• Bank pas weg.

    Laatst was ik in de stad en toen wilde ik kijken hoeveel geld ik nog had. Alleen toen ik klaar was en mijn pasje uit het apparaat wilde nemen lukte dat niet. Hij zat muur vast. Opeens begint het apparaat kei hard te piepen en slikt hij mijn bankpas in. Dus ik mijn moeder gebeld terwijl ik voor dat apparaat bleef staan. Uiteindelijk een nieuwe pas aangevraagd en de oude geblokkeerd. Het apparaat bleek een storing te hebben.

    Nou guys, hebben jullie zoiets ook een keer meegemaakt?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, dat lijk me inderdaad best kut..

    Zelf heb ik geen eigen pas en betaal ik altijd contant. Wel zo gemakkelijk, geef ik ook niet teveel geld uit. Want ik ken mezelf, als ik een pas ga gebruiken ben ik binnen de kortste keren blut. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heftig! Ik heb 't nog nooit meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Heftig! Ik heb 't nog nooit meegemaakt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Vreselijk lijkt me dat. Zelf heb ik nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik zou echt pissig zijn op dat stomme apparaat.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou waarschijnlijk in paniek zijn geraakt, dus ik vind het best knap dat je zo snel hebt weten te handelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ik zou waarschijnlijk in paniek zijn geraakt, dus ik vind het best knap dat je zo snel hebt weten te handelen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jep ik heb het ook gehad. In de vier jaar dat ik een bankpas heb heb ik denk ik al zo'n vijf passen gehad omdat ze of kapot gaan of ingeslikt worden door zo'n kut apparaat. En dat terwijl het enige wat ik ermee doe is dat hij in mijn portemonnee zit en er eens in de twee weken ongeveer uitkomt omdat ik iets moet betalen. Ik haat pin passen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capricious schreef:
    Vreselijk lijkt me dat. Zelf heb ik nog nooit zoiets meegemaakt, maar ik zou echt pissig zijn op dat stomme apparaat.


    Hamartia

    Knap dat je rustig bleef!
    Ik zou helemaal gaan stressen........


    wat was dit ookalweer

    Miserables schreef:
    Ik zou waarschijnlijk in paniek zijn geraakt, dus ik vind het best knap dat je zo snel hebt weten te handelen.


    That is a perfect copy of reality.

    Miserables schreef:
    Ik zou waarschijnlijk in paniek zijn geraakt, dus ik vind het best knap dat je zo snel hebt weten te handelen.


    16 - 09 - '17

    Oh wauw, ik zou zo hard gaan stressen haha.
    Heb een keer een kapotte pas gehad en een keer dat hij gestolen is.
    Verder wel een paar keer dat ik af wilde rekenen en ineens zonder saldo stond (behoorlijk gênant).

    Wow, dat is best kut inderdaad. Maar slim dat je voor dat ding bleef staan iig. Ik zou waarschijnlijke echt dik hard in de stress schieten als mij zoiets zou gebeuren :'D
    ik heb zoiets gelukkig zelf nog nooit meegemaakt, wel regelmatig stressmomentjes omdat ik denk dat ik hem kwijt ben, maar dan ligt hij gewoon ergens waar ik vergeten was dat ik hem neergelegd had haha


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood