• Praattopic voor Wolfblood. Werd wel eens tijd hahah

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zat te denken over een Next generation van wolfblood te maken. Maar dan ook wel deze actief houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    schele smurf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    xD Maar is dat een idee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn topics!
    Ik vind t opzich wel een goed idee, maar dan behouden wij onze personages wel gewoon?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jazeker. Maar hoe willen we dan de Next generation doen? hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil je dan gewoon een compleet nieuw rollentopic openen voor de next generation?
    Waar je dan onze rollen gewoon al bij zet en het evt aantal nieuwe leden?

    Je zou dan evt kunnen doen dat er een compleet nieuwe roedel bijkomt, en hunters? Dat is dan ook evt onderlinge concurrentie..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het een beetje vroeg, om al een Next Generation te doen, gezien er nog geen koppels gevormd zijn enzo.
    Tenminste, onder NG begrijp ik; de kinderen van...
    Je kunt geen "kinderen van" maken, als er nog geen koppels zijn, en ik vind dat er sowieso nog heel wat kan gebeuren met onze personages op het punt waar het verhaal zich nu bevindt.
    In mijn ogen is t een beetje overbodig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn Topics. Ik denk dat Theodora gelijk heeft. ;s Er kan nog veel gebeuren in het rollentopic dat we nu hebben, het loopt alleen niet meer zo snel zoals het eerste topic. Geef het nog even tijd en zie dan wat je wilt doen.Maar dat is mijn mening, je moet het zelf weten wat je wilt doen.(;


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Ja oke. Was eigenlijk niet echt met kids van bedoeld maar anders doe ik het niet hoor. Hahah. Misschien later anders wel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mijn topics *snotter* ik ben bezig met een post, maar het duurt iets langer deze keer. Sorry!

    Ik ship Coyla! Alleen jammer dat het niet klinkt, maar Ayco klinkt niet veel beter want het doet me aan noedels denken.

    [ bericht aangepast op 19 april 2013 - 19:15 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Even laten weten dat ik zondagochtend tot vrijdagmiddag op buitenlandse reis ben met mijn richting, dus zal dan niets kunnen posten als ik geen wifi vind met mijn iPod.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Theodora schreef:
    Ik ship Coyla! Alleen jammer dat het niet klinkt, maar Ayco klinkt niet veel beter want het doet me aan noedels denken.


    Dan doe je toch Cola? :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeeh, waar ga je heen? :3

    Ja hoor, ik ship Cola. De mensen vinden me nog niet gek genoeg O_o


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahah. Dan kan Cola er ook nog wel bij :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.