1)
    • Savana Elisa Adamsen • SunnySpring (1/2) (1.1)
    • Emilie Joanne Donoghue • Infelia (1.2/1.3)
    • Charissa Clark • Amas (1.2)


    Invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Nationaliteit: (Vergeet niet ze kunnen vanuit overal over de hele wereld komen niet alleen uit Amerika of Engeland of Ierland)
    Leeftijd: (Tussen de 16 tot 21)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie en Vrienden:
    Hoe kom je op de show:
    Extra:

    Have Fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 22:48 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Depay schreef:
    Ik kan het wel aanpassen als het persee moet, maar ze vind de muziek wel leuk alleen ze is geen fangirl ofzo. Mini-fan achtig iets haha. Maar als je liever hebt dat ik het aanpas kan ik dat doen.
    o hoeft niet perse. Je hebt namelijk ook kleine fans in het huis. Ik vind je rol wel leuk (; maar je bent wel de laatste met zo een fan. De rest zijn grootte fans. :P
    Mufinn jij mag harry (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nog iemand? We zoeken nog een Meisje Liam Niall en Louis :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Me wants Niall!!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Emilie Joanne Donoghue
    Bijnaam: Emi, Jo.
    Nationaliteit: Half Iers, half Canadees.
    Leeftijd: 16, geboren op 19-7-1996
    Karakter: Emi is een aardig en loyaal meisje, maar soms kan ze nogal arrogant overkomen, maar daar wen je wel aan als je eenmaal met haar bevriend bent. Ze is dan nogal gretig en wilt alles wat ze pakken kan. Door haar ouders die rijk zijn kan ze wel iedereen omkopen met geld, maar vrienden koopt ze niet, ze wilt alleen echte vrienden. Emi's reputatie ligt hoog, ze is één van de populairste op school en gaat wel elke uitdaging aan. In tegenstelling van andere populaire types op school is ze ook best slim, maar niet de slimste ooit. Ze haalt wel slechte cijfers zo nu en dan.
    Familie is heel belangrijk voor haar en haar familie steunt haar dan ook door dik en dun. In het verleden had ze een eetstoornis en weigerde weken te eten, maar nu heeft ze haar leven weer op de rails en eet weer normaal. Soms is dan wel voorzichtig met vettige dingen en weigert die dan ook te eten.
    Uiterlijk:



    Emi heeft een onschuldige buitenkant. Ze draagt wel wat make-up, maar niet al te veel.
    Familie en Vrienden: Emi heeft één beste vriendin, Camille . Emi woont nog bij haar ouders en heeft regelmatig contact met haar familie in Engeland, waar ze dan ook regelmatig op vakantie gaat. Ze gaat nooit ergens anders heen. Veel vrienden heeft ze namelijk niet, ze heeft nog nooit een vriend gehad.
    Hoe kom je op de show: Emi is al sinds 2010 fan van One Direction en heeft ze dan ook de hele tijd via Twitter gevolgd. Niemand wist ervan behalve haar familie en Camille. Ze is één keer naar een concert geweest in Engeland. Emi vindt het nogal beschamend dat het populairste meisje op school een fangirl is.
    Extra: Ze heeft een kleine tattoo op haar rechterpols met drie zwaluwen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie staan erbij (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik maak 'm vanavond wel af, heb nu even geen inspiratie :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tuurlijk neem je tijd. Wel Fijn dat je meedoet (;


    I'm finally back, Finally after a Year break

    is er nog een meisje over??


    imperfection is beauty

    Jeeeyy, dit gaat snel ;p.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Charissa Clark
    Bijnaam: 'char' of 'C' of 'CC'
    Nationaliteit: Portugal.
    Leeftijd: 17
    Karakter: Het karakter van Char is voor het grootste gedeelte een rustig persoon. Vooral bij jongens is ze erg verlegen, omdat ze zich geen houding weet te geven. Pas als je haar vertrouwen hebt laat ze meer van zichzelf zien. Ze praat dan veel meer en durft meer te doen. Haar passie is muziek. Daardoor kwam ze ook in aanraking met One Direction. Zelf is ze erg muzikaal, al wil ze dat niet altijd toegeven.
    Uiterlijk:


    Familie en Vrienden: Ze heeft een moeder, vader, zusje, een oma en een opa. Haar vader heeft ooit kanker gehad, allee nis hij nu helemaal genezen.
    Hoe kom je op de show. Toen ze de liedjes van One Direction had beluisterd en ze al even kende, kwam ze deze site tegen. Ze had er niet om gezocht, maar toen ze het zag greep ze de kans. De grootste redenen zijn One Direction en hun liedjes, en ze wil graag een nieuwe ervaring in haar leven meemaken, Ze wil weten hoe het is om in een huis met zoveel meiden en grote sterren te zitten.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 19:08 ]


    imperfection is beauty

    Ze is goed.
    Nu zijn de meisjes vol en hebben we alleen nog Daddy Direction en Boobear nodig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zou ik Liam mogen...?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Tuurlijk zet je erbij. Nu alleen Louis nog (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anders neem Ik Loubear wel tenzei iemand die nog geen rol heeft hem wil. Wilt iedereen zijn rol dn zo snel mogelijk volledig invullen??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam:
    Niall James Horan
    Bijnaam:
    Nialler
    Nationaliteit: (Vergeet niet ze kunnen vanuit overal over de hele wereld komen niet alleen uit Amerika of Engeland of Ierland)
    Iers
    Leeftijd: (Tussen de 16 tot 21)
    19
    Karakter:
    Niall is "the sensitive one", hij geeft veel om anderen en kan er niet goed mee omgaan als iemand kritiek op hem heeft. Aangezien hij in een wereldberoemde boyband zit, krijgt hij redelijk veel haat en kritiek. Hij vindt het dan ook lastig om Twitter en Facebook te hebben omdat er via die sites veel haat naar hem gestuurd word. Niall speelt gitaar en doet dat ook tijdens optredens. (Meer durf ik niet omdat ik bang ben dat ik het heel anders doe als Nialler echt is)
    Uiterlijk:


    Familie en Vrienden:
    Niall heeft een broer, Greg
    Hoe kom je op de show:
    Het moet van zijn manager.
    Extra:
    Niall is bi


    Spoiler alert: you will save yourself